بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اخراج وکیل امریکا

 

دادستان کل ویلیام پی بار در روز جمعه شب به طور ناگهانی سعی در اخراج وکیل ایالات متحده در منهتن ، جفری س. برمن ، دادستان قدرتمند فدرال که تحقیق در مورد همراهان رئیس جمهور ترامپ انجام داده است ، اما آقای برمن گفت که وی حاضر به ترک نیست. اتحادیه های دیزنی لند به دنبال تأخیر در بازگشایی پارک هستند وقتی می توانید انتظار نمایش های جدید و بازگشتی را داشته باشید لوگوی نیویورک تایمزبار ناگهان به دنبال آتش گرفتن وکیل ایالات متحده است که در مورد همکاران ترامپ تحقیق کرده است دادستان کل ویلیام پی بار در روز جمعه شب به طور ناگهانی سعی در اخراج وکیل ایالات متحده در منهتن ، جفری س. برمن ، دادستان قدرتمند فدرال که تحقیق در مورد همراهان رئیس جمهور ترامپ انجام داده است ، اما آقای برمن گفت که وی حاضر به ترک نیست. جفری س. برمن ، دادستان ایالات متحده ، در 10 نوامبر در یک کنفرانس خبری درباره کیفرخواست لوو پارناس ، ایگور فرومن ، دیوید کوریا و آندری کوکوشنین به اتهامات مختلف مربوط به نقض قوانین انتخابات فدرال ایالات متحده در شهر نیویورک ، ایالات متحده ، در 10 اکتبر شرکت می کند. ، 2019. REUTERS / اندرو کلی© تامسون رویترز ، دادستان ایالات متحده در منطقه جنوبی جفری س. برمن در یک کنفرانس خبری در مورد کیفرخواست لوو پرناس ، ایگور فرومن ، دیوید کوریا و آندری کوکوشین به اتهامات مختلف مربوط به نقض قوانین انتخابات فدرال ایالات متحده در شهر نیویورک ، آمریکا شرکت می کند.

 

10 اکتبر 2019. REUTERS / اندرو کلی این درگیری توجه جدیدی را به تلاش های پرزیدنت ترامپ و نزدیکان وی برای خلاص شدن از کار مقاماتی که وی از نظر وی وفادار کافی است ، معطوف کرد. همچنین بحران وزارت دادگستری به دلیل یکی از معتبرترین شغل های خود ، در شرایطی که آژانس قبلاً از سؤالاتی مبنی بر اینکه آیا آقای بار سنت استقلال خود را از دخالت های سیاسی کم کرده است ، برطرف شده است. دفتر آقای برمن ، وکیل شخصی سابق رئیس جمهور ترامپ ، مایکل کوهن را به زندان فرستاد و تحقیقات در مورد وکیل شخصی فعلی آقای ترامپ ، رودولف دبلیو جولیانی را انجام داده است. آقای برمن در بیانیه ای گفت: "من استعفا نداده ام و قصد استعفا را ندارم." آقای برمن در بیانیه ای با بیان اینکه آموخته است که وی در بیانیه مطبوعاتی از دادگستری  "در حال کناره گیری" است  . اظهارات آقای بار مبنی بر اینکه رئیس جمهور ترامپ به دنبال جایگزینی آقای برمن است ، بدون اطلاع قبلی صورت گرفته است. آقای بار گفت رئیس جمهور قصد دارد به عنوان جانشین آقای برمن جی کلیتون ، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ، که هرگز به عنوان دادستان خدمت نکرده است ، معرفی کند. آقای بار از آقای برمن خواست تا استعفا دهد اما وی با توجه به شخصی که با این موضوع آشنا است ، از آقای بار بر آتش سوزی وی منصرف شد. این شخص گفت ، آقای ترامپ مدتی در حال بحث در مورد حذف آقای برمن با گروه کوچکی از مشاوران بود.

 

ترامپ در دادگاه

 

آقای ترامپ از وقتی که دادستان منهتن پرونده ای علیه آقای کوهن دنبال کرد ، از آقای برمن ناراحت است. پاکسازی مقامات آقای ترامپ در ماههای پس از آن که سنا به رهبری جمهوری خواهان وی را در دادگاه استیضاح تشدید کرد شدت یافته است. وی بازرسان عمومی را با نظارت مستقل بر دستگاههای اجرایی و سایر چهره های کلیدی این دادگاه اخراج یا مجبور کرده است. چندین اخراج در اواخر شبهای جمعه به اتمام رسیده است ، زمانی که بسیاری از کاخ سفید از آن برای افشای خبرهایی مبنی بر اینکه ترجیح می دهند توجه کمی داشته باشند ، استفاده کرده اند. حذف ناگهانی آقای برمن درست چند روز پس از آن صورت گرفت ، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آقای ترامپ ، در کتاب جدید خود ادعا کرد که آقای ترامپ به دنبال دخالت در تحقیقات دفتر آقای برمن در یک بانک ترکیه ، در تلاش برای کاهش با رئیس جمهور ترکیه ، رجب طیب اردوغان معامله می کند. دفتر دادستان ایالات متحده در منهتن ، معروف به منطقه جنوبی نیویورک ، شاید مشهورترین پست دادستان فدرال در این کشور باشد. این دفتر ، از طریق دولت های دموکراتیک و جمهوری خواه ، مدت هاست که استقلال وزارت دادگستری و واشنگتن را به خود جلب کرده است ، و حتی به آن لقب "ناحیه حاکمیت نیویورک" داده شده است. آقای برمن در دهه 1990 به عنوان دادستان در آنجا مشغول به کار بود ، اما وی در شرایط غیرمعمول این کار را به عهده گرفت.

 

 

براساس بیانیه مطبوعاتی وزارت دادگستری ، آقای بار برای دیدار با مقامات ارشد وزارت پلیس نیویورک و گفتگو در مورد "موضوعات مربوط به پلیس که در صدر گفتگو و بحث ملی قرار گرفته بودند ، به نیویورک سفر کرده بود." روز پنجشنبه ، آقای برمن به گفته شخصی که با این پیام آشنا است ، در مورد پروتکل های ایمنی برای بازگشت به محل کار ، صداگذاری خوش بینانه و هیچ نشانی از رفتن وی به دفترخانه ارسال کرد. عزیمت آقای برمن دو روز پس از انتشار گزیده هایی از کتاب آینده آقای بولتون صورت گرفت که آنچه آقای بولتون گفت ، تمایل آقای ترامپ برای مداخله در تحقیقات جنایی ، از جمله یکی در دفتر آقای برمن بود. آقای بولتون در کتاب نوشت که آقای ترامپ در سال 2018 به رئیس جمهور ترکیه ، آقای اردوغان قول داده بود که در تحقیقات مداوم علیه یک شرکت ترکی متهم به نقض تحریم های ایران مداخله کند. آقای بولتون نوشت: "ترامپ سپس به اردوغان گفت که از امور مراقبت خواهد کرد ، توضیح داد که دادستان های منطقه جنوبی مردم او نبودند ، بلکه مردم اوباما بودند ، مشکلی که هنگام جایگزینی مردم وی برطرف می شود." گزیده ای از این هفته در واشنگتن پست منتشر شد. در آن زمان ، آقای برمن وکیل ایالات متحده بود که نظارت بر این پرونده را برعهده داشت.

شرکت Halkbank ، یک بانک دولتی در ترکیه ، سال گذشته در منطقه جنوبی کیفرخواست صادر شد. آقای برمن همچنین به دلیل تصمیم دفتر خود در سال گذشته برای مطرح کردن اتهامات مربوط به قاچاق جنس علیه جفری اپشتین ، که از دادرسی مشابهی در فلوریدا در سال 20008 اجتناب کرده بود ، مشهور بود. پس از خودکشی آقای اپشتین در اوت گذشته ، آقای برمن اعلام کرد که تحقیقات در مورد توطئه قاچاق جنس آقای اپشتین ادامه خواهد یافت و دفتر وی متعهد به ایستادن درمورد "زنان جوان شجاع" است که آقای اپشتین از آنها سوءاستفاده کرده است. این دفتر در حال تحقیق در مورد چندین نفر از همدستان آقای اپستین است و در یک مناقشه عمومی با شاهزاده اندرو بریتانیا درمورد آنچه آقای برمن به عنوان امتناع شاهزاده برای کمک به تحقیقات به تصویر کشیده است ، بسته شده است.

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

توصیه راننده جوان برای کمک به شما در تبدیل شدن به یک فضای سبز.

 

به گزارش جوان درایور ، اخیراً تحقیقات جدید نشان داد که 9 نفر از 10 راننده بریتانیایی نمی دانند چگونه ماشین خود را به صورت دوستانه با محیط زیست اداره کنند.

مدرسه راهنمایی و رانندگی 17 سال پیش به 1000 راننده انگلیس احتیاج داشت ، اما تنها 11 درصد قادر به گفتن آنها بودند که می دانند چگونه ماشین خود را به صورت دوستانه محیط زیست رانندگی کنند - این رقم به 6 درصد رانندگان بین 25 تا 34 سال سقوط می کند.

با این حال ، 24 درصد گفتند که هدف آنها از محیط زیست آگاهی از پشت فرمان است و افراد بالای 45 سال احتمالاً هنگام رانندگی تلاش می کنند هوشیارانه از محیط زیست باشند.

مرد در اتومبیل: انتقال دستی © Motor1.com UK انتقال دستی
سو واترفیلد ، رئیس بازاریابی درایور جوان گفت: "ما اشتیاق داریم آنچه را که می توانیم برای محافظت از محیط زیست انجام دهیم و بدانیم که دانش آموزان ما احساس یکسان دارند." "همه رانندگان وظیفه تلاش برای به حداقل رساندن تأثیر محیطی خود را دارند ، اگرچه به نظر می رسد بسیاری از ما تلاش می کنیم که چگونه این کار را انجام دهیم. مردم همچنان به اتومبیل های خود اعتماد دارند - همه نمی توانند به یک ماشین برقی برسند و در لحظه استفاده از وسایل نقلیه عمومی دشوار است."

"ما در راننده جوان اعتقاد داریم که لازم است که به دانش آموزان خودمان بین 10 تا 17 سال آموزش دهیم که اگر در پشت فرمان یک بنزین یا دیزل هستند ، دوستدار محیط زیست شوند. این کاری است که ما به عنوان بخشی از دروس خود انجام می دهیم."

10 نکته برتر برای راننده جوان برای رانندگی سبزتر در اتومبیل بنزینی / دیزل


یکدست باشید - رانندگی یکنواخت برای راننده سازگار با محیط زیست مهم است. ترمز کمتر سنگین یا افزایش شتاب بدان معنی است که از سوخت کمتری استفاده می کنید - که هم برای جیب و هم برای محیط شما بهتر است.
صعود از طریق چرخ دنده ها - جابجایی هرچه سریعتر بین چرخ دنده ها (حدود 2000/2500 دور در دقیقه) به شما کمک می کند تا از سوخت اقتصادی بیشتری استفاده کنید.
دچار اضافه وزن نشوید - هر چه ماشین شما سنگین تر باشد ، سوخت بیشتری می سوزانید. اطمینان حاصل کنید که قبل از هر بار سوار کردن - از جمله جعبه های سقفی - که اضافه کننده دیگری به آن می بخشد ، وزن اضافی را از ماشین جدا کنید. از اتومبیل خود به عنوان فضای ذخیره سازی استفاده نکنید!
حفظ سرعت معقول - استفاده از سرعت های زیاد باعث سوخت اضافی می شود و همچنین خطرناک است. رانندگی با سرعت 60 مایل در ساعت باعث سوخت بسیار کمتری نسبت به رانندگی با سرعتهای بالاتر حتی می شود. کنترل سرعت برای حفظ سرعت ثابت در صورت لزوم مفید است.
لاستیک های خود را بررسی کنید - اگر لاستیک های شما باد نشده باشد ، آنها نه تنها خطرناک نیستند بلکه از سوخت بیشتری نیز استفاده می کنند که این برای محیط زیست بد است. حتماً فشارهای خود را مرتباً چک کنید - هر هفته به طور ایده آل.
خنک کننده - تهویه هوا می تواند مصرف سوخت شما را افزایش دهد ، بنابراین در هر کجا که ممکن باشد سعی کنید به جای اینکه تهویه مطبوع را به طور خودکار اجرا کنید ، پنجره ها را باز کنید. با این حال ، تنها استثنا در این مورد هنگام رانندگی سریع است - پس تهویه هوا از باز کردن یک پنجره کارآمدتر است.
از نگهداری و خدمات خودداری کنید - اطمینان حاصل کنید که وسیله نقلیه شما در حال اجرا است زیرا باید اطمینان حاصل شود که وسیله نقلیه شما تا حد امکان دوستدار محیط زیست است.
خاموش کردن - بعضی از اتومبیل های مدرن این کار را بطور خودکار انجام می دهند ، اما اگر ماشین بیش از چند دقیقه هنوز در حالت ایستاده است ، موتور را خاموش کنید - مثلاً هنگام ایستادن ، یا در یک ترافیک ثابت.
برنامه ریزی کنید - سفر خود را از قبل بررسی کنید تا مطمئن شوید مقصد خود را می شناسید و هرگونه تاخیر یا تأخیر احتمالی را که ممکن است زمان اضافی یا مایل به سفر شما اضافه کند ، بررسی کنید.
نظارت - هنگام رانندگی چراغ راهنمایی و یا مجبور به متوقف کردن ، در صورت ایمن بودن ، سعی کنید به جای اینکه ترمز کنید ، سرعت خود را با کم کردن سرعت کم کنید. اگر می توانید از توقف کامل جلوگیری کنید ، باعث افزایش راندمان سوخت می شود

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

لورا مولس آنقدر به پرندگان دلبسته شده است که می تواند با گوش دادن به آهنگ آنها بگوید که پرندگان بعضی از گونه ها از کجا هستند.

او یک دکتر دولیتل در دنیای واقعی نیست. او یک بوم شناس در کریستچرچ ، نیوزیلند است ، که در یک حوزه علمی شناخته شده کمی تخصص دارد: گویش های پرنده.

در حالی که بعضی از پرندگان متولد می شوند که چگونه به صورت آواز بخوانند ، بسیاری از آنها باید چگونه به بزرگسالان آموزش دهند - درست مثل انسان. این پرندگان می توانند لهجه های منطقه ای را توسعه دهند ، به این معنی که آهنگ های آنها بسته به مکانی که در آن زندگی می کنند کمی متفاوت به نظر می رسند. به لهجه های بوستون و جورجیا فکر کنید ، اما برای پرندگان.

درست همانطور که صحبت کردن به زبان محلی می تواند جای انسان را در آن راحت تر کند ، صحبت کردن با لهجه محلی پرنده می تواند شانس پرنده را برای پیدا کردن همسر پیدا کند. و شگفت آور تر ، درست همانطور که گویش های بشر گاهی با جهانی شدن جهان می توانند از بین بروند ، با رشد شهرها ، گویش های پرنده می توانند شکل یا گم شوند.

شباهت های بین زبان بشر و آهنگ پرنده در Molles از بین نمی رود - یا در متخصصین گویش پرنده.

دونالد کروودسما ، متخصص برجسته آمریکایی ، گفت: "موازی های خارق العاده ای وجود دارد." "فرهنگ ، سنتهای شفاهی - همه یکسان است."

 

اولین کارشناسان گویش پرندگان


قرن هاست که ، آهنگ پرنده الهام بخش شاعران و نوازندگان است ، اما تا دهه 1950 دانشمندان واقعاً توجه خود را به گویش های پرنده آغاز کردند.

یکی از پیشگامان این رشته یک رفتارگرای متولد انگلیسی به نام پیتر مارلر بود که وقتی متوجه شد کافین های انگلستان از دره به دره متفاوت می شود به این موضوع علاقه مند شدند .

در ابتدا ، وی طبق گفته های وی در انتشارات دانشگاه راکفلر ، ترانه های پرنده را با دست رونویسی می کرد . بعداً ، وی از سوناگرام استفاده کرد ، که کروودسما در وب سایت خود عنوان "یک امتیاز موسیقی برای پرنده ها" کرد. کروودسم گفت: "شما واقعاً برای دیدن آنها باید این آهنگ ها را ببینید ، چشمان ما از گوش ما خیلی بهتر است."

در دهه 60 و 70 ، دانشمندان پرندگان کودک را درون محفظه های ایزوله صدا قرار دادند تا ببینند آیا آنها می توانند ترانه های خود را بخوانند ، به گفته دیوید لوتر ، متخصص اعتیاد شناس.

دانشمندان دریافتند که بعضی از پرندگان - آهنگهایی که آهنگهایشان را یاد می گیرند - به هیچ وجه نمی توانند آواز بخوانند. وی گفت: "آنها فقط مانند یک بچه گربه برای تمام زندگی خود ادامه دادند." این پرندگان به عنوان "پرندگان ترانه واقعی" شناخته می شوند. در پرندگان دیگر ، آواز خواندن ذاتی بود. "هنگامی که آنها بزرگتر شدند ، آنها فقط می توانند بدون آهنگ کامل آواز خواندن بدون مشکل."

دانشمندان کشف کردند ، هنگامی که پرندگان در حال کپی کردن بزرگسالان هستند ، بعضی اوقات آنها اشتباه می کنند. این اشتباه به نوبه خود توسط دیگر پرندگان کپی می شود و یک گویش محلی ایجاد می شود. کروودسم می گوید ، این بدان معنی است که لهجه ها فقط در پرندگان آهنگ واقعی می توانند وجود داشته باشند زیرا آنها "سنت شفاهی آموخته شده" را دارند.

الیزابت دری بری ، متخصص برجسته آمریکایی گفت: گویش ها نیز می توانند به عنوان سازگار پرندگان با محیط محلی ایجاد شوند. پرندگانی که بهتر شنیده می شوند ممکن است یک همسر بهتر پیدا کنند ، به این معنی که آهنگ آنها احتمالاً از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.

این مربوط به ایده ای است که توسط برنی کراوز ، بنیانگذار بوم شناسی soundcape ایجاد شده است ، که حیوانات صداهای مختلف را به وجود می آورند تا همه آنها شنیده شود.

برخی از گویش ها به سرعت تغییر می کنند - حتی در یک فصل پرورش. پرندگان دیگر دهه ها به لهجه های خود ادامه می دهند. هنگامی که لوتر به بررسی لهجه های سان فرانسیسکو از گنجشک های تاج سفید - پرنده معمولی در آمریکای شمالی - پی برد که برخی از لهجه ها در 40 سال اصلاً تغییر نکرده اند.

گویش و قدمت (به پرندگان)
برای چیزی که اغلب نتیجه یک جلوه کپی برداری است ، گویش ها می توانند بسیار مفید باشند.

به گفته مولز ، پرندگان به دو دلیل ارتباط برقرار می کنند: یا سعی می کنند از همسایه خود خبر دهند ، یا در تلاشند تا زن را جذب کنند. متاسفانه "هیچ چیز بسیار شاعرانه" ، متوقف می شود.

هنگامی که صحبت از دفاع از قلمرو دیگر پرندگان همان گونه که محلی در آن منطقه نیستند ، می آید ، دانستن گویش محلی تعامل پیچیده تری را امکان پذیر می کند. تقلید یک نت آهنگ برای نت به همان اندازه پرندگان تهاجمی به نظر می رسد ، بنابراین داشتن یک رپرتوار گسترده تر بدان معنی است که پرنده می تواند بدون تشدید تعامل در یک نبرد ، نقطه نظر خود را بدست آورد.

دانستن گویش محلی هنگام یافتن شریک عاشقانه نیز مفید است.

در بسیاری از گونه ها ، این نر است که آواز خواندن را انجام می دهد. به گفته مولز ، زنان تمایل دارند یک گویش آشنا را ترجیح دهند - این نشان می دهد که پرندگان مذکر منطقه را می شناسند ، قلمرو دارند و فقط "کسی نیست که از آنجا عبور می کند". بعضی از پرندگان دو زبانه یا حتی دو زبانه هستند - شاید به این دلیل که در گویش های مختلف محلی رشد کرده اند. لوتر گفت ، وقتی آنها جفت گیری می کنند ، آنها تصمیم می گیرند که لهجه محلی را در هر کجا که برای حل و فصل انتخاب کنند ، بخوانند.

اما نداشتن گویش درست یک مانع غیر قابل عبور نیست.

کروودسما نمونه ای از کلاهبرداری باری را در ماساچوست ، که در آن مستقر است ، عنوان کرد ، که هر سال طی سالهای گذشته برمی گردد. اگرچه این پرنده ترانه ای بسیار غیر معمولی دارد ، اما هر ساله زنها را به خود جذب می کند و نوزادان را بزرگ می کند.

وی گفت: "ممکن است کسی بگوید ،" خوب اثر جدیدی وجود دارد ، یک مرد با آهنگ بسیار متفاوت و همه زنان فکر می کنند این سکسی است ". "اما این فقط یک حدس وحشی است."

این موضوعی است که محققان در جاهایی مانند نیوزلند ، جایی که پرندگان تهدید شده گاهی وارد مناطق جدید می شوند ، در مورد آن فکر می کنند. محققان می خواهند مطمئن باشند که اگر پرندگان را مجدداً مجدداً مجدداً مجدداً ادغام کنند ، حتی اگر گویش درستی نداشته باشند.

در تجربه Molles ، اگر گروهی از پرندگان به طور یکباره دوباره تولید شوند ، تمایل به کار دارد ، بنابراین آنها پرندگان دیگر را با لهجه ای عجیب و غریب دارند.

او درگیر ساخت کوکاکو - پرنده ای مایل به آبی خاکستری با تماس شبیه ویولن - به منطقه ای از نیوزلند صدها کیلومتر از محل تولد آنها بود. او گفت ، در ابتدا ممکن است تازه واردان میان خود پرورش یابند. اما در آینده ، آنها ممکن است ادغام شوند. فرزندان تازه وارد به احتمال زیاد با فرزندان جمعیت اصلی که با لهجه جدید و محلی آشنا شده اند ، تلاقی می کنند.

مولس گفت: "زن لزوما به دنبال کسی نیست که آهنگی را که پدرش آواز می خواند مطابقت داشته باشد." "او در حال پیدا کردن یک همسری است که منطقهای را که در آن به دنبال اسکان است مطابقت می دهد. او فقط یک پرنده توپ عجیب و غریب نیست که ممکن است در آنجا تعلق نداشته باشد."

چگونه انسان ها گویش های پرنده را تغییر می دهند
وقتی شهرها در سراسر جهان به بن بست رسیدند ، یک سری سؤال برای درری پیش آمد.

با گذشت سالها ، پرندگان شروع به آواز خواندن در سطح بالاتر در شهرها کردند تا از کمبود ترافیک و ساخت و سازها شنیده شوند. چه اتفاقی می افتد که پرندگان هنگامی که شهرها ساکت شدند اگر ساکت تر بود ، آیا نسل جدید پرندگان با سرعت پایین آواز می خواند؟ و سال بعد که زمان آن رسیده است که نژاد ، آیا یک بار بازگشت صدای شهر شنیده می شود؟

او هنوز در تلاش است تا به این سؤالات پاسخ دهد ، اما کروودسما تردید دارد که دوره کوتاه مدت ساکت می تواند به اندازه کافی طولانی باشد تا بتواند در لهجه های پرنده تأثیر بگذارد.

حتی اگر خاموشی های coronavirus ما این بار لهجه های پرنده را تغییر نداده اند ، ارزش این را دارد که به طور کلی به شکل و شکل گیری و نابود کردن گویش های پرنده فکر کنیم. کروودسم می گوید ، چیزی به اندازه یک نیروگاه می تواند کافی باشد تا بتواند جمعیتی از پرندگان را تقسیم کند و منجر به ایجاد گویش های جدید شود.

مولز می گوید ، در نیوزیلند ، سرزمینی از پرندگان که تنها پستانداران سرزمین بومی خفاش ها هستند ، قبل از ورود انسان ها و کاهش زیستگاه پرندگان ، تعداد بیشتری از گویش ها وجود داشته است.

Molles به یادآوری یافتن ضبط های تاریخی از جمعیت بومی Kokako که در حال حاضر از بین رفته اند.

 

 

وی گفت: "بعضی از آهنگ های موجود در آن نوارها بسیار شگفت انگیز بودند - صداهای عجیب فلزی که هرگز حدس نمی زدید که توسط یک پرنده ساخته شده باشند."

"شنیدن برخی از این افراد و فکر کردن ، بسیار دلگیر کننده بود ، ما هرگز دیگر نمی خواهیم آن را بشنویم."

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

وزارت جهانگردی و حمل و نقل هوایی باهاما امروز اعلام کرد که با هماهنگی ' برنامه آمادگی و بازیابی گردشگری ' ، فاز یک رویکرد استراتژیک و مرحله ای خود را برای بازگشایی بخش ملی گردشگری آغاز خواهد کرد .

 

اماده سازی شهر باهاما

 

در مرحله اول ، همه جزایر باهاما از قایقرانان بین المللی ، قایق بادبانی و حمل و نقل هوایی خصوصی به سواحل باهاما استقبال می کنند. خطوط هوایی تجاری همچنین اجازه پرواز در شهروندان بهمئی و ساکنان قانونی یا صاحبان خانه که واجد شرایط اقامت دائم اقتصادی و همچنین سایر افراد مهم یا اعضای خانواده فوری هر یک از این گروه ها می باشند ، پرواز می کنند. برنامه پرواز تجاری کاهش یافته در این زمان پیش بینی شده است ، در حالی که خطوط هوایی شروع به اضافه کردن مسیرهای برگشت به باهاما می کنند.

امید است که اجازه ورود به این گروههای علاقه ویژه کوچکتر ، ابتدا در فاز یک ، یک گروه آزمایش کنترل شده فراهم شود که از طریق آن می توان اثربخشی اقدامات جدید کشور را ارزیابی کرد. این طرح توسط کمیته آمادگی و بازیابی گردشگری باهاما ، یک گروه ترکیبی از شرکای دولتی و خصوصی ساخته شده است.

فاز اول همچنین هتل ها را ترغیب می کند تا کارمندان را به محل کار خود برگردانند و با اجرای کلیه اقدامات جدید و مورد نیاز ، کار خود را برای بازگشایی مجدد آغاز کنند تا در مرحله دوم عملی شود تا بتوانند آماده پذیرایی از میهمانان باشند.

رویکرد مرحله ای برای بخش گردشگری به گونه ای طراحی شده است که پروتکل های مهم سلامتی و ایمنی ، با هدف جلوگیری از انتقال COVID-19 ، در روند بازگشایی رعایت شود و بخش بهداشت باهاما از نظر منابع همچنان مجهز باشد. در صورت لزوم به هرگونه نگرانی مرتبط با بیماری پاسخ دهید.

فاز یک ، 15 ژوئن ، سیاست ورود مجدد گردشگری به کمک هزینه های فعلی برای سفرهای داخلی بین جزیره توسط شهروندان و ساکنان باهامی بنا خواهد شد. فاز دوم ، که اجازه از سرگیری سفر تجاری بین المللی به جزایر را می دهد ، در حال حاضر از اول ژوئیه آغاز می شود.

دستورالعمل ها و سیاست های مرحله اول: (15 - 30 ژوئن ، 2020)

 

— همه ورود کنندگان باید یک تست منفی COVID-19 RT-PCR (سواب) ارائه دهند که نتیجه آن بیشتر از ده روز نباشد. استثنائات شامل کودکان زیر دو سال و خلبانان خصوصی هستند که دلخراش نمی شوند.

 

گردشگری در شهر باماها

 

- همه مسافران داخلی و بین المللی باید قبل از عزیمت و هرگونه مسافرت بین جزیره ای در باهاما ، فرم اعلامیه الکترونیکی بهداشت را در سفر.gov.bs تکمیل کنند. آنها پس از تکمیل فرم ، پاسخی خودکار دریافت می کنند که باید پس از ورود به مقصد ، آنها را به عنوان اثبات تأیید ارائه دهند (یک مؤلفه مهم ردیابی مخاطب).

fدر صورت رعایت تمام مراحل اجباری ، مسافران نیازی به قرنطینه نخواهند داشت.

- به کسانی که نتوانند الزامات آزمایش را رعایت کنند یا فرم سلامتی خود را ارائه ندهند ، از ورود آنها محروم می شوند.

oآبادان موظفند حداقل 48 ساعت قبل از رسیدن کشتی به ماریناها را از محل برنامه ریزی شده خود اطلاع دهند.

به گفته وزارتخانه ، شهروندان باهامی ، ساکنان و صاحبان خانه که از کشورهای CARICOM در حال بازگشت هستند ، نیازی به ارائه آزمایش منفی COVID-19 RT-PCR منفی را ندارند ، اما آنها همچنان تحت سایر اقدامات بهداشت عمومی قرار دارند. .

دولت و مقامات بهداشتی باهامی همچنان از نزدیک مراقب شرایط پیرامون بازگشایی مرزها خواهند بود. وزارت بیانیه در بیانیه ای گفت: "اگر خراب شدن در بهبود باشد ، یا اگر دولت و سازمان های بهداشتی این مراحل را برای ساکنان یا بازدید کنندگان نا امن بدانند ، تاریخ های بازگشایی بر اساس روندهای COVID-19 تغییر می کنند."

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

با داشتن تاریخ استعماری قرنها - و شیدایی برای برپایی مجسمه ها در قرن نوزدهم - شهرها و شهرهای بریتانیا با بناهای تاریخی به چهره هایی مانند کلستون آغشته شده اند.
از نظر برخی ، مجسمه ها در پس زمینه زندگی روزمره ذوب شده اند ، اما بسیاری از مردم اکنون این سؤال را می کنند که آیا هنوز باید روی پایه های آنها بایستد.
در سراسر کشور ، مقامات مختلف محلی از قبل اقدام به برداشتن تندیس ها یا در نظر گرفتن آینده خود کرده اند.
روز سه شنبه ، صدیق خان ، شهردار لندن ، کمیسیونی را برای بررسی آینده از نقاط دیدنی اطراف پایتخت انگلستان ، از جمله نقاشی های دیواری ، هنرهای خیابانی ، نام خیابان ها و مجسمه ها اعلام کرد.
کمیسیون تنوع در قلمرو عمومی با هدف بهبود "تنوع در قلمرو عمومی لندن ، به منظور اطمینان از نقاط دیدنی پایتخت منعکس کننده دستاوردها و تنوع لندن است".
اقدامات علیه مجسمه های مرتبط با تجارت برده ها و امپریالیسم نیز در سایر مناطق اروپا به دام انداخته است ، در حالی که معترضین در بلژیک در روزهای اخیر چندین بنای تاریخی را به پادشاه لئوپولد دوم و یکی دیگر از یک میدان در آنتورپ خارج کردند.
وینستون چرچیل ، نخست وزیر وقت انگلیس ، به عنوان نمونه ای از رهبری الهام بخش ، با ریاست بر شکست کشور نازیسم ، برگزار می شود. در سال 2002 ، او در یافتن نظرسنجی بی بی سی در سراسر کشور برای یافتن 100 بزرگترین بریتانیا قرار گرفت ، و پرتره وی در حال حاضر در نت 5 پوند انگلیس ظاهر می شود.
با این وجود ، وی همچنین به داشتن دیدگاه هایی در رابطه با سلسله مراتب اجتماعی که امروزه نژادپرستانه تلقی خواهد شد ، شناخته شده است و سیاست های وی مقصر قحطی بنگال 1943 است که تخمین زده می شود جان بیش از سه میلیون نفر را گرفته باشد. در مارس 2019 ، یک مطالعه برای اولین بار از تجزیه و تحلیل خاک استفاده کرد تا استدلال کند که قحطی ناشی از سیاست های چرچیل است نه به دلیل خشکسالی جدی.
به گفته این مطالعه ، سیاست های چرچیل برای مقصر دانستن میلیون ها کشته قحطی هندی
در جریان اعتراض روز یکشنبه Black Lives Matter ، مجسمه ای از چرچیل که در میدان پارلمان لندن ایستاده بود با این سخنان "... یک نژادپرست است".


سسیل رودز


سسیل رودز یکی از چهره های برجسته امپریالیسم انگلیس در اواخر قرن نوزدهم بود و امپراطوری را تحت فشار قرار داد تا بتواند کنترل مناطق وسیعی از جنوب آفریقا را به دست بگیرد ، ابتدا به عنوان یک تاجر و بعداً به عنوان نخست وزیر کیپ کلونی در آنچه در حال حاضر آفریقای جنوبی است. .
وی در مجسمه ای خارج از کالج اوریل ، بخشی از دانشگاه آکسفورد جاودانه می شود.
در سال 2016 ، این کالج علیرغم فشارهای هماهنگ گروه تبلیغاتی Rhodes Must Fall در آکسفورد ، از حذف این کار امتناع ورزید ، که این تلاش ها همچنان ادامه دارد.
"هیچ جایی برای مجسمه ها که ستایش و احترام ناپسندیده نژادپرستان ضد سیاه و سفید در آفریقای جنوبی، آمریکا، بریستول یا آکسفورد وجود دارد،" گروه توییتی در روز یکشنبه، دعوت از مردم برای شرکت در یک تجمع در دانشگاه است.
روز سه شنبه ، صدها نفر از معترضین خیابان های بیرون کالج اوریل را پرت کردند و شعار دادند "آن را به زمین بزنند."
آنها زانوی خود را گرفتند ، مشت به هوا زدند و به مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه ساکت ماندند ، مدت زمانی که یک افسر پلیس زانوی خود را روی گردن جورج فلوید نگه داشت.
استر فورتس ، 27 ساله ، که برای دیدار از خواهرش به پرتغال سفر کرده بود ، گفت: "اکنون زمان تغییر و انجام کارها به روشی متفاوت است." "و اگر مجبوریم مجسمه ای را از آنجا برداریم و در موزه بگذاریم ، همین طور باشد."
جو اوکلاهان ، 18 ساله ، گفت که مجسمه "هنوز نباید در آنجا باشد".
وی گفت: "در این کشور ، چنین نژاد پرستی و نژادپرستی سیستمی وجود دارد که خیلی طولانی مورد سؤال قرار نگرفته است ، یا مورد بررسی قرار نگرفته است یا به آن پرداخته نشده است."
"درگیری وی در استعمار آفریقای جنوبی ، اعتقاد وی بر اینکه نژاد آنگلوساکسون برتر است ، و آنچه او" نژاد وحشیانه "یا" وحشیانه "آفریقایی نامیده می شد مسابقه ای موضوعی بود و توسط سفیدپوستان حاکم می شد - این درست نیست "
دانشجویان آفریقای جنوبی با برداشتن مجسمه استعمارگر بریتانیا از آن استقبال می کنند
کالج اوریل روز سه شنبه در بیانیه ای اظهار داشت که "نژادپرستی و تبعیض را از همه اشکال آن نادیده می گیرد. دانشکده گفت که از حق اعتراض مسالمت آمیز حمایت می کند و معتقد است که Black Lives Matter.
در این بیانیه آمده است: "ما به عنوان یک دانشکده ، همچنان بحث و گفتگو در مورد موضوعات مطرح شده توسط حضور در سایت خود را از نمونه های میراث مورد بحث در رابطه با سسیل رودس".
دانشگاه آکسفورد به درخواست CNN برای اظهار نظر پاسخ نداد.
در سال 2015 ، مجسمه رودس از محوطه دانشگاه دانشگاه کیپ تاون در آفریقای جنوبی برداشته شد.
رامابینا ماهپا ، رئیس گروه دانشجویی که منجر به پیگیری برداشتن مجسمه شد ، گفت: "وی نماینده استعمار سابق این کشور - برتری ، نژادپرستی ، سوء استفاده است."


رابرت میلگان


روز سه‌شنبه ، طبق اعلام شورای محلی برج هملتز ، مجسمه رابرت میلیگان بازرگان و برده دار اسکاتلندی از منطقه Docklands در شرق لندن برداشته شد.
میلگان ، متولد 1746 ، نیروی محرکه ساخت و سازه West Docks لندن لندن بود که بخشی از آن برای تجارت کالاهای برداشت شده برده از کارائیب ساخته شده بود. مجسمه ای از وی در خارج از موزه لندن داک لندز ایستاده بود.
شورای برج هاملتس در بیانیه ای گفت: "امشب مجسمه بازرگان برده رابرت میلیگان را که قبلاً در اسکله غرب هند ایستاده بود ، برداشته ایم."
"ما همچنین اعلام کردیم که درمورد بناها و دیگر اماکن در منطقه خود بررسی خواهیم کرد تا درک کنیم که چگونه باید دوره های مشکل آور تری را در تاریخ خود نشان دهیم."
صدیق خان ، شهردار لندن در توییتی از این اقدام استقبال کرد.
وی نوشت: "این حقیقت غم انگیز است که بخش اعظم ثروت ما ناشی از تجارت برده ها بوده است - اما این لازم نیست در فضاهای عمومی ما جشن گرفته شود."


 

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

تاثیر تلفن هوشمند بر روی روابط عاشقانه

 

در میان بحث و گفتگوهای فزاینده درباره تأثیر تلفن های هوشمند و رسانه های اجتماعی بر روابط عاشقانه ، نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو که در اکتبر سال 2019 انجام شد ، نشان می دهد که بسیاری از آمریکایی ها با برخی از مبارزات مربوط به فناوری با سایر افراد مهم خود روبرو هستند.
به عنوان مثال ، در میان بزرگسالان شریک زندگی در ایالات متحده - یعنی کسانی که متاهل هستند ، با هم زندگی می کنند یا در یک رابطه متعهد هستند ، تقریباً نیمی (51٪) می گویند که شریک زندگی آنها در حین تلاش برای مکالمه با تلفن همراهشان منحرف می شود. با آنها ، و چهار در ده می گویند حداقل بعضی اوقات به میزان زمانی که شریک زندگی خود در دستگاه تلفن همراه خود می گذراند زحمت می کشند.

بزرگسالان شریک زندگی زیر 50 سال به ویژه احتمالاً احساس می کنند که شریک زندگیشان از تلفنشان پریشان می شود ، با این سن 30 تا 49 سال سن احتمالاً این موضوع را گزارش می دهند. کاملاً 62٪ از افراد 30 تا 49 ساله و 52٪ از افراد 18 تا 29 ساله که در یک رابطه عاشقانه به سر می برند ، می گویند شریک زندگی آنها حداقل در هنگام تلاش برای صحبت با تلفنشان حواسش پرت می شود. هنوز این موضوع مختص گروه های سنی جوان تر نیست: 41٪ از آمریکایی های شریک 50 ساله و بالاتر می گویند که حداقل در بعضی اوقات با این مسئله روبرو بوده اند.

با توجه به اینکه چنین تلفن هایی از این حواس پرتی برخوردار هستند ، ممکن است افراد وسوسه شوند که از طریق تلفن شریک زندگی خود مورد بررسی قرار گیرند. با این حال ، در بین مردم توافق گسترده ای وجود دارد که جریمه زدن دیجیتال در زوج ها غیرقابل قبول است. هفت هزار آمریکایی - صرف نظر از این که در یک رابطه باشند - می گویند که به سختی ممکن است کسی هرگز از تلفن همراه خود رعایت کند بدون اینکه آن شخص آگاهی داشته باشد. با این حال ، 34 درصد از بزرگسالان شریک زندگی می گویند که آنها بدون اطلاع آن شخص از طریق تلفن همراه شریک زندگی خود را جستجو کرده اند که زنان احتمالاً بیشتر از آقایان بگویند که این کار را انجام داده اند (42٪ در مقابل 25٪).
برای بسیاری از بزرگسالان ، رسانه های اجتماعی در نحوه حرکت و به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد روابط عاشقانه خود ، نقش ایفا می کنند. تقریباً هشت از ده کاربر رسانه های اجتماعی (81٪) گزارش دادند که حداقل بعضی اوقات دیگران را درمورد روابط خود می بینند ، از جمله 46٪ که می گویند این اتفاق اغلب می افتد ، اما کمتر کسی می گوید که دیدن این پست ها بر نحوه احساس عشق به خود تأثیر می گذارد. زندگی

علاوه بر این ، رسانه های اجتماعی به مکانی تبدیل شده اند که برخی از کاربران در مورد روابط و گفتگو در مورد روابط قدیمی بحث می کنند. تقریباً نیمی از کاربران رسانه های اجتماعی (53٪) می گویند که از این سیستم عامل ها برای چک کردن شخصی که قبلاً استفاده می کردند یا در یک رابطه بوده اند ، استفاده کرده اند ، در حالی که 28٪ می گویند از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن یا بحث در مورد روابط خود استفاده کرده اند یا دوستیابی زندگی برای کاربران بزرگسال زیر 30 سال ، آن دسته از سهام که از رسانه های اجتماعی برای چک کردن شریک زندگی سابق خود (70٪) استفاده کرده اند یا در مورد زندگی عاشقانه خود (48٪) ارسال کرده اند ، حتی بیشتر است.

اما رسانه های اجتماعی همچنین می تواند باعث ناراحتی و درگیری برخی از زوجین شود. در میان کسانی که شریک زندگی آنها از رسانه های اجتماعی استفاده می کند ، 23٪ اظهار داشته اند که به دلیل نحوه تعامل شریک فعلی خود با دیگران در این سایت ها احساس حسادت یا عدم اطمینان کرده اند و این سهم در بین 18 تا 29 سالگی به 34٪ افزایش می یابد.

 

هنوز برخی از کاربران این سیستم عامل ها را به عنوان مکان مهمی برای نشان دادن عشق و محبت می بینند. این امر به ویژه در مورد کاربران جوانتر که شریک زندگی هستند صادق است: 48٪ از کاربران 18 تا 29 ساله رسانه های اجتماعی می گویند که رسانه های اجتماعی برای نشان دادن میزان اهمیت دادن به شریک زندگی خود برای آنها بسیار یا تا حدی مهم هستند.

اینها برخی از یافته های اصلی حاصل از یک نظرسنجی ملی در مورد 4،860 بزرگسال آمریکایی است که با استفاده از پنل ترند آمریکا (American Trend Panel) از مرکز تحقیقات پیو انجام شده است.

 

واژه شناسی در رابطه هوشمند


چندین اصطلاح در این گزارش برای توصیف وضعیت روابط فعلی افراد استفاده شده است. این راهنمای مرجع توضیح هر اصطلاح را نشان می دهد.
Single برای توصیف افرادی که در حال حاضر در یک رابطه متعهد نیستند ، اما ممکن است به طور اتفاقی با هم قدمت داشته باشند (31٪ نمونه) استفاده می شود.
مجرد و نگاه به افرادی اطلاق می شود که در یک رابطه متعهد نیستند (اما ممکن است به طور اتفاقی با هم دوست باشند) و به دنبال تاریخ یا رابطه هستند (15٪ نمونه).
دوستیابی گاه به گاه به افراد مجردی گفته می شود که به طور اتفاقی با کسی ملاقات می کنند اما در یک رابطه متعهد نیستند (4٪ نمونه).
مشارکتی مربوط به بزرگسالانی است که متاهل ، زندگی مشترک یا در یک رابطه متعهد هستند (69٪ نمونه).
زندگی مشترکاستفاده می شود برای توصیف افرادی که در حال حاضر با شریک زندگی خود زندگی می کنند اما متاهل نیستند (11٪ نمونه).
از روابط متعهد برای توصیف افرادی که در یک رابطه هستند اما متاهل یا هماهنگ نیستند استفاده می شود (8٪ نمونه).
ازدواج مجرد برای مراجعه به بزرگسالانی که در حال حاضر متاهل نیستند - مجرد ، هم زندگی یا در یک رابطه متعهد (50٪ نمونه) استفاده می شود. این اصطلاح گاهی اوقات در رابطه با اصطلاح "شریک زندگی" به کار می رود تا به افرادی که با هم زندگی می کنند و یا در یک رابطه متعهد هستند ، اشاره شود (به عنوان مثال ، بزرگسالان شریک ازدواج نکرده 19٪ نمونه را تشکیل می دهند).
40٪ از بزرگسالان شریک زندگی می گویند که از میزان زمانی که شریک زندگی تلفن همراهشان می گذرد ناراحت هستند
در زمان بررسی ، چهار پنج آمریکایی که متاهل هستند ، با یک شریک زندگی می کنند و یا در یک رابطه متعهد زندگی می کنند ، می گویند که به دلیل مدت زمانی که شریک زندگی خود در تلفن همراه خود صرف می کند ، اغلب یا بعضی اوقات زحمت می کشند ، از جمله 12 درصد که می گویند غالباً اینگونه احساس می کنند. 1

علاوه بر این ، 24٪ آمریکایی های شریک گزارش می دهند که حداقل بعضی اوقات از میزان زمانی که شریک زندگی خود در رسانه های اجتماعی می گذراند ناراحت هستند ، در حالی که سهم کمی کوچکتر (15٪) می گویند که این احساس را نسبت به شریک زندگی خود در بازی های ویدئویی احساس می کنند.
گروه های خاصی وجود دارند که بیشتر از دیگران نسبت به فعالیت های دیجیتال شریک زندگی خود ابراز ناراحتی می کنند. در بین بزرگسالان شریک ، زنان احتمالاً بیشتر از مردان می گویند که معمولاً از میزان زمانی که شریک زندگی تلفن همراه خود صرف می کند (16٪ در مقابل 8٪) و یا بازی های ویدیویی (7٪ در مقابل 3٪) ناراحت هستند. 2

فراتر از تفاوت های جنسیتی ، نگرش افراد نیز بر حسب سن متفاوت است. در حدود 18٪ از بزرگسالان شریک 18 تا 49 ساله می گویند که در مورد مدت زمانی که شریک زندگی در تلفن خود می گذراند ، در مقایسه با 6٪ از این افراد در سنین 50 سال و بالاتر ، اذیت می شوند. بزرگسالان جوان در روابط عاشقانه نیز بیشتر از همتایان قدیمی خود احتمالاً می گویند که اغلب از میزان زمانی که شریک زندگی خود در رسانه های اجتماعی می گذرد (11٪ در مقابل 4٪) و بازی های ویدیویی (7٪ در مقابل 3٪) ناراحت هستند. .

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

فیات جدید هاچ بک 500 برقی را فاش کرده و برای مدل La La Prima Launch Prima رزرو کرده است.

 

قیمت هاچ بک جدید

 

قیمت نسخه پرشرفه از 29995 پوند (یا 26995 پوند از جمله کمک هزینه اتومبیل Plug-in) شروع می شود. 

قیمت های الکتریکی 500 با قیمت مناسبتر بعدا انتظار می رود.

500 برقی جدید دارای باتری 42kWh برای کل برد تا 199 مایل است.

این سیستم مجهز به سیستم شارژ سریع 85 کیلووات است که می تواند تنها در عرض 5 دقیقه 30 مایل فاصله داشته باشد.

با وجود یک شارژر سریع ، می توان باتری را از ظرف صاف تا 80 درصد در ظرف 35 دقیقه بالا برد

فیات شامل یک جعبه دیواری رایگان با مدل la Prima است.

 

شتاب گیری هاچ بک

 

شتاب گیری از 0-62 مایل در ساعت 9.0 ثانیه طول می کشد (0-31 مایل در ساعت 3.1 ثانیه طول می کشد) و 500 الکتریکی محدود به یک سرعت حداکثر 93 مایل در ساعت است.

 

کل توان تولید شده از موتور الکتریکی 119 اسب بخار است.
رزرو بدون سپرده
اکنون رزرو از طریق وب سایت فیات بصورت آنلاین باز است و این شرکت می گوید مشتریان حتی نیازی به پرداخت سپرده ندارند.

خریداران بالقوه برای یافتن نمایندگی دلخواه خود ، یک بدنه ، رنگ ، ثبت نام و کدپستی را وارد می کنند.

در صورت وجود ، فروشندگان ابتدا با این افراد تماس می گیرند تا ببینند آیا می خواهند مبلغ واریزی بپردازند و سفارش خود را انجام دهند.

هاچ بک جدید Fiat 500 la Prima به الکتریسیته 500 دامنه تبدیل می شود.

این دستگاه از مشخصات استاندارد بالایی برخوردار است ، از جمله سیستم جدید Infotainment UConnect 5 ، ویژگی های پیشرفته کمک درایور (شامل کنترل ترافیکی تطبیقی ​​و دوربین پارکینگ پرندگان چشم) و صندلی های برش خورده در «چرم اکو».

چراغهای جلو و آلیاژهای 17 اینچی نیز استاندارد هستند.

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

با وجود 50 ایالت در برخی از مرحله بازگشایی پس از همه گیر ، بسیاری از موزه ها در حال بازگشت به بازدیدکنندگان از سالن های هنری و تاریخ هستند.

انجام این کار نشانگر بازگشت به "عادی" در بسیاری از جوامع است - اما ممکن است این کمک کند که سوراخ اقتصادی ایجاد شود وقتی تقریباً هر موزه در کشور درهای خود را در پاسخ به نگرانی های COVID-19 بسته است.

لورا لوت ، رئیس جمهور و مدیرعامل اتحاد موزه های آمریکایی ، گفت: "کل درآمد موزه مربوط به پذیرش ، فروشگاه هدیه و فروش کافه ها به همراه اجاره رویداد تبخیر شد." "حتی یک سوم از گنجینه های فرهنگی ملی کشور ممکن است هرگز گشوده نشود."

در حالی که موزه ها با برنامه های بازگشایی به جلو پیش می روند ، بازدید کنندگان بالقوه گزینه ها را در نظر می گیرند.

"ایمی برنرز میتز از ماین گفت:" من از رفتن به موزه ای که نیاز به ماسک داشته باشد احساس می کنم و قول مسافت اجتماعی ، چک کردن دما و دسترسی مبهم به تنها با رزرو را داده ام. "

وقتی الویس پریسلی از احساس افزایش درجه حرارتش در کلاسیک "عشق سوزش" صحبت می کند ، سیر می شود. اما اکنون که دروازه های Graceland بازگشایی شده اند ، هر کسی با تب 100.4 درجه یا بالاتر مجاز به ورود به حرم به رول King of Rock 'n' Roll نیست.

علاوه بر بررسی های اجباری دما ، این جاذبه تنها 25 درصد از ظرفیت عادی را محدود می کند و میهمانان را برای پوشیدن ماسک ترغیب می کند. با استفاده از پاک کننده های تجاری تجاری ، از جمله بندهای ضد عفونی کننده اشعه ماوراء بنفش و مهگیرهای ضدعفونی کننده ، برای بهداشت محیط دانشگاه استفاده می شود.

 

 

موزه مووب ، لاس وگاس


اوباش موزه، موزه ملی جرایم سازمان یافته و اجرای قانون ، خواهد یکشنبه در مرکز شهر لاس وگاس با کاهش ظرفیت ورود دوباره باز کنید، یک نیاز ماسک برای همه مهمانان و قبل از ورود چک درجه حرارت است.

این موزه سخنان خاص خود را دارد و در حالی که آخرین تجهیزات آن است ، بطری های تمیز کننده دستی اتانول ساخته شده در کارخانه تقطیر در محل به هر میهمان تقدیم می شود.

 

سالن مشاهیر راک اند رول ، کلیولند


اگر تا پایان سال بسته بماند ، تالار مشاهیر راک اند رول با ضرر 12 میلیون دلاری روبرو خواهد شد. بنابراین این موزه مشتاق بازگشایی مجدد در معرض دید عموم است تا 15 ژوئن.
گرگ هریس ، مدیر موزه به NBC News گفت: "ما با ارائه پیشنهادهای مجازی در وب سایت خود درهای مختلف را منفجر کرده ایم و به افرادی که در آن زمان در آنجا هستند می رسیم." "ما فکر می کنیم که این تعداد افرادی که اکنون مایل به بازدید حضوری از موزه هستند را افزایش می دهد."

هنگامی که درها باز می شوند ، ورود به موقع ، ظرفیت محدود و پرستارانی که تازه استخدام شده اند در ورودی وجود دارد تا دمای همه را بگیرند. این موزه ساعتهای مشخصی را برای گروههای در معرض خطر مانند سالمندان اختصاص می دهد. ماسک هایی با مضمون راک 'n' به بازدید کننده هایی ارائه می شود که بدون خودشان می آیند.

بسیاری از صفحه نمایش لمسی خاموش می شوند تا موزه پوشش های ضد میکروبی را نصب کند ، و نمایشگاه "گاراژ" که نمایشگاه بازدید کنندگان را به بازی ابزار و مربا با دیگران ترغیب می کند ، بسته خواهد شد.

ریپلی باور کنید یا نه ، برانسون ، میسوری
ریپلی آن را باور کنید یا نه!موزه (خانه بزرگترین کاغذ توالت در جهان) در آخر هفته روز یادبود با کاهش ظرفیت و سیستم های جدید دوردست و ضد عفونی اجتماعی افتتاح شد. سپس odditorium برای چند روز بسته می شود تا نحوه عملکرد پروتکل ها را قبل از باز شدن برای فصل تابستان ارزیابی کند.

شگفتی های موزه ملی و آکواریوم حیات وحش ، Springfield ، میسوری
آلاینده عجایب موزه ملی حیات وحش و آکواریوم ، در مجاورت باس ستاد ملی طرفدار مغازه ها، بیش از آخر هفته روز یادبود پس از بسته شدن نه هفته بازگشایی شد.

برای جا به جایی مسافت های اجتماعی ، ورودی های به موقع ، روش های تمیزکاری پیشرفته و محدودیت های حضور روزانه ، این جاذبه ساعات کار خود را گسترش می دهد. فضاهای محدود مانند پل نوسان به طور موقت بسته می شوند. تجارب تعاملی ، مانند برخورد پنگوئن ، تغییر می یابد. و موزه در حال اتخاذ برنامه پاسخ COVID-19 است که توسط آکواریوم فلوریدا در تمپا و تیم پیشگیری از بیماری های عفونی در بیمارستان عمومی تمپا ساخته شده است.

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

خرید یا فروش خانه اتفاقی مهم است که در اکثر افراد فقط چند بار در زندگی خود انجام می دهند ، در صورتی که اصلاً خوش شانس باشند که این کار را انجام دهند. به این ترتیب ، سهام زیاد است - و هزینه ها نیز هست.

 

نرخ کمیسیون تعیین شده

 

در حالی که نرخ کمیسیون تعیین شده ای وجود ندارد که تمام نمایندگان معاملات ملکی شارژ شوند - این امر می تواند تثبیت قیمت باشد - استاندارد صنعت برای فروشندگان است که کمیسیون 2.5 تا 3 درصد به نماینده خود بپردازند ، و 2.5 تا 3 درصد دیگر به نماینده خریدار ، در کل تا 6 درصد در کمیسیون ها. در یک خانه 500000 دلاری ، می تواند مبلغ 30،000 دلار ، که توسط فروشنده پرداخت می شود ، اضافه کند.

اون پول زیادیه. پس آیا امکان دارد مذاکره ترتیب مطلوب تری با نماینده خود ، خریدار یا فروشنده داشته باشید؟

پاسخ کوتاه بله است. کورت تامپسون ، کارگزار / مالک در کلر ویلیامز املاک شمال مرکزی در لئومینستر و رئیس انجمن معاملات ملکی ماساچوست گفت: "ما به عنوان متخصصان املاک و مستغلات ، همیشه درگیر گفتگو در مورد جبران خسارت با مشتریان خود هستیم ." "یک مشتری انواع مختلفی از گزینه های مختلف را در بازار مشاهده می کند."

شاید به اندازه تنوع (یا شفافیت) آن در تنظیمات مصرف کننده دیگر نباشد. اما مأمورانی وجود دارند که مایل به انعطاف پذیری باشند ، چه این به معنای پایین آمدن کمیسیون آنها یا اضافه کردن خدمات اضافی مانند صحنه های حرفه ای یا تورهای مجازی است. در واقع ، تقریباً همیشه باید به دلایل ساده بتوانید شرایط یا نماینده ای را که از آن راضی هستید ، کنار بیاورید: بسیاری از نمایندگان املاک و مستغلات هستند که می توانید انتخاب کنید.

 

 

اقتصاد عجیب ساختار دستمزد این صنعت - به طور خاص ، آن جایزه کسل کننده یک کمیسیون پنج رقمی در هر فروش - بسیاری از افراد را به سمت تجارت املاک و مستغلات جذب می کند. اما در بازاری که به دلیل کمبود موجودی طی چند سال گذشته تعریف شده است ، تقریباً به همان تعداد نمایندگی وجود دارد که خانه هایی برای فروش وجود دارد. بیش از 60،000 کارگزار مجاز و نمایندگان املاک و مستغلات در ماساچوست وجود دارد ، و فقط 78،172 فروش خانه در سراسر کشور در سال 2019 وجود داشته است.

به نظر می رسد که این پویا با گذشت زمان فشار نزولی بر کمیسیون املاک و مستغلات دارد. یک مطالعه Real Trends نشان داد که متوسط ​​کمیسیون در سطح کشور از 5.4 درصد در سال 2012 به 5.08 درصد در سال 2017 کاهش یافته است ، زیرا بیشتر و بیشتر دلالان معاملات برای لیست های کمتر و کمتری رقابت می کنند ، و به عنوان کارگزاری های تخفیف مانند Redfin سهم بازار را کسب کردند.

وی گفت: "زمانی وجود داشت که 6 درصد استاندارد بود. در حال حاضر 5 درصد استاندارد است. "گفت برایان داگورتی ، مدیر عامل کمپاس در بوستون. دوگری گفت: کمیسیون ها معمولاً قابل مذاکره هستند ، اما خاطرنشان می کند که برخی بنگاه ها و نمایندگان آنها تصمیم می گیرند که اصلاً مذاکره نکنند.

این نکته مهم را مطرح می کند: کمیسیون های مذاکره یا خدمات اضافی احتمالاً با کارگزاران یا مأمورین کهنه ای کار می کنند که به اندازه کافی در دفاتر خود کار کنند. سونیا گیلبوخ ، استادیار املاک و مستغلات در دانشگاه سیتی نیویورک گفت: "شما می توانید برای مذاکره تلاش کنید ، اما باید توجه داشته باشید که اغلب تصمیم نماینده نیست." در حالی که نمایندگان باتجربه راه بیشتری دارند ، کارگزاری معمولاً نرخ کمیسیون را مخصوصاً برای نمایندگان جدید دیکته می کند.

که ما را به یک آغازگر سریع در نحوه تقسیم کمیسیون املاک و مستغلات می رساند. کمیسیون کل فقط بین نماینده فروشنده و نماینده خریدار تقسیم نمی شود. تامپسون گفت: "سپس هر کدام از این نمایندگان با کارگزار مشغول به کار خود تقسیم می کنند." تامپسون گفت ، نمایندگان جدید ممکن است مجبور باشند به اندازه نیمی از هر کمیسیون به کارگزاری خود بپردازند - بنابراین از کمیسیون 20،000 دلاری ، لیست لیست ممکن است تنها 5000 دلار از آن را حفظ کند. "و این قبل از پرداخت مالیات یا هرکدام از هزینه های آنها ، از جمله صدور مجوز ، هزینه MLS [خدمات چند لیست] ، عکس ها ، فیلم ها ، نمایش برای ملک ، مواد بازاریابی است."

مشاور مسکن و بنیانگذار 180 جابجایی ، لندی چاپمن گفت: برخی از نمایندگان حتی اگر بخواهند می توانند فضای زیادی برای پایین آمدن ندارند . در حالی که برخی از کارگزاران مدرن فقط به ازای هر فروش ، مبلغی را به مبلغی مسکون متهم می کنند ، نمایندگان جدید در کارگزاری های سنتی معمولاً با یک قطعه کمی از کمیسیون باقی می مانند. وی گفت: "چیزی برای خریدار نمانده است تا با آن هزینه مذاکره کند."

یک عامل فصلی مزایای دیگری نیز ارائه می دهد. تامپسون گفت: "یک وام مسکن که دارای 20 سال تجربه است ، می خواهد دانش بسیار عمیق تری نسبت به کسی داشته باشد که شش ماه پیش مجوز گرفته است." با توجه به نقش مشاور املاک به عنوان مشاور قابل اعتماد ، این امر به ارزش بهتری برای مصرف کننده تبدیل می شود. "واقعاً کاری که شما برای اجیر کردن یک مشاور مسکن انجام می دهید این است که توصیه و مشورت کنید ، تا اطمینان حاصل کنید که اطلاعات صحیح مورد نیاز خود را در زمان مناسب برای تصمیم گیری آگاهانه داشته باشید."

مذاکره به عنوان خریدار

به عنوان یک خریدار ، چاپمن گفت ، عاقلانه است که سعی کنید در مورد کمیسیون عامل خود مذاکره کنید "اگر به یک سرویس سطح بالا از سوی یک نماینده مایل به قربانی آخر هفته ها و شب ها نیاز دارید تا خانه های شما را در شهر نشان دهد." وی افزود: اما شما می توانید در برخی شرایط مذاکره کنید. به عنوان مثال ، اگر شما در حال خرید خانه ای با ساخت و ساز جدید یا میلیون دلاری هستید ، و بیشتر یا تمام کارآزمایی را خودتان انجام داده اید ، "پس باید کاملاً اطمینان حاصل کنید که از این کمیسیون سود می برید."

چاپمن گفت بهتر است این اصطلاحات را از ابتدا در قرارداد نمایندگی خریدار تنظیم کنید ، قراردادی که روابط تجاری شما را رسمی می کند - و همچنین قابل مذاکره است. چاپمن گفت: "می توانید آن را به یک تاریخ خاص ، منطقه ، کد پستی ، خانه هایی که یک نماینده نشان می دهد ، محدود کنید." وی گفت: "هیچ چیز بدتر از اینکه با یک نماینده با شما ارتباطی نداشته باشید چسبیده است ، بنابراین محدود کردن توافق نامه برای یک روز در صورت لزوم سهولت می بخشد."

تام ومت ، کارگزار / صاحب مشاوران Homebuyer در نارنجی گفت: مهمتر از کمیسیون ها تعیین مکان وفاداری نماینده شما است . وی اظهار داشت: "خریداران ساعت ها به جستجوی خانه می پردازند ، اما در نهایت با استفاده از اولین یا دومین عامل که با آنها در تماس هستند ، پایان یافت."

ومت ، عضو موسس انجمن ملی نمایندگان خریدار انحصاری ، مشورت با نماینده خریدار اختصاصی را که وظایف وفاداری خود را جدی می گیرد توصیه می کند - یعنی تعهد اساسی در جهت منافع مشتری. او به ویژه خریداران را در مقابل استفاده از نمایندگی که در همان کارگزاری به عنوان نماینده لیست کار می کند ، هشدار می دهد. وی گفت: "هر زمان که خریدار یا فروشنده وارد یکی از این معاملات شود ، باید یک کمسیون کاهش یافته بخواهند." ومت افزود ، اگرچه قانونی است ، تضاد ذاتی منافع به طرز جادویی از بین نمی رود. "آنها نماینده واقعی وفاداری نمی گیرند."

مذاکره به عنوان یک فروشنده

چاپمن گفت ، فروشندگان نیز باید حداقل با سه نماینده مصاحبه کنند. وی گفت: "فروشندگان اغلب از دریافت لیست های بسیار متفاوت ، استراتژی های بازاریابی و قیمت کمیسیون شوکه می شوند." وی افزود ، برخی از نمایندگان ممکن است مبلغ فروش بالایی را برای خرید "لیست" قول دهند ، در حالی که نمایندگان تخفیف ممکن است قیمت لیست بسیار پایین تری را پیشنهاد دهند "برای اطمینان از اینکه خانه با کمترین کار ممکن فروش خواهد کرد."

چاپمن گفت اگر سرمایه گذاری می کنید تا کار نماینده تان راحت تر شود - مثلاً با رنگ آمیزی خانه ، فرش های حرفه ای تمیز یا حیاط محوطه سازی - سرمایه گذاری مذاکره در مورد کمیسیون کاملاً پایین تر غیر منطقی نیست. وی گفت: "من اغلب به مشتری ها می گفتم چه کاری باید انجام شود و اگر آنها این کار را انجام دهند ، هزینه من را با توجه به مبلغی که مایل به سرمایه گذاری بودند ، تخفیف می دهم."

برخی از کارگزاری ها حتی با پیچ و تاب رسمی ، این رویکرد را رسماً رسمیت بخشیده اند. برنامه Concierge Compass ، که در سال 2019 آغاز به کار کرد ، وجه نقد لازم برای تازه کردن یک خانه را قبل از فروش ، اعم از این که مستلزم چوب های جنگلی پالایش شده و یک کت رنگ تازه یا محوطه سازی و کاشی حمام جدید باشد ، جبهه می گیرد. Dougherty گفت: "خانه صحنه دار سریع تر می فروشد ، برای پول بیشتر ، اما فروشندگان به ندرت می خواهند پول خود را برای انجام هر یک از اینها خرج کنند ،" گفت: Dougherty - بنابراین قطب نما هزینه های پیشنهادی را پرداخت می کند و پس از فروش خانه بازپرداخت می شود. ویلیام روویس در همین ماه برنامه مشابهی را اجرا کرد .

داگورتی و تیمش از این برنامه برای احیای مجارستان منسوخ شده در Back Bay استفاده کردند ، جایی که خریداران برای دیدن مشکلی از کنار میزهای فورمیکا مشکل داشتند. وی گفت: "ما طبقه ها را مجدداً تصفیه کردیم ، کل کاندوئید را رنگ آمیزی کردیم ، همه وسایل ضد زنگ جدید را در آشپزخانه ، پیشخوان های مرمر جدید قرار دادیم ، حمام را بهم ریختیم ، چراغ های فرفورژه را داخل آن قرار دادیم ، درمان های پنجره ای را انجام دادیم و آن را مرحله بندی کردیم." "این حدود 20،000 دلار هزینه داشت ، و آنها در طی یک ماه از لیست مجدد این ملک ، برای پول بیشتری از آنچه تصور می کردند ، به فروش رسیدند."

Redfin یکی دیگر از کارگزاران ملی مختل کننده ، فناوری را ترجیح می دهد تا کمیسیونرهای کمتری - بین 1 تا 1.5 درصد - را به فروشندگان و اکثر خریداران ارائه دهد. "این فناوری باعث شده تا رایانه ها ، گالن بنزین ، تجارت بورس ، رزرو هتل یا تماس تلفنی از راه دور بسیار ریشه ارزان شوند. گلن کلمن ، مدیر اجرایی ردفین گفت: "می توانید همین کار را هنگام فروش خانه خود انجام دهید." وی گفت: "1 میلیون نماینده املاک و مستغلات ایالات متحده برای فروش 5 میلیون خانه در هر سال تنها به این دلیل است که ماموران بیشتر وقت خود را صرف جستجوی مشتری می کنند ، هنگامی که مشتریان بسیار کارآمد تر باشند تا در اینترنت به دنبال ما بگردند."

تامپسون گفت رقابت کم هزینه برای بازار مناسب است زیرا همه مصرف کنندگان به همان سطح خدمات نیاز ندارند. اما وی به مشتریان آنچه را که واقعاً می پردازند ، یادآوری می کند: تخصص و تجربه دیدن آنها در طی یک فرایند طولانی و گاه دشوار.

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

از آنجا که ایالات متحده با راه‌اندازی یک صنعت انرژی جدید و امیدوارکننده از انرژی پاک ، تردید دارد ، باید دیدگاه بسیاری از ذینفعان درگیر در توسعه توربینهای بادی دریایی و تأثیرگذاری آن بر منافع آنها را در نظر گرفت.

صنعت انرژزی بادی

یکی از بخش های ذی نفع که در مورد تأثیرات احتمالی صنعت آن نویز کرده است صید تجاری است. با این حال ، علیرغم مخالفت اخیر با توسعه باد دریایی از سوی برخی در این صنعت ، ماهیگیران تفریحی و کاپیتان قایق چارتر نسبت به پتانسیل های این فرصت ماهیگیری بی نظیر جدید خوش بین تر هستند. و چشم انداز آنها به معنای واقعی کلمه با ارزش است. به گفته اداره ملی اقیانوسی و اتمسفر ، ماهیگیری دریایی تفریحی بیش از 14 میلیارد دلار از کل اثرات اقتصادی در اقیانوس اطلس را پشتیبانی می کند - ده ها هزار شغل در جوامع ساحلی.

ماهیگیری به دلیل گرم شدن اقیانوس ها به سرعت تغییر می کند و افرادی که ماهی هستند گرما را حس می کنند. دست اندر کاران تفریحی دست اول دیده اند که چگونه گونه هایی مانند باس دریای سیاه به دورتر به شمال مهاجرت کرده اند و باعث تغییر در محدودیت های گرفتن می شوند. طبق مطالعه جدیدی که در ژورنال Global Change Biology منتشر شده است ، با بالا رفتن درجه حرارت اقیانوس ها ، بسیاری از گونه های ماهی می توانند به وفور تا 30 درصد کوچک شوند. تغییر آب و هوا تا حد زیادی به دلیل سوختهای فسیلی آلاینده کربن است که ما برای انرژی می سوزانیم. اقیانوس ، یک جایگزین عظیم بدون کربن را فراهم می کند: قدرت باد دریایی.

هنگامی که با مسئولیت پذیری توسعه یافته می توان از انرژی باد فراساحلی که در سواحل ما دور شده است ، می تواند در حالی که ایجاد زیستگاه برای ماهی ها و دیگر زندگی دریایی است که توسط یک اقیانوس گرم شده به وجود می آید ، انرژی الکتریکی تمیز را در مقیاس گسترده تولید کند. درست ، قدرت باد دریایی می تواند یک پیروزی هیجان انگیز برای کوهنوردان ، حیوانات وحشی و آب و هوا باشد - همانطور که توسط اولین مزرعه بادی آمریکا در بلوک آیلند ، رود آیلند نشان داده شده است ، که فیلم زیر نشان می دهد مقصد ماهیگیری شده است.


هر گونه تفریحی تفریحی به شما می گوید: ساختار ماهی را جذب می کند. این پنج توربین که در سال 2016 ساخته شده اند نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، ایستادن در پایه های فولادی در حدود 90 فوت آب ، تأمین انرژی پاک و محلی 17000 خانه در حالی که صخره های مصنوعی برای جذب باس دریای سیاه ، گله زدن ، صدف و سایر زندگی دریایی فراهم می کنند.

در حال حاضر تنها پروژه انرژی بادی دریایی بلوک آیلند در ایالات متحده است ، اما ایالت هایی در این ساحل از جمله ماساچوست ، کانکتیکات ، رود آیلند ، نیویورک ، نیوجرسی ، مریلند و ویرجینیا متعهد شده اند تا از 10 مورد انرژی بخرند. پروژه هایی که پیش بینی می شود در سال های آینده در خارج از کشور ساخته شود. در مجموع ، کشورهای ساحل شرقی متعهد شده اند تا سال 2035 بیش از 13 میلیون خانه با باد برون مرزی را به نیروگاه برسانند.

برای تأمین خواسته های بحران آب و هوا باید انرژی باد فراساحلی با مسئولیت پذیری و سریع توسعه یابد. به همین دلیل است که فدراسیون ملی حیات وحش درگیر است ، برنامه های لیزینگ و توسعه زیرزمینی را زیر نظر گرفته و با طیفی از شرکا و کارشناسان علمی برای شناسایی موضوعات کلیدی حیات وحش و نظارت بر تنظیم کننده ها و توسعه دهندگان برای پیشبرد راه حل های محافظتی همکاری می کند. به عنوان سازمانی که بیش از 85 سال پیش برای ایجاد صدای قدرتمند برای حفاظت از طریق جمع کردن افرادی که شکار ، ماهی ، تماشای و عاشق حیات وحش هستند ، تأسیس شده است ، ارتباط با جامعه زاویه نمکی دریا برای شنیدن علاقه و نگرانی های آنها با پروژه های مختلف که به جلو در خارج از ساحل می روند. اولویت.

 

بهره بردن آمریکا از انرژی بادی

 

از آنجا که آمریکا متهم است که از انرژی و پتانسیل اقتصادی عظیم انرژی بادی فراساحلی بهره می برد ، شناختن و رفع نگرانی های جوامعی که ممکن است در توسعه آن تأثیر داشته باشد بسیار مهم است. درست همانطور که فدراسیون ملی حیات وحش باید قبل از اینکه بتوانیم از هر گونه برنامه توسعه باد در دریایی حمایت کنیم ، باید از حمایت های حیات وحش نیرومند نیز برخوردار شود ، همکاران ما در جامعه ماهیگیری تفریحی کاملاً روشن بوده اند که حمایت آنها از چندین عامل مهم مشروط است. دسترسی ماهیگیری به پایه توربین ها ، فرصت های لازم برای تأمین برنامه های نشست و برنامه ها و تعهد به نظارت علمی بر روی گونه های مهم ماهی قبل از ، حین و پس از ساخت ، باید تضمین صید ماهیگیری شود.

توسعه دهندگان و آژانس های ایالتی و فدرال همگی حمایت از این اصول را بطور مفهومی اعلام کرده اند ، و ماه های آینده فرصت های متعددی را برای به کار بستن این تضمین ها ارائه می دهند. از آنجا که تصمیم گیری های مربوط به برنامه ریزی و توسعه باد در خارج از ساحل در طول ساحل گرفته می شود ، زاغه های تفریحی باید یک صندلی در جدول داشته باشند تا درمورد شیوه های توسعه مسئولانه در هنگام پیشبرد پروژه های بادی خارج از ساحل صحبت کنند.

با مشارکت ذینفعان مانند زاویه دار تفریحی در اوایل و اغلب اوقات ، برنامه ریزان بادی دریایی این فرصت را دارند که آینده ای را بسازند که ماهی ، حیوانات وحشی و جوامع محلی از آنجایی که ما در آمریکا یک صنعت جدید انرژی تمیز مورد نیاز را احتیاج می دهیم از آن بهره مند می شوند.

  • mohammad jamali