بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

و (CNN Business) Toyota ( TM ) انتظار دارد که سود امسال نزدیک به 80٪ کاهش یابد زیرا همه گیر کورو ویروس فروش جهانی اتومبیل را کاهش می دهد.

این خودروساز ژاپنی ، یکی از بزرگترین جهان ، روز سه شنبه اعلام کرد که انتظار دارد سود عملیاتی فقط به 500 میلیارد ین (4.7 میلیارد دلار) در این سال مالی برسد. این کمترین سود را برای تویوتا در نه سال خواهد داشت. برای سال منتهی به 31 مارس ، این شرکت سود 2.4 تریلیون ین (22.3 میلیارد دلار) را منتشر کرد ، اندکی ضعیف تر از آنچه که در فوریه پیش بینی شده بود.

شرکت تویوتا

 


تویوتا گفت که انتظار دارد امسال 7 میلیون خودرو بفروشد ، از قریب به 9 میلیون فروخته شده در سال گذشته ، از جمله فروش خودروسازان کوچکتر مانند Daihatsu و Hino نیست. این شرکت گفت: "پیش بینی فروش بسیار دشوار است زیرا احتمال دارد از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت باشد."
علاوه بر افت پیش بینی شده در فروش خودرو و درآمد ، تویوتا گفت که سود آن به ارزش ین که در برابر دلار آمریکا تقویت می شود نیز صدمه می زند. (ین یک ارز پناهگاه امن است که سرمایه گذاران به طور سنتی در زمان نوسانات بازار به آن سر می زنند.)

خودروسازان جهانی پیش از این که همه گیر ویروس مجبور شود آنها را مجبور به تعطیل کردن گیاهان کند ، با رکود شدید روبرو بوده و تولید و فروش در بسیاری از نقاط جهان را متوقف کرده است.
تویوتا به تدریج در حال بازگشایی کارخانه ها است. این کار از ماه گذشته مجدداً به بهره‌برداری از گیاهان اروپا آغاز شد و پس از قطع تولید دو ماه پیش ، تولید برخی از تولیدات در آمریکای شمالی از سر گرفته شد.
این شرکت همچنین اعلام کرده است که انتظار دارد نرخ بازگشتی در اواخر سال جاری وجود داشته باشد: فروش باید به آرامی در ماه های آینده بهبود یابد و به پایان 90 سال گذشته به 90٪ از میزان مشاهده شده در سال های گذشته برسد.

 

شرکت هوندا

 


هوندا ( HMC ) روز سه شنبه نیز درآمد خود را گزارش داد و گفت که به دلیل عدم اطمینان اقتصادی ناشی از تاج ویروس نمی تواند پیش بینی سال مالی جدید را ارائه دهد. این خودروساز اظهار داشت: سود عملیاتی سال گذشته با 13 درصد کاهش به 634 میلیارد ین (5.9 میلیارد دلار) رسیده است.

  • ۹۹/۰۲/۲۳
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی