بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

2018 با نگاهی عمیق به ارزهای رمزپایه و چگونگی بهره مندی مشاغل و سازمان های اقتصادی از بلاکچین آغاز شد. پروژه های منبع باز برای شرکت ها ، صندوق های سرمایه گذاری و انحصارات به بلاکچین متکی هستند.
هیچ رازی نیست که طوفان بیت کوین کره زمین را فرا گرفته است. چه به این نظریه اعتقاد داشته باشید یا هنوز بیت کوین را به عنوان یک حباب در حال انفجار می بینید ، نمی توان این واقعیت را نادیده گرفت که چشم ما و تصورات ما را در بسیاری از فرصت ها کور می کند. در حدس های ما ، دائمی چیست و چه گذرا؟ از این گذشته ، ما اطمینان داریم که این پدیده که فناوری بر اساس آن بنا شده است ، جهان را تغییر خواهد داد. بلاکچین اینجاست و نمی توان از آن چشم پوشی کرد. کریم لاخانی ، استاد مدیریت بازرگانی در دانشکده بازرگانی هاروارد ، تأثیر بلاکچین در اینترنت را مطالعه می کند.

 

 

در اینجا برخی از شرکت هایی که در این زمینه کار کرده اند و آنچه با این فناوری جدید انجام می دهند آورده شده است:

 

اِس اِی پی (SAP)

SAP یک شرکت نرم افزاری آلمانی است که قبلاً ابتکار جدیدی تحت عنوان "SAP Cloud Platform Cloud Innovation Service" را آغاز کرده است.
SAP ابتکاری را برای ادغام فناوری با عناصری مانند مدیریت امنیت دیجیتال ، اینترنت اشیا (IoT) و تولید آغاز کرده است. از زمان شروع این طرح تا امروز ، شرکت ها (حدود 27 شرکت) و بسیاری از مشتریان و شرکا به آنها پیوسته اند. کل سرمایه بازار 27 شرکتی که به SPA پیوسته اند بیش از 800 میلیارد دلار است.

 


کارت اعتباری مستر کارت

 

MasterCard قبلاً همه چیز را پیش بینی کرده و حق ثبت اختراع جدید خود را ثبت کرده است. در 9 نوامبر 2017 ، مسترکارد پرونده ای را برای ثبت حق انحصاری سیستم بلاکچین برای معاملات فوری بین المللی ارسال کرد.
واضح است که این شرکت این مراحل را دنبال کرده است ، که بسیار شبیه کیف پول حاوی ارزهای رمزپایه مانند بیت کوین است. اطلاعات سپرده پرداخت در سیستم عامل شخص ثالث ذخیره می شود که حاوی پیام های معاملاتی ورودی است که حداقل حاوی یک شناسه شبکه بلاکچین ، کلید عمومی یا آدرس مقصد است. یک معامله اساساً مانند یک معامله بیت کوین به یک کلید و آدرس پرداخت نیاز دارد.

 

IBM

 

IBM صاحب یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین بلاک چین ها است. این یکی از اولین شرکت هایی بود که معتقد بود می توان از بلاکچین برای اهداف تجاری استفاده کرد. در سال 2015 ، این شرکت Project Hyperledger را با هدف به روزرسانی راه حل های بلاکچین برای مشاغل راه اندازی کرد. آنها تاکنون با کمک شرکای خود ، از جمله Accenture ، CloudSoft ، Ernst & Young ، JPMorgan Chase و بیش از 400 نفر دیگر ، روی این پروژه کار کرده اند.
Hyperledger یک سرمایه گذاری مشترک منبع باز است که برای پیشرفت فناوری های صنعت بلاکچین ایجاد شده است. این یک مشارکت جهانی است که توسط بنیاد لینوکس اجرا می شود و شامل مدیران مالی ، بانکی ، اینترنت اشیا ، زنجیره تأمین ، تولید و فناوری است. (منبع: وب سایت IBM)


مایکروسافت

 

در تابستان سال 2017 ، مایکروسافت اعلام کرد که در حال کار بر روی فناوری است که به اعتقاد آنها استفاده شرکت ها از نرم افزار پایگاه داده توزیع شده را تسریع می کند. آنها از حریم خصوصی و سرعت بیشتر از سیستم های مبتنی بر بلاکچین استفاده می کنند.
حفظ سرعت و حریم خصوصی دو عاملی است که آنها را بر آن داشته تا در اتخاذ این فناوری دقت بیشتری داشته باشند. مایکروسافت در پاسخ به این نگرانی ها اعلام کرد که سیستمی را به نام "Coco Framework" (مخفف کنسرسیوم مخفی) توسعه می دهد. مایکروسافت معتقد است که Coco Framework تا سال 2018 به یک سیستم منبع باز تبدیل خواهد شد.
مارلی گری ، طراح ارشد Microsoft Azure Blockchain ، گفت:

"ما در اینجا یک فرصت عالی داریم. زیرساخت های نظارتی و مقیاسی برای این زیرساخت های مالی بسیار مهم شده اند که استفاده از بلاکچین در راس همه اهداف طی چند سال آینده خواهد بود."

  • ۰۰/۰۴/۱۶
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی