بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

چیدمان زیبا برای اشپزخانه

 

آشپزخانه محلی برای پخت و پز ، غذا خوردن ، خندیدن و لذت بردن از کنار هم بودن است و از آنجا که جزئی جدایی ناپذیر در خانه است ، باید برای تزریق غذای خوب ، خاطرات و سرگرمی آن را تزئین کرد. در حالی که یک آشپزخانه کوچک به معنای فضای کمتری برای دکوراسیون است ، اما این بدان معنا نیست که نمی توان آن را به زیبایی طراحی کرد. آشپزخانه های کوچک می توانند به راحتی در مقابل نمونه های بزرگتر خود برای تولید ظروف با طعم های خوشمزه ایستادگی کنند.

وب اقامت به شما نکات و نکاتی را در زمینه طراحی یک آشپزخانه کوچک می دهد تا از یک طراح داخلی الهام گرفته و فضای مورد علاقه خود را ایجاد کنید. آشپزخانه خود را با دکوراسیون منزل شخصی مانند سینی های پذیرایی و ظروف شیشه ای بی نظیر کنید. اگر به دنبال ایده های بیشتر در زمینه دکوراسیون آشپزخانه هستید ، این نکات ساده درباره مکان را در وب دنبال کنید تا از یک آشپزخانه کوچک بیشترین بهره را ببرید.

1. در این مثال که زرد ، آبی و سبز به طرز ماهرانه ای در برابر رنگ پایه سفید تعادل دارند ، رنگ ها را با دقت هماهنگ و متعادل کنید تا طرح آشپزخانه شما زیباتر شود.

2. ظروف متناسب را پیدا کنید تا زندگی را به آشپزخانه ای رنگارنگ تبدیل کنید.

 

3. قاب ها و هنرها را در گوشه ها قرار دهید تا تزیینات به طور مساوی توزیع شود.

4. اگر علاقه ای به نقاشی ندارید ، از سنگ مرمر و کاغذ دیواری استفاده کنید تا به دیوارهایتان جلوه ای تازه ببخشد.

5. با ظروف سنگی به آشپزخانه خود کمی جذابیت روستایی اضافه کنید.

6. با یک زمینه هنری ساخته شده از کاشی های ظریف ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد نقاشی ها و تزئینات عجیب نخواهید داشت ، این کاشی ها با زمینه تیره ، ترکیبی از ظروف برنجی و کابینت های سفید نیز می توانند زیبایی را به یک فضا ببخشند.

7. رنگ سفید با هر رنگی مطابقت دارد ، بنابراین مطمئن باشید که با آشپزخانه شما نیز مطابقت دارد.

8. اگر با یک منطقه کوچک کار می کنید ، پشت کابینت را رنگ کنید. این آشپزخانه سیاه و سفید کاملا متعادل است و ظاهری ظریف و ظریف ایجاد می کند. هنگام انتخاب یک مورد رنگی تیره ، از رنگ های متضاد برای بقیه دکوراسیون آشپزخانه کوچک خود استفاده کنید تا تعادل بصری ایجاد کند.

9. هیچ قانونی وجود ندارد که آشپزخانه شما باید یک رنگ باشد. یک رنگ جالب برای نقاشی خود انتخاب کنید.

10. گیاهان و گلها ، چه طبیعی و چه مصنوعی ، به فضای آشپزخانه شما رنگ طبیعی می بخشند و گیاهان یک روش عالی برای تزئین هستند. برخی از گیاهان زینتی را به پنجره اضافه کنید ، بنابراین می توانید با تزئین گیاهان مورد علاقه خود آشپزخانه خود را زنده کنید!

11. وقتی نمی توانید در مورد طرح رنگ تصمیم بگیرید ، رنگهای اصلی راهی عالی برای تزئین آشپزخانه شما هستند. نکات قرمز ، آبی و زرد را در همه جا بگنجانید.

12. وقتی فضای ذخیره سازی تنگ است ، قفسه های سیم را آویزان کنید تا وسایل آشپزخانه را نگه دارید. همچنین محل خوبی برای آویختن ادویه های خشک است.

13. یکی از بهترین ایده ها برای تزیین آشپزخانه کوچک ، هماهنگی تکه های کوچک رنگ در فضا برای ایجاد جریان بصری است.

14. یک میز قدیمی در آشپزخانه قرار دهید تا به عنوان یک جزیره آشپزخانه خدمت کند و جذاب به نظر برسد.

15. از رنگ های متضاد بالا و پایین استفاده کنید تا آشپزخانه شما با طرح رنگی تازه کاملاً نو جلوه کند.

16. آشپزخانه کوچک خود را با رنگهای تند و تیره ارتقا دهید. دفعه دیگر که سبزیجات تازه را برش بزنید ، از رنگ و عطر رنگهای روشن لذت خواهید برد.

آشپزخانه دنج دارای یک دیوار چوبی زیبا ، بدون بازسازی است.

17. با تزئین آشپزخانه خود با یک ظرف میوه به اصول اولیه برگردید. این رنگ طبیعی و همچنین یک میان وعده خوشمزه را فراهم می کند.

18. لازم نیست کشوها و کابینت ها یک رنگ باشند. به طرح آشپزخانه کوچک خود الگو و چاپ رنگی اضافه کنید

19. آشپزخانه کوچک خود را با چرخاندن یک فرش زیبا ، مطابقت پرده ها و دیوارها با رنگ هایی مانند این آشپزخانه سیاه و سفید ، با رنگ و نقش تزئین کنید ، اگر آشپزخانه کوچک شما فضای زیادی برای تزئین و پرده ندارد به چاپ و تزئین کمک می کند.

20- یک ایده ساده تزئین آشپزخانه اختصاص قفسه برای نمایش مجموعه ای منحصر به فرد از ظروف است.در هنگام ذخیره وسایل روی پیشخوان ها ، آنها را روی پلاترها و ازاره ها قرار دهید تا ظاهری تمیزتر داشته باشد. با چراغ قوه یا لوستر به زیبایی آشپزخانه کوچک خود بیفزایید.

  • ۹۹/۰۷/۱۴
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی