بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

۱۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برنامه های برای داشتن پول نقد اضافه

 

زمانی که به فروش اجناس خود می‌رسد, احتمالات بی‌پایان شده‌اند. در عین حال, پیدا کردن توصیه‌ها و پیدا کردن برنامه‌هایی که برای شما پول نقد اضافی خواهند داشت دشوار است.

چه خریدار, جمع‌کننده و یا مصرف‌کننده سرسخت باشید که مراقبت خوبی از محصولات دارد, راه‌هایی برای پول نقد قابل‌توجه با این اپلیکیشن‌های شدیداً توصیه می‌شود.

در این مقاله, من محبوب‌ترین فروش برنامه‌های کاربردی خود را مشخص می‌کنم - که همچنین بازار یا آیتم‌های شما را به طور موثر بازاریابی می‌کند تا درآمد نقد شما را حداکثر کند.

 

وی در همان سال فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کرد. برنامه کسب‌وکار و برنامه کاری در صبح بخیر آمریکا, اخبار امروز, فاکس‌نیوز و دیگران برجسته شده‌است.

اگر به دنبال فروش اجناس کهنه یا ناخواسته هستید, این راه‌حل شما است. آن‌ها اقلامی مانند دی وی دی, تلفن‌های همراه, کتاب‌های درسی, بازی‌های ویدیویی, تبلت و تبلت را می‌پذیرند.

دقت کنید که آیتم‌هایی که می‌خواهید بفروشید در وضعیت خوبی قرار دارند. اگر کالایی که می‌فروشید, تقاضا است که روز بعد پرداخت کنید. گزینه‌های پرداخت از طریق ایمیل, سپرده مستقیم یا چک کاغذی هستند.

 

 

این شرکت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و بیش از ۲۶ میلیارد دلار ارزش داشت. می‌توانید چیزهای قدیمی خود را برای پول نقد بفروشید. این شرکت به رقیبی برای دوست داران و فیس بوک برای خرید و فروش محصولات مورد استفاده تبدیل شده‌است.

شما می‌توانید app server را روی ios یا آندروید دانلود کنید. به علاوه, می‌توانید فهرست بندی خود را از طریق برنامه کاربردی یا نسخه رومیزی اپلیکیشن موبایل ببینید. همه فهرست‌های محصول براساس مکان هستند, بنابراین نتایج تنها براساس نزدیکی جغرافیایی است.

با توجه به منابع داخلی کسب‌وکار, این برنامه مرتباً و به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های رایگان عرضه می‌شود. بنابراین, برنامه کاربردی برای خرید و فروش محصولات توسط میلیون‌ها کاربر مورد استفاده قرار گرفته و دانلود شده‌است.

 

لباس های دست دوم برای فروش

 

 این شرکت به شما اجازه خرید و فروش لباس‌های دست‌دوم را می‌دهد. این سرویس برای به اشتراک گذاری اقتصاد و بخشی از یک جنبش مصرف مشترک ساخته شده‌است. به عبارت دیگر می‌توانید یک گروه خوب یا سرویس را با یک گروه تقسیم کنید.

زمانی که با شرکت تنظیمات می‌گیرید, ابتدا باید یک کیت کاملاً تمیز آزاد را سفارش دهید. چند روز بعد, از طریق ایمیل یک کیف ارسال می‌کند که در آن می‌توانید لباس‌های قدیمی را ببینید. پس از دریافت این مبلغ, پرداخت از طریق اعتبار, اعتبار خرید و کارت شارژ ویزا انجام خواهد شد.

این شرکت بر روی شفافیت بنا شده‌است, بنابراین شما می‌توانید قبل از ارسال کالا تخمین بزنید. این شرکت همچنین یک تخمین پرداخت ایجاد کرده‌است تا بتوانید ایده خوبی از درآمد بالقوه خود قبل از فرستادن کیت به دست آورید.

 

مواد و روش‌ها: این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی است. این کشور به سرعت به یک جامعه پنج میلیون فروشنده تبدیل شده‌است. این روش به کاربران این امکان را می‌دهد که لباس‌های بزرگسالان و کودکان را کاملاً آزاد کنند. با ارسال یک برچسب حمل و نقل رایگان هنگام فروش کالا تبلیغ می‌کنید.

برنامه با تنها چند عکس می‌تواند در زمان واقعی بارگذاری شود. به برنامه کاربردی به عنوان کمد شخصی خود فکر کنید, به جز اینکه بهترین لباس‌ها را به نمایش می‌گذارید و برای کسب سود از آن استفاده می‌کنید.

براساس اطلاعات داخلی, این شرکت در سال جاری یک عرضه اولیه عمومی (ipo) را برنامه‌ریزی می‌کند. تا به امروز, انجمن فروشندگان ۵ / ۱ میلیارد دلار پرداخت کرده‌اند.

 

این شرکت به عنوان یک نسخه محلی از ebay معرفی شده‌است. app server به فروشندگان مکرر با تجربیات عالی مشتری پاداش می‌دهد. به علاوه, فروشنده

شفافیت بخشی جذاب از برنامه شرکت است و می‌توانید به تجربیات خود بیفزایید. به عنوان مثال, شما می‌توانید یک لیست دیده‌بان تهیه کنید, اطلاعات مربوط به فروشندگان را از طریق ویژگی‌های گپ استفاده کنید و یک قیمت مذاکره کنید.

 

 اپلیکشن VarageSale


همانطور که از نام آن مشخص است ، VarageSale یک اپلیکیشن فروش گاراژ مجازی است. کاربران می توانند برنامه را در Android یا iOS بارگیری کنند. VarageSale در سراسر ایالات متحده ، کانادا ، آلمان ، ایتالیا ، ژاپن ، انگلیس ، و غیره حضور دارد.

این شرکت در سال 2012 تأسیس شده است و به شما امکان می دهد محصولات جدید یا استفاده شده را بفروشید. موارد محبوب برای فروش یا تجارت عبارتند از تلفن های هوشمند ، مبلمان ، الکترونیک و سایر موارد.

این سرویس همچنین با قابلیت اطمینان و شفافیت ساخته شده است. کاربران باید پروفایل هایی را با تمام اطلاعات مورد نیاز ایجاد و تکمیل کنند. این سکو مجهز به یک خط پشتیبانی 24 ساعته برای گزارش فعالیت های تقلب یا مشکوک است.

 

 


7. ریاست

چتریش در سال 2013 تاسیس شد و یک سرویس فروش چند وجهی است. این یک مقصد آنلاین مبلمان ، هنر و لوازم جانبی خانگی است.

لیست در چریشیش رایگان است ، با این حال برای کالاهایی که می فروشید ، 20 درصد هزینه کمیسیون نیز وجود دارد. موارد موجود در اینجا قیمت فروش بالاتری دارند. به عبارت دیگر ، فروشندگانی که به دنبال به دست آوردن پول جدی هستند برای تضمین موارد تبلیغی در شرایط خوبی هستند.

 


در پایان ، منابع و گزینه های گوناگونی برای وجه نقد با هر یک از این 7 برنامه تلفن همراه وجود دارد. انجام تحقیقات کمی قبل از انتشار لیست مهم است. شما می خواهید مطمئن شوید که خدمات و لیست ها از نزدیک با آنچه که می خواهید بفروشید مطابقت دارد.

همه خدمات با هم برابر نیستند. همه این برنامه های مبتنی بر پول نقد متناسب با مخاطبان خاص و بازارها طراحی شده اند. به جستجوی موارد بپردازید تا ببینید که چند بار قیمت ها ظاهر می شوند و ذکر شده اند. براین اساس ، با اطمینان می توانید فرض کنید که این سرویس مناسب برای تبلیغ و بازاریابی اقلام است.

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

به عنوان یک والد, رسیدگی به درگیری‌های روز به روز فوق‌العاده وحشتناک است. ممکن است مثل یک کودک نوپا به نظر برسد که رفتار والدین بزرگ هرگز متوقف نشود, مهم نیست که کدام سبک فرزند داری را امتحان می‌کنید. اما در اینجا یک تاکتیک برای تست کردن: ایجاد نمودار رفتاری برای کودکان در خانه, که رفتار مثبت را پاداش می‌دهد و اقدامات منفی را دلسرد می‌کند.

یک روانشناس کودک و بزرگ‌سال و استادیار بالینی در بخش روان‌پزشکی اطفال دانشگاه کلمبیا در نیویورک می‌گوید: " به عنوان یک پدر, به چشم اندازه‌ای نیمه‌پر لیوان نگاه می‌کند. " شما باید رابطه مثبتی با فرزندانتان ایجاد کنید و بر رفتار خوب آن‌ها تاکید کنید. در غیر این صورت, اجازه دهید تجربه کودکانتان توسط اعمال منفی آن‌ها شکل بگیرد. "

 

مرتبط: سبک فرزند پروری شما چیست?

به هر حال, والدین می‌توانند انتظار داشته باشند که همان نمودار رفتاری برای هر کودک وجود داشته باشد. " شما نمی‌توانید یک تکنیک برای هر مشکلی که پیش می‌آید داشته باشید. در عوض, مادران و پدران باید یک چارت براساس شخصیت منحصر به فرد و سو رفتار خاص خود انتخاب کنند. برای شروع, سه جدول رفتار خانه متفاوت برای کودکان زیر را بررسی کنید.

نمودارهای برچسب نمودارهای برچسب یک نمودار رفتاری برای کودکان هستند و بر تقویت مثبت متکی هستند. آن‌ها " به ویژه برای کودکان جوان مفید هستند تا رفتارهای جدیدی یاد بگیرند مانند رفتن به دستشویی یا گفتن " متشکرم ". "

بهترین سن: نمودارهای برچسب معمولاً برای کودکان نوپا و پیش‌دبستانی وجود دارد که بیشتر به دریافت تعریف و تمجید نسبت به دریافت پاداش اهمیت می‌دهند. برای بسیاری از کودکان کوچک, گرفتن یک برچسب انگیزه کافی برای تغییر رفتار آنهاست.

چگونه نمودارهای برچسب کار می‌کنند: یک نمودار برچسب ایجاد کنید که رفتار شما را لیست کند. هر بار کودک نوپای شما به صورت مثبت عمل می‌کند, برچسب روی نمودار قرار می‌دهد. مثلاً اگر دوباره به تماشای قطار بروید, کودک نوپای شما هر زمان که از دستشویی استفاده می‌کند برچسب می‌خورد.

 

نکاتی برای موفقیت در کودکان

با تزئین جدول برچسب براساس علایق کودک خود (قهرمانان, شخصیت‌های کارتونی, پروانه‌ها, و غیره) هیجان ایجاد کنید.

بچه‌های کوچک " لزوماً " چارت را از خفاش می‌فهمند, بنابراین به طور مرتب هدف آن را توضیح می‌دهند. (به خاطر داشته باشید که اگر به دستشویی بروید یک برچسب بگیرید! فقط یک رفتار را در یک زمان ردیابی کنید تا از سردرگمی جلوگیری کنید.

رب. در غیر این صورت هیچ‌کس نمی‌تواند درک کند که چرا او ستایش می‌کند.
نمودار امتیازات هفتگی
نمودارهای امتیاز هفتگی به جای یادگیری رفتارهای جدید ، بر تغییر رفتارهای موجود تمرکز دارد. کودکان برای اقدامات مثبت جوایز ملموس دریافت می کنند.

سن هدف: نمودارهای امتیاز بهترین کار را برای کودکان در سن مدرسه انجام می دهند. به همین دلیل ، بر خلاف کودکان نو پا و پیش دبستانی ها ، کودکان بزرگتر احتمالاً تنها با برچسب انگیزه نخواهند گرفت.

نمودارها چگونه کار می کنند: هر هفته می توانید یک نمودار را بر اساس رفتارهایی تنظیم کنید که کودک شما نیاز به تغییر دارد ( تنظیم جدول ، فریاد زدن در خواهر و برادرها ، درست کردن تختخوابش و غیره). کودک شما برای هر رفتار موفق امتیاز کسب می کند ، سپس یک بار او به نقاط عطف خاص می رسد ، می تواند برای کسب پاداش امتیاز کسب کند. این جوایز ممکن است یک خواب بعد از خواب ، سفر به پارک ، یک کتاب جدید ، مقادیر کمی تغییر ، زمان تلویزیون اضافی یا دوچرخه خانوادگی باشد. 

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

بیماری همه‌گیر جهانی به طرق مختلف ما را تحت‌تاثیر قرار داده‌است و درآمد از دست رفته یکی از دشوارترین مسائل برای مقابله با آن است . خوشبختانه , قرنطینه به معنی راه‌های دیگری برای صرفه‌جویی در پول برای بسیاری از ما نیز هست - - چه مصرف کنندگان از مصرف گاز کم‌تر در حالی که ما از خانه کار می‌کنیم , یا فقط به این دلیل که کم‌تر احتمال دارد غذا بخوریم . اما اگر از من خوشتان بیاید , شاید به این فکر کرده‌اید که در طی این زمان نامشخص چگونه پول بیشتری پس‌انداز کنید . من تو رو پوشش دادم .

این 24 روش است که شما می‌توانید در حال حاضر شروع به پس‌انداز کردن پول در اطراف خانه کنید . در آشپزخانه پرورش گیاهان : یک بسته علف برای سه یا چهار دلار هزینه دارد . داشتن یک باغ گیاهی کوچک بر روی درگاه پنجره شما برای به دست آوردن دانه‌ها یک‌سان خواهد بود , اما می‌تواند برای چند ماه گیاهان را به دست آورد . Don't آب بطری را می‌خرند : آب بطری ارزان به نظر می‌رسد , اما به سرعت گران‌تر می‌شود . تصفیه یک فیلتر , و می‌توانید از آب شیر استفاده کنید . It's نسبت به زمان ارزان‌تر است و برای محیط‌زیست هم بهتر است . قهوه خودتان را بسازید : بدیهی به نظر می‌رسد , اما آن Americanos روزانه می‌توانند به راحتی یک تکه از حساب بانکی شما را بگیرند .

به جای قهوه از یک سازنده قهوه یا مطبوعات فرانسوی استفاده کنید . سبزیجات فاسد شده را در فریزر قرار دهید : خرید سبزیجات , سپس انتخاب غذاهای tastier در حالی که سبزیجات پر شاخ و برگ‌ها یک مراسم هفتگی در خانه ما هستند . سپس ما تقریبا سبزیجات فاسد شده را در فریزر شروع کردیم تا از smoothies استفاده کنیم . این کار هدر رفتن هفتگی ما را کاهش داد . فریزر را کامل نگه دارید : هنگامی که فریزر را کامل نگه دارید , وقتی فریزر را کامل نگه دارید , بهتر است انرژی کمتری مصرف کنید تا محتویات را سرد نگاه دارید . این کوره هلندی را بشکنید : می‌تواند یک کوره هلندی یا یک آشپز کند هر نوع باشد , اما آشپزی در بخش عمده به کاهش هزینه‌های مربوط به وعده‌های با سایز فرد کمک می‌کند .

 

 

باقی مانده را بخورید : این یک انعام به اندازه یک انتخاب است . leftovers را نگه دارید و به خودتان بهانه‌ای بدهید که آن‌ها را نخورید . این کار باعث می شه که دلار بیشتر به شه . در مورد غذاهای ارگانیک دقت کنید : غذای ارگانیک می‌تواند گران‌قیمت باشد , و گوشت رشد شده از نظر اخلاقی گران‌تر است . بنابراین the محصولات ارگانیک را برای اجتناب از آفت‌کش‌ها و هورمون‌ها و تهیه غذای استاندارد برای بقیه لیست خرید خود به دست آورید . در اتاق رختشوی‌خانه , لباس‌های خود را بپوشید : همسر من و من در تلاش هستیم تا زمان قرنطینه خود را تا جایی که ممکن است اشغال کنیم , و این به معنای a بسیار بیشتر از معمول است . انرژی را با خشک کردن آن ذخیره کنید . ( علاوه بر این , هیچ‌کس متوجه پیراهن slightly شما نخواهد شد ) شستشو با آب سرد : راه دیگری برای کاهش هزینه‌ها , شستن با آب سرد است . اگر شما لکه‌های جدی و یا بویی دارید که سعی دارید آن را از بین ببرید , اغلب لباس‌ها می‌توانند بدون یک موضوع سرد شوند . جریان موقت آب را کم کنید : در حالی که ما در حال صحبت در مورد دمای آب هستیم , بخاری water را چک کنید . به طور کلی به دما نیاز دارید که بالاتر از 120 درجه باشد , و زمان بالاتر با هزینه‌های بالاتر همراه است . تغییر فیلترها : اگر شما اخیرا فیلتر خود را تغییر دهید , سیستم تهویه مطبوع شما می‌تواند یک سوراخ در کیف پول شما بسوزاند . تمام لباس‌های شسته شده را اجرا کنید : این کار برای غذا هم ادامه دارد . واقعا washers را بسته‌بندی کنید تا ظرفیت خود را به دست آورید , چون شما هم قصد دارید از همان آب استفاده کنید . می‌توانید هر قدر که می‌توانید از آن استفاده کنید .

 

نکته های مهم  برای کمک به شما در صرفه‌جویی در قبض برق

 


اگر پول زیادی را در Foods و یا سفر صرف کنید , کارت‌های اعتباری ویژه‌ای را در نظر بگیرید که بهترین پاداش‌ها را برای عادات مالی فعلی شما ارائه می‌کند . از یک برنامه بودجه‌بندی استفاده کنید : یکی از سخت‌ترین بخش‌های بودجه‌بندی تنها در حال توسعه آگاهی از عادات مصرف ما است . استفاده از یک برنامه بودجه‌بندی مثل نعناع یک راه عالی برای دیدن این است که چگونه انگیزه شما واقعا می‌تواند بودجه ماهانه شما را شکل دهد . از کوپن‌ها استفاده کنید : Coupons اساسا مانند پول نقد هستند . اگر شما چیزها را به صورت آنلاین بخرید , انجام یک جستجوی 30 ثانیه‌ای برای کوپن‌های اغلب شما را 10 درصد یا بیشتر ذخیره خواهد کرد . قبض‌ها را به صورت آنلاین پرداخت کنید : چیزهایی وجود دارند که من بیشتر از هزینه‌های تاخیر در قبض‌های پرداخت‌نشده متنفرم . ایجاد مزاحمت در قبض‌های برق و برق به شما کمک خواهد کرد تا از هزینه‌های غیرضروری اجتناب کنید و همچنین نیاز به خرج کردن در قبض‌های کاغذی را حذف خواهند کرد . Unsubscribe از خدمات : در حالی که شما در مورد صورت‌حساب‌ها فکر می‌کنید , چک کنید که کدام سرویس‌ها را تایید می‌کنید - - چه that's مثل نت فلیکس یا خدمات دیگر مثل برنامه‌های تناسب اندام . اگر در یک ماه از آن‌ها استفاده می‌کردید , آن را لغو کنید . اگر ذهن خود را تغییر دهید , همیشه می‌توانید آن را در چند دقیقه مجددا راه‌اندازی کنید . برای سرگرمی از منابع کتابخانه‌ای استفاده کنید : اگر یک کارت کتابخانه دارید , کتابخانه عمومی شما به احتمال زیاد خدمات آنلاین رایگان , مانند ebooks یا حتی خدمات پخش ارائه می‌دهد . یک تیر به آن‌ها بدهید . بیرون بروید : نه برای اینکه شبیه یک پدر از دهه 90 باشید , اما بیرون بروید ! یک راه آزاد برای ترکیب روز پیدا کنید , کمی ورزش کنید و به خودتان یادآوری کنید که اتاق‌خواب تان تمام دنیا نیست .


یک باغچه برای خود ایجاد کنید

در حالی که بیرون هستید , به شروع یک باغ فکر کنید . اگر شما یک حیاط پشتی دارید , می‌توانید از بسیاری از هزینه‌های اولیه یک تخت‌خواب بزرگ اجتناب کنید و به سادگی دانه‌ها را در زمین بکارید . شما می‌توانید مقدار زیادی دانه برای کم‌تر از 20 دلار دریافت کنید , و این مقدار بیش از 20 دلار غذا را در ماه‌های بعد ترجمه خواهد کرد . نکات دیگر در اطراف خانه پوشش مناسب دما : متاسفانه , کار کردن از خانه به معنی تنظیم " ترموستات اداری " است که در حال حاضر به طور مستقیم بر قبض‌های ماهانه شما تاثیر می‌گذارد . بنابراین آن را کم‌تر تنظیم کنید و به راحتی برای دمای مناسب لباس بپوشید . به هر حال , به خاطر پوشیدن عرق به اطراف خود مراجعه کنید . مسیر پنکه را تعویض کنید : بیشتر هواداران سقفی روی آن‌ها سوییچ کوچکی دارند که جهت چرخش را تغییر می‌دهد . در تابستان , پنکه را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا هوا به شما برسد . این می‌تواند به جلوگیری از نیاز به تهویه مطبوع کمک کند . از لامپ‌های کم‌مصرف استفاده کنید : لامپ‌های LED بیشتر برای خرید هزینه دارند , اما در طولانی‌مدت , آن‌ها هزینه‌های برق را کاهش می‌دهند . همانطور که لامپ‌ها در خانه شما می‌سوزد , سوئیچ را روشن کنید .

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

داستان معروف پتی
پتی و همسرش چند ماه است که روی بالش های Blissy خوابیده اند که یکی از دوستانش به آن هدیه داده است. پتی می گوید: "نوه من لورا هفته گذشته برای خواب آور به خانه آمد."

"همه ما روی نیمکت در حال تماشای تلویزیون بودیم و من یک بالش بیرون آوردم تا لورا راحت شود و دراز بکشد. او گفت خدای من نانا این بالش خیلی راحت و زیبا است." پتی توضیح داد: "بالشی که به او دادم ، بالش بالش را روی آن قرار داد. من به لورا گفتم که او امشب می تواند با آن بخوابد تا ببیند که چگونه راحت و خواب را دوست خواهد داشت . صبح روز بعد او از خواب بیدار شد و او به من گفت چقدر موهایش تمیز و براق است. و او فقط شب می خوابید! معمولاً ، گرسنه می شود و می چرخد ​​زیرا بسیار داغ می شود. این در واقع به همین دلیل بود که من برای همسر و من بالش خریدم. بنابراین ، من تعجب نکردم که لورا به ما گفت این چیست برای او انجام داد "پتی می گوید.

او گفت: "اتفاق بعدی که به طور کامل باعث تعجب ما شد. لورا گفت ، نانا اگر این تولد بالش را برای روز تولد بگیرم ، خوشحال ترین دختر دنیا خواهم بود." پتی گفت: "و دقیقاً همینطور است." "من دقیقاً می دانستم که او امسال برای تولدش به دست آورد."

و این بالش فقط مختص پتی نیست خیلی ها در حال حاضر در حال خرید این بالش  هستند پیتی تنها نیست. هزاران نفر در حال خرید بالشبس Blissy برای دوستان و خانواده خود هستند.

یکی دیگر از کاربران وفادار Blissy ، کودی ، می گوید: "من حدود دو سال است که از بالش من Blissy استفاده کرده ام و هر کاری را که می گوید انجام می دهد. عاشقشونم!"بالش های ما ظاهر ، احساس و سلامت موهای شما را بهبود می بخشد.
از آنجا که آنها از جنس توت فرنگی 22-Momme ساخته شده اند ، بالش های ما بسیار نرم و صاف هستند. این اصطکاک روی موهای شما را کاهش می دهد و آن را عملاً وجود ندارد. به همین دلیل موهای شما مانند موهای دیگر روبرو نخواهد شد ، کشیده و کشیده می شود و درهم پیچیده می شود. و از آنجا که هیچ گونه اصطکاک برای ایجاد گرما وجود ندارد ، شما دچار شکستگی یا شکاف نمی شوید.

به طور مثال بالش های ساخته شده از پارچه های دیگر ، مانند پنبه ، مقدار قابل توجهی رطوبت را از موهای شما جذب می کنند. این باعث می شود موهای شما خشک شود و به آن آسیب برساند. با گذشت زمان با افزایش رطوبت در پارچه ، پارچه کاملاً کثیف می شود. و هر بار که به رختخواب می روید ، تمام آن خاک و چربی ساخته شده همه موهای شما را می گیرد. متوجه خواهید شد که باید موهای خود را خیلی بیشتر از آنچه دوست دارید بشویید.

بالش مد نظر رطوبت را جذب نمی کند. روغن های طبیعی و رطوبت موجود در موهای شما ، در موهای شما بماند. آنها به بالش جذب نخواهند شد و موهای شما در هنگام خواب از رطوبت آن سلب نمی شود. موهای شما تمیز تر خواهد بود و چربی موجود در آن هیچ وقت به بالش نمی چسبد ، بالش شما تمیز تر خواهد بود ، و شما مجبور نخواهید بود موهای خود را تقریباً به همان اندازه مرتب بشویید.

وقتی با بالش سعادتمندی از خواب بیدار می شوید ، موهای شما سالم تر ، براق تر خواهد شد و احساس خوبی خواهید داشت!


پوست از شما تشکر خواهد کرد بابت تهیه این بالش

 

صورت شما در تمام شب هنگام خواب در تماس مستقیم با بالش است. با سایر بالش ها ، روغنهای طبیعی پوست شما را جذب می کنند. لازم به ذکر نیست که هر لوسیون را قبل از خواب روی صورت خود قرار دهید.

این روغن ها و لوسیون ها یک محل پرورش کثیف برای باکتری های مضر ایجاد و ایجاد می کنند. گرفتگی منافذ و تحریک پوست شما. با استفاده از Blissy Pillowcase ، روغن های پوست و لوسیون هایی که روی آن قرار گرفته اید را جذب نمی کند. بنابراین هنگامی که از خواب بیدار می شوید صورت شما خشک و آسیب دیده نیست. و از آنجا که خوشبختی بسیار نرم و صاف است ، شما هیچ گونه چین و چروک خواب نخواهید داشت. بالش های بلسی به حفظ هیدراتاسیون ، پاکیزگی پوست و جلوگیری از چروک خواب کمک می کند. با درخشش صبح از خواب بیدار می شوید.

 

این بالش فوالعاده است!

 


رشته های الیاف ابریشم مورد استفاده در بالش Blissy بسیار صاف هستند. این الیاف برای ساخت بالش بسیار محکم بافته می شوند. این باعث می شود Blissy فوق العاده نرم و نرم باشد. از بین بردن هرگونه گره و میخ در پارچه برای کنه های گرد و غبار و سایر حساسیت ها برای اتصال به آن. این باعث می شود بالش های Blissy ما هیپو آلرژنیک باشند و برای آلرژی شما مناسب هستند. خداحافظی کنید که از خواب بیدار شوید ، عطسه کنید ، چشمان آبکی و بینی های آب و هوایی داشته باشید.

شما یک خواب شب باور نکردنی خواهید داشت!
از آنجا که بالش بالسی ما بسیار نرم و صاف است ، به هم ریخته و ناراحت نخواهد شد. ابریشم مورد استفاده ما به طور طبیعی گرمای مادون قرمز را از بین می برد. این باعث می شود بالش ما در طول شب خنک شود.

اگر تمایل به گرم شدن در شب یا پرتاب کردن دارید و هنگام خواب می روید ، این عالی است. با یک سعادت ، شما فقط در وسط شب از خواب بیدار نخواهید شد که بالش را به طرف خنک بکشید. می توانید در طول شب بخوابید و از خواب بیدار شوید و آرام باشید.

تمیز کردن سعادت آن را از بین نمی برد!
می توانید بارها و بارها سعادت خود را بشویید و مانند بسیاری از پارچه های دیگر خراب نمی شود. سعادت در همان روز اول استفاده از آن احساس خوبی خواهد کرد ، زیرا ابریشم ما 22 گرم است. این بدان معناست که ابریشم بیشتری در هر اینچ مربع وجود دارد که بافت را محکم تر می کند. این باعث تقویت ابریشم می شود و آن را بسیار قوی و بادوام می کند.

 

این بهترین هدیه برای کسانی است که دوستش دارید

 


چرا استراحت خود را قربانی می کنید زیرا در سفر هستید. بالش بالش را با خود بیاورید و آن را روی بالش های هتل خود قرار دهید. یا حتی یک قدم جلوتر بروید و آن را روی بالشت سفر خود قرار دهید. همین مزایا را در هوا یا هتلی که در خانه انجام می دهید ، دریافت کنید. سفر همیشه نیازی به ناراحتی نیست. با سعادت ، آن را لذت بخش می کند.

سعادت می افزاید فلر.
در این مورد شکی نیست. Blissy Pillowcase نه تنها فوق العاده نرم و راحت نیست بلکه به نظر می رسد همچنین مجلل است! افزودن سعادت به تختخواب شما یک استعداد اضافی به آن می بخشد. ممکن است تختخواب شما مانند یک سوپر مارکت یا لیست بندی مشهور A شروع کند. و بعد از خوابیدن با سعادت ... ممکن است شما هم مثل یک نفر احساس کنید.

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

نحوه همکاری کنیا با ایران

گینه ی ها به دنبال آن هستند تا رابطه خود را با کشور ایران زیاد بکنند و از ثروت های زیاد ایرانی ها استفاده بکنند طبق اخرین اخبار وزیر معادن و زمین شناسی گینه عبدالهای مگاسوبا ابراز آمادگی کشورش برای گسترش همکاری های متقابل با ایران در زمینه های مختلف ، به ویژه در زمینه های صنعتی و تجاری.

مگاسوبا گفت: "شرکتهای ایرانی شریک توانمندی برای توسعه پروژه های معدن هستند."

وزیر گینه از ایده توسعه معادن و همکاری معدنی با جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.

وی پس از آگاهی از رشد 11 درصدی حجم تولید فولاد ایران در سال گذشته [پایان 20 مارس 2020] و همچنین 70 درصد افزایش ظرفیت تولید آلومینیوم در ایران ، وی بر لزوم به اشتراک گذاری تجربیات و دانش فنی بین دو کشور تأکید کرد. در بخش معادن و مواد معدنی
وی به بهره برداری از پروژه بوکسیت در گینه اشاره کرد و گفت: "ما به دنبال راه حل مناسب برای راه اندازی این پروژه هستیم. ما قول می دهیم تضمین های لازم را برای تأمین اعتبار این پروژه ارائه خواهیم کرد."

 

 

 

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت ایران به نوبه خود گفت که وزارتخانه وی آماده فعال کردن قرارداد "راه اندازی پروژه بوکسیت" در گینه است.

غریب پور همچنین مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با تشکر از وزیر معادن و زمین شناسی گینه بخاطر رویکرد و پذیرش پیشنهادهای مطرح شده از سوی ایمیدرو برای گسترش همکاری های دو جانبه در سایر زمینه های معدنی.

در یک توسعه مربوطه در اکتبر سال 2017 ، مقامات اتحادیه آفریقا (AU) در دیدار با مدیرکل امور خارجه ایران با مهدی آقاجفری در آدیس آبابا از تقویت همکاری های متقابل با ایران استقبال کردند.

 

مقامات ارشد اروپا

 

مقامات ارشد اتحادیه اروپا در دیدار با آقاجفری در پایتخت اتیوپی گفتند: "اتحادیه آفریقا آماده است تا روابط دو جانبه با ایران را تقویت کند."

آقاجعفری در دفتر روابط اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا در مورد روابط دوجانبه با مقامات اتحادیه آفریقا صحبت کرد.

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

اگر فکر می کنید که برای تکمیل درد آرتروز یا دردهای مفاصل ، باید از داروهای بدون نسخه استفاده کنید ، باید توضیحات JointFuel360 ویلیام ای را از منچستر بخوانید .

خیلی اوقات می شنویم که مردم برای کاهش درد مفاصل باید به داروهای تجویز شده مراجعه کنند و با آگاهی از عوارض جانبی بسیاری از این نسخه ها در فروشگاه ، هر زمان که می ریزیم ، از بین می روند. این بررسی های زردچوبه مانند ویلیام است که ما را بسیار خوشحال می کند ، زیرا کسی توانسته است از داروهای تجویزی جلوگیری کند و آنها توانسته اند آن را جایگزین داروهای طبیعی کنند که هزاران سال از مردم استفاده می کردند.

 

چگونه مواد مخدر را ترک کنیم

 


وی گفت: "پزشک من می خواست که من را از 10 سال از تجویز داروها خارج کند. من به آرتروز شدید در هر دو زانو و شرایط دیگر مبتلا هستم که باعث می شود تعویض زانو امکان پذیر نباشد. بعنوان یک قاتل درد گیاهی. به عنوان یک باغبان مشتاق ، من از دیدن یک داروی گیاهی برای یک بار لذت می بردم. داروخانه فقط یک قرص 100 میلی گرم عمومی به همراه داشت که من مدتی آن را امتحان کردم. درد زانوی من کمی کاهش می یابد ، اما زیاد نیست - مطمئناً برای باغ بدون درد کافی نیست.

پس از انجام تحقیقات کمی متوجه شدم که JointFuel360یکی از گزینه های بسیار پیشنهادی برای این نوع مکمل کورکومین زردچوبه با کیفیت عالی بود. من روزانه 2 کپسول مصرف کردم. در طی چهار روز احساس آزادی بسیار بیشتری در مفاصل کردم و می توانم بگویم که التهاب من به طرز چشمگیری کاهش یافته است.

بعد از گذشت کمی بیشتر از یک هفته ، متوجه شدم که شانه هایم دوباره به حرکت کامل رسیده اند ، زانوها و مچ پا هایم می توانند مرا در کل یک روز از باغبانی حمل کنند ، اما این همه چیز نیست! من مجبور شدم یک دفترچه را روی من نگه داشته باشم تا بتوانم برنامه زمان آبیاری خود را رعایت کنم ، اما بعد از 3 هفته زردچوبه می توانم بگویم که فکر می کنم واضح تر فکر می کنم و نوت بوک دیگر لازم نیست. عملکرد مغز من واضح تر بود! یک اثر جانبی غیرمنتظره فوق العاده که زندگی من را بسیار آسان کرده است!

به طور معمول پس از باغبانی ، مفاصل من متورم می شود ، احساس سفت و پیر می کردم. بعد از مصرف JointFuel360 متوجه شدم که مفاصل من بعد از فعالیت هایی مانند گذشته متورم نمی شوند.

تقریبا دو هفته رفتم بدون اینکه زردچوبه بگیرم و حدس بزنم چی؟ من شروع به شنیدن شکاف استخوان هایم کردم ، مچ پا متورم شده بود و نمی توانستم به باغ خود توجه لازم را بدهم (به ذکر نیست که همسرم گفت که من لگدمال هستم)!

من تصمیم گرفتم 3 ماه " JointFuel360 " 3٪ تخفیف را دوباره سفارش دهم و کمی بعد از آن ، دوباره به خود قدیمی خود برمی گردم! بدون درد و درده ، تورم من پایین آمده است .. حتی همسر من گفت من دوباره به نفس خودم بازگردم :) من شک ندارم JointFuel360 معامله واقعی است ، اگر شما به فکر تلاش کردن آن هستید ، صبر نکنید. . من مطمئناً نیز شکاک بودم اما به من اعتماد کن ، این یکی از بهترین تصمیمی است که گرفته ام. "

مزایای استفاده از JOINTFUEL360
با توجه به مزایای بسیار زیادی که در این مدت طولانی استفاده شده است ، به هیچ وجه جای تعجب نیست که چرا JointFuel360 به عنوان یک خانواده در حمایت از سلامت تبدیل شده است.

بی شمار پزشکان در سراسر جهان مصرف کنندگان را ترغیب می کنند که روزانه از زردچوبه کورکومین استفاده کنند. نه تنها آرتروز و درد مفاصل را تسکین می دهد بلکه مزایای شگفت انگیز دیگری نیز دارد.

مواد تشکیل دهنده JointFuel360 به طور علمی اثبات شده اند ..

 

یک ترکیب ضد التهابی طبیعی قدرتمند باشید
دفاع سیستم ایمنی بولستر
به تنظیم دستگاه گوارش کمک کنید
تحرک و انعطاف پذیری را تقویت کنید
منجر به پیشرفت های مختلف عروقی می شود که خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد
ظرفیت آنتی اکسیدانی بدن را به طرز چشمگیری افزایش می دهد
تقویت عملکرد شناختی ، که با ریسک پایین تر از بیماری مغز مانند آلزایمر مرتبط است
درد بیماران آرتریت را تسکین دهید
به تأخیر در پیری و مبارزه با بیماریهای مزمن وابسته به سن کمک کنید

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

لایه برداری قسمت مهمی از روال مراقبت از پوست است زیرا پوستهای مرده و خشک را نرم می کند. به گفته کارشناسان پوست ، یک عادت به طور منظم لایه برداری نیز می تواند باعث افزایش درخشندگی ، شفافیت و جوانی پوست شود. هنگامی که پوست خود را لایه برداری می کنید ، این مزایا را دریافت خواهید کرد.

 

مسدود کردن منافذ

 


سلولهای مرده پوست می توانند منافذ را مسدود کرده و باعث شکستگی هایی مانند سرهای سفید و جوش های سر سیاه شوند که خلاص شدن از شر آنها دشوار است. لایه برداری می تواند به پاک کردن پوست مرده و خشک ، به همراه سایر بقایای باقی مانده روی پوست شما کمک کند. به همین دلیل است که لایه برداری بسیار مهم است.


از آکنه جلوگیری می کند
جدای از جلوگیری از جوش های سرسیاه و جوش های سر سیاه ، لکه دار کردن می تواند از رفع سایر لک ها - یعنی آکنه با باز کردن منافذ شما جلوگیری کند. با این حال ، متخصصان پوست استفاده از لایه بردار را به روشی ایمن و غیر تحریک کننده توصیه می کنند. به دلیل کاهش آکنه باید از شستن پوست خام خودداری کنید. انجام این کار می تواند به پوست شما آسیب برساند و منجر به بروز مشکلات دیگری شود. این امر به این دلیل است که لایه برداری فیزیکی ممکن است حاوی دانه یا دانه های کوچک باشد. استفاده از لایه بردارهای بدنی را فقط یک یا دو بار در هفته محدود کنید. طبق نظر متخصصان پوست ، ممکن است روزانه بسته به استحکام آن از خامه ای ملایم استفاده شود. اگر پوست حساس هستید و بعد از لکه دار شدن قرمز می شوید ، دفعات دفعات خود را کاهش دهید. به افرادی که پوست مستعد آکنه دارند توصیه می شود فقط هفته ای یک بار از آن استفاده کنند.

به سایر محصولات مراقبت از پوست کمک می کند تا عمیق تر نفوذ کنند

از آنجا که لایه برداری به رفع منافذ پوست و خلاص شدن از شر پوست مرده یا خشک کمک می کند ، پوست شما صاف و تمیز می شود. و این اجازه می دهد تا محصولات دیگر پوست مانند سرم و مرطوب کننده ها به عمق بیشتری در پوست نفوذ کرده و به طور مؤثرتری کار کنند.

 

 

Tons پوست تن

 


لایه بردارها ضمن صاف کردن بافت پوست ، به از بین بردن پوست خشک و مرده کمک می کنند. با گذشت زمان ، پوست شما یکنواخت تر به نظر می رسد. علاوه بر کمک به حتی تسکین پوست ، لایه برداری منظم می تواند به پوست در حفظ رطوبت و کاهش علائم پیری زودرس کمک کند.

گردش خون و تخلیه لنفاوی را تقویت می کند
از جمله بسیاری از مزایای دیگر ، لایه برداری باعث تحریک تخلیه لنفاوی برای پاکسازی داخلی و تقویت گردش خون برای تغذیه و تغذیه سطح پوست می شود. این به از بین بردن سموم و سایر بقایای ناسالم کمک می کند و به پوست درخشان و درخشنده می بخشد.

راههای طبیعی برای استخراج پوست خود در خانه
برای رسیدن به پوست سالم و درخشان ، نیازی به خرید اگزولفین های گران قیمت نیست. خوشبختانه ، بسیاری از محصولات طبیعی که به راحتی در شیرین کاری شما موجود هستند می توانند همین جادوی را برای پوست شما انجام دهند. برخی از اکسفلنت های طبیعی که می توانند به از بین بردن سلولهای مرده از سطح پوست شما کمک کنند ، عبارتند از:

جوش شیرین
شکر ریز خرد شده
زمین های قهوه
بادام ریز خرد شده
جو دوسر
نمک دریایی ریز خرد شده
دارچین
همچنین می توانید این محصولات را با عسل ، چای سبز یا چای بابونه یا روغنهای اساسی ترکیب کنید تا یک اسکراب در خانه تهیه کنید. به آرامی این لایه برداری های فیزیکی را روی پوست خود مالش یا ماساژ دهید تا سلول های مرده پوست را از بین ببرید.

 

هنگام لایه برداری صورت خود مراقب باشید

 


از لایه برداری درشت مانند نمک دریایی ، شکر یا قهوه روی صورت خودداری کنید زیرا پوست صورت شما نسبت به سایر نواحی بدن لطیف تر است. برای لایه برداری صورت خود ، از ذرات ریز و ریز با ذرات کوچک و حتی یکدست استفاده کنید. همچنین ، صورت خود را بیش از حد شسته نکنید زیرا می تواند پوست روغن های طبیعی آن را محو کند و به شکستگی منجر شود. تمیز کردن بیش از حد نیز ممکن است باعث سوزش پوست شود. متخصصان مراقبت از پوست توصیه می کنند هفته ای یک یا دو بار صورت خود را لکه دار کنید.

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

و (CNN Business) Toyota ( TM ) انتظار دارد که سود امسال نزدیک به 80٪ کاهش یابد زیرا همه گیر کورو ویروس فروش جهانی اتومبیل را کاهش می دهد.

این خودروساز ژاپنی ، یکی از بزرگترین جهان ، روز سه شنبه اعلام کرد که انتظار دارد سود عملیاتی فقط به 500 میلیارد ین (4.7 میلیارد دلار) در این سال مالی برسد. این کمترین سود را برای تویوتا در نه سال خواهد داشت. برای سال منتهی به 31 مارس ، این شرکت سود 2.4 تریلیون ین (22.3 میلیارد دلار) را منتشر کرد ، اندکی ضعیف تر از آنچه که در فوریه پیش بینی شده بود.

شرکت تویوتا

 


تویوتا گفت که انتظار دارد امسال 7 میلیون خودرو بفروشد ، از قریب به 9 میلیون فروخته شده در سال گذشته ، از جمله فروش خودروسازان کوچکتر مانند Daihatsu و Hino نیست. این شرکت گفت: "پیش بینی فروش بسیار دشوار است زیرا احتمال دارد از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت باشد."
علاوه بر افت پیش بینی شده در فروش خودرو و درآمد ، تویوتا گفت که سود آن به ارزش ین که در برابر دلار آمریکا تقویت می شود نیز صدمه می زند. (ین یک ارز پناهگاه امن است که سرمایه گذاران به طور سنتی در زمان نوسانات بازار به آن سر می زنند.)

خودروسازان جهانی پیش از این که همه گیر ویروس مجبور شود آنها را مجبور به تعطیل کردن گیاهان کند ، با رکود شدید روبرو بوده و تولید و فروش در بسیاری از نقاط جهان را متوقف کرده است.
تویوتا به تدریج در حال بازگشایی کارخانه ها است. این کار از ماه گذشته مجدداً به بهره‌برداری از گیاهان اروپا آغاز شد و پس از قطع تولید دو ماه پیش ، تولید برخی از تولیدات در آمریکای شمالی از سر گرفته شد.
این شرکت همچنین اعلام کرده است که انتظار دارد نرخ بازگشتی در اواخر سال جاری وجود داشته باشد: فروش باید به آرامی در ماه های آینده بهبود یابد و به پایان 90 سال گذشته به 90٪ از میزان مشاهده شده در سال های گذشته برسد.

 

شرکت هوندا

 


هوندا ( HMC ) روز سه شنبه نیز درآمد خود را گزارش داد و گفت که به دلیل عدم اطمینان اقتصادی ناشی از تاج ویروس نمی تواند پیش بینی سال مالی جدید را ارائه دهد. این خودروساز اظهار داشت: سود عملیاتی سال گذشته با 13 درصد کاهش به 634 میلیارد ین (5.9 میلیارد دلار) رسیده است.

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

با نزدیک شدن سریع فصل به موقع و عروسی های بهار و تابستان ، پیدا کردن لباس رسمی برای این مناسبت چیزی است که در بسیاری از لیست های انجام شده وجود دارد. متأسفانه ، لباس رسمی معمولاً با برچسب قیمت حیرت انگیزی بالا همراه است ، خرید لباس برای یک لباس مالی چالش برانگیز.

لزومی ندارد که چنین باشد. دنیای مدرن گزینه های زیادی برای لباس رسمی ارائه می دهد. در اینجا شش راهکار وجود دارد که باید هنگام خرید لباس مناسب برای رویداد بزرگ خود ، مانند عروسی یا برنامه نویسی پیروی کنید
خرید دست دوم.
به نمونه لباس ها نگاه کنید.
اجاره لباس.
لباسی را قرض بگیرید.
کارها را متفاوت انجام دهید.
اگر خرید دارید ، مذاکره کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی پس انداز پول در لباس رسمی بخوانید.

 

خرید لباس دست دوم

 


به جای شروع جستجوی خود در یک فروشگاه سنتی لباس عروس یا لباس رسمی ، با مراجعه به فروشگاه های دست دوم و فروشگاه های حمل و نقل کالا را شروع کنید. بسیاری از افراد رویداد بزرگ خود را دارند ، سپس این لباس را یک یا دو سال دیگر در کمد نگه دارند ، فقط برای فروش آن یا اهدا کردن آن وقتی که متوجه شدند دیگر نمی خواهند آن را بپوشند.

انتخاب ممکن است مناسب نباشد و ممکن است مجبور شوید کالا را برای تنظیمات به یک خیاط یا خیاطی منتقل کنید ، اما اغلب با ضربه زدن به مغازه های حمل و نقل محلی و فروشگاه های دست دوم می توانید یک معامله باورنکردنی با یک لباس شگفت انگیز پیدا کنید . فروشگاه هایی مانند کمد افلاطون و Second Hand Rose مکان های خوبی برای شروع سفر شما هستند.

درباره لباس های نمونه
بسیاری از فروشگاه های لباس عروس و رسمی لباس های "نمونه" از سبک فعلی را برای مشتریان امتحان می کنند. با این حال ، در پایان فصل ، سبک های فعلی لباس می چرخند ، به این معنی که لباس های نمونه دیگر مفید نیستند. چنین فروشگاه هایی اغلب در پایان فصل از تخلیه لباس های نمونه استفاده می کنند.

یک رویکرد عالی این است که به سادگی به یک فروشگاه عروس یا فروشگاه لباس رسمی بروید و از نمونه نمونه لباس آنها سؤال کنید. آیا آنها در دسترس هستند؟ شما اغلب می توانید چنین لباس هایی را با تخفیف بسیار زیادی دریافت کنید ، و به طور معمول آنها لباس کمی دارند.

 


اجاره لباس


بسیاری از فروشگاه ها برای افرادی که صرفاً بخواهند لباس رسمی خود را اجاره دهند نه از خرید آن ، پذیرایی می کنند. این به معنای چشمگیری برای دیدن یک رویداد رسمی به شدت می کشد ، به علاوه لازم نیست که کمد خود را با چیزی که بعید می خواهید دوباره آن را بپوشید پر کنید.

بسیاری از فروشگاههای محلی و زنجیرهای کوچک از این جمله ، از جمله Skeffington's و اجاره اجاره باند ، پاسخگوی این نیاز هستند ، گرچه بیشتر این خدمات توسط فروشگاه های مستقل ارائه می شود.

یک لباس را قرض بگیرید
اگر دوست صمیمی یا خویشاوندی با شکل بدن مشابه دارید ، ممکن است بتوانید یک لباس را از آن دوست به راحتی قرض بگیرید. ممکن است نیاز به چند تنظیم کوچک باشد که به راحتی با هزینه کم انجام می شود. (می توانید تنظیمات بعداً حذف شود.)

این نه تنها یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه است بلکه یک راه خوب برای پیوند با یک دوست یا نزدیکان در طول یک تجربه مشترک است.

کارها را متفاوت انجام دهید


اگر شما مایل به بیرون از کادر فکر می کنید ، ممکن است در نظر داشته باشید که رویکرد کاملاً متفاوتی را برای چنین رویدادی رسمی در نظر بگیرید.

اگر خرید می کنید ، مذاکره کنید
اگر هیچ یک از این گزینه ها برای شما مناسب نیست ، دست کم به یک فروشگاه رسمی لباس با چشم به سمت مذاکره بروید. اگرچه احتمالاً صرفه جویی زیادی در لباس نمی کنید ، اما اغلب می توانید با سایر لوازم جانبی در مورد بسته بندی مذاکره کنید. به سادگی می توانید یک پیشنهاد منطقی را در مورد کالاهایی که می خواهید خریداری کنید.

نکته: اگر در هنگام خرید بتوانید بجای تقسیم پرداخت بپردازید ، به نوعی تخفیف به دست می آورید .

در هر صورت ، دستیابی به لباس برای یک رویداد رسمی نیازی به بار مالی بزرگ نیست. با کمی فکر و خلاقیت به اوضاع نزدیک شوید و می توانید یک بسته نرم افزاری را ذخیره کنید.

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

اگر موجی از عفونت های کرونا ویروس سرخ می شوند و تا رسیدن واکسن سرازیر می شوند و اگر -  همانطور که برخی از آنها مطرح کرده اند  - احتمال داریم در بعضی موارد آن را دریافت کنیم ، آیا باید برای یک عفونت احتمالی آماده شویم؟


coronavirus برای بعضی از افراد کشنده است ، در حالی که برخی دیگر -  طبق آخرین تخمین ها بین 25 تا 50 درصد - به هیچ وجه علائمی ندارند. هر کس دیگری در جایی قرار می گیرد. 

از آنجا که جامعه پزشکی به دنبال توضیحات احتمالی در مورد آن تنوع است - بار ویروسی (میزان ویروس شما در بدن شما) و حساسیت ژنتیکی هر دو مورد بررسی قرار می گیرند - ما باید بپرسیم که در صورت وجود ، چه میزان تأثیرگذاری دارد؟ بدن ما نسبت به آلوده شدن واکنش نشان خواهد داد. 

سن ، جنسیت و شرایط اساسی بهداشتی می تواند بر نتایج تأثیر بگذارد ، اما ممکن است کارهای ساده بسیاری برای تقویت ایمنی خود وجود داشته باشد - و برخی از استراحتگاه های تفریحی جهان ، هتل ها و رستوران ها حتی قبل از این حمله همه گیر ، آنها را تشویق می کردند.

ساده ترین روش برای تقویت ایمنی شما
اینترنت مملو از مکمل ها و دستور العمل های تقویت کننده سیستم ایمنی است - وضعیتی که مدت زمان طولانی ورود Covid-19 را پیش بینی می کرد - اما پاسخ به سیستم ایمنی بهبود یافته ممکن است بسیار پیچیده تر باشد.

دکتر استیون تاکر ، انکولوژیست آمریکایی و مدیر پزشکی Tucker Medical ، گفت: ”در تجربه من ، تنها بهترین روش برای بهبود سیستم ایمنی بدن از طریق خواب کافی است.”

 

بیماریهای مزمن

 

من قبلاً گفتم: سلامتی مبتنی بر تناسب اندام ، تغذیه ، ذهن آگاهی و خواب بود. به بیماران می گفتم که این چهار رکن سلامت هستند. من دیگر این کار را نمی کنم. ” ″اگر می خواهید مصونیت خود را بهبود بخشید ، نمی توانم تأکید کافی داشته باشم ، خواب ستون سلامتی نیست ، بلکه بنیادی است که روی آن تمام سلامت ، از جمله مصونیت ، ساخته شده است.”

اعتقاد بر این است که افرادی که یک کاهش سریع و ناگهانی از سلامتی را از یک عفونت کورو ویروس تجربه می کنند ، در نتیجه سیستم ایمنی بدن به طور ناگهانی  در فرایندی که به عنوان طوفان سایتوکاین شناخته می شود ، وارد بدن می شوند. تمرکز سپس به کنترل سیستم ایمنی بدن و همچنین عفونت تبدیل می شود. سیتوکین ها می توانند تا یک شب  خواب بد بلند شوند .

خواب در - پوشش نقره ای به خاموش شدن
از پروازهای یک شبه و نگاه کردن به صفحه نمایشهای دستی شب گذشته ، گرفته تا مصرف گسترده قهوه ، سبک زندگی مدرن هیچ دوست خواب نیست.

دکتر تاکر گفت: ”این که خواب شما از تأخیر در جت و یا بیش از حد تمرین اضطراب یا استرس اضطرابی مختل شود ، خواب بیشتر و خواب بهتر باعث افزایش مقاومت شما می شود ، هورمونهای آدرنال و استرس شما را کاهش می دهد و بنابراین ایمنی شما را بهبود می بخشد.”
مارک های هتل های لوکس با تشخیص یک خلأ در یک پایگاه مشتری محروم از خواب ، شکل جدیدی از تجربه مشتری ایجاد کردند. صنعتی که روزگاری می خواست شما را با خدمات و فعالیت هایش عجیب کند ، شما را مستقیم به رختخواب کشاند. برنامه های خواب - بسته های Rest و تجدید یا Deep Sleep - در هتل هایی مانند چهار فصل و Swissotel آغاز شد.

 

 

تا سال 2016 ، Six Sense با ”پزشک خواب” مایکل جی بروس برای تهیه برنامه خواب در هتل های منتخب که شامل آنالیز ردیابی خواب دو شبانه ، مشاوره تغذیه ای ، یوگا نیدرا (خواب یوگی) است ، کتانی را تنظیم می کند که دمای بدن را تنظیم می کند. ، نورپردازی ویژه ، دستگاه های صدا درمانی و میان وعده های ناشی از خواب.

ی توانید یک برنامه خواب تنظیم کنید ، از دستگاه های صفحه نمایش آبی در طی یک ساعت خواب خودداری کنید و صبح ها همه را از راحتی در خانه ورزش کنید.

یک آستر خاموش خاموش می تواند ساعات طولانی تر خواب باشد. بدون مسافرت شغلی ، مهمانی های بعد از ساعت کار ، بچه ها برای آمادگی در مدرسه و اوایل وقت اداری برای پایبندی به آنها ، رفتن زود به رختخواب و خوابیدن اواخر هرگز آسان تر نبوده است. 

در مورد قهوه و کوکتل های خانگی چه باید دانست
دکتر تاکر گفت که تمرکز روی خواب شماست که باید کافئین کمتری مصرف کنید و ”در حالت ایده آل ، هیچ الکلی نیست زیرا در واقع کمیت و کیفیت خواب را از بین می برد. یک یا دو فنجان قهوه صبح قبل از ظهر 12 احتمالاً خوب است. ”

مایکل پولان ، نویسنده پرفروش مواد غذایی ، در مصاحبه ای با NPR گفت: کافئین باعث مشکلاتی می شود که افراد غالباً از دست می دهند زیرا کیفیت - اما نه لزوماً کمیت - خواب ، به ویژه ”موج آرام” یا خواب عمیق را تضعیف می کند.

وی گفت: ”این خواب REM نیست ، جایی که خواب می بینید ، یا خواب سبک است. این یک مکان واقعاً عمیق است که به مدت طولانی آن شب نمی روید ، اما برای سلامتی روحی و جسمی شما بسیار مهم است. ” ″این مانند تمیز کردن دسک تاپ روی رایانه شما در پایان روز است.”
هنگامی که خواب مختل می شود - از محل کار ، ورزش یا استرس عاطفی - هورمون های آدرنالین و کورتیزول فعال می شوند. این در ابتدا سیستم ایمنی بدن را تحریک می کند اما وقتی به طور مداوم رخ می دهد ، سیستم ایمنی بدن ضعیف می شود.

دکتر تاکر گفت: ”این در نهایت باعث خستگی روز و بی خوابی در شب خواهد شد که یک چرخه شرور بین غده هیپوفیز ، غدد فوق کلیوی و سیستم ایمنی بدن ایجاد کند.” ″با تشکیل اوضاع امروز ، خواب مختل باعث افزایش خطر و شدت اضطراب و افسردگی می شود.”

 

نوشیدنی ها و مکمل های تقویت کننده ایمنی

 


به طور کلی ، اگر شما روی تغذیه خواب و فعالیت بدنی تمرکز نکنید ، به طور کلی ، غذاها و نوشیدنی های تقویت کننده سیستم ایمنی تأثیر قابل توجهی نخواهند داشت.

دکتر تاکر غذای غنی از مواد مغذی را بر روی مکمل های تقویت کننده سیستم ایمنی توصیه می کند ، اما مکمل هایی برای بهبود خواب مانند منیزیم ، ملاتونین ، 5-HTP ، L-theanine و سروتونین را رد نمی کند.

  • mohammad jamali