بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

تجهیز محصولات خود به فناوری هوش مصنوعی

با الهام از دستاوردهای شگفت انگیز رهبران فناوری ، بهترین شرکت های هوش مصنوعی جهان تیم های مبتکر و خلاق خود را آموزش می دهند و تلاش های ناگفته ای را برای کشف جدیدترین زمینه های فناوری آغاز کرده اند. از گوگل و آمازون گرفته تا اپل و مایکروسافت ، هر غول فناوری در زمینه هوش مصنوعی سرمایه گذاری می کند تا موفق شود. دستیاران شخصی مانند سیری و الکسا ، هوش مصنوعی را به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل کرده اند.

از یک طرف ، شرکت های بزرگ به دنبال تجهیز محصولات خود به فناوری هوش مصنوعی هستند و از طرف دیگر استارتاپ ها و استارتاپ ها در تلاشند تا ایده های عملی و ابتکاری تیم ها و کارشناسان هوش مصنوعی را با دنیای صنعت و کارآفرینان ارتباط دهند. ، فناوری ها و خدمات هوش خود را توسعه دهید.

 

 

بهترین استارت آپ های هوش مصنوعی در جهان اکنون در مسیر رشد و توسعه قرار دارند و همانطور که شواهد نشان می دهد ، این تحولات در آینده با قدرت بیشتری دنبال می شوند. تا همین چند سال پیش ، هر زمان که صحبت از فناوری هوش مصنوعی بود ، کاربردهای صنعتی این فناوری برجسته ترین موارد در ذهن بود. اما اکنون ، با پیشرفت روزافزون این فناوری و گنجانیدن آن در تمام جنبه های زندگی مدرن بشر ، همه به ارزش های این فناوری شگفت آور پی برده اند. این روزها شرکت ها و گروه هایی که پیش از این به فکر به روزرسانی و تجهیز عملیات خود به فناوری هوش مصنوعی بودند و به نوعی پیشگامان استفاده از فناوری هوش مصنوعی جهش های شگفت انگیزی را در تمام جنبه های تجارت خود به ویژه بازگشت سرمایه داشته اند.

 

هوش مصنوعی هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند

 

ارزش بازار جهانی علم داده در سال 2019 ، 3.93 میلیارد دلار برآورد شده است. انتظار می رود بازار با نرخ رشد سالانه مرکب (CAGR) 26٪ از سال 2020 تا 2027 بیشتر گسترش یابد. راه حل های هوشمند مانند چت ، دستگاه های کشف تقلب ، ابزارهای بهبود امنیت ، حمل و نقل هوشمند و دستگاه های لجستیکی تنها برخی از هوش مصنوعی هستند خدمات برای جهان بشر است. استقبال روزافزون مردم از فناوری یادگیری ماشین در صنعت نشان داده است که چگونه الگوریتم ها و تکنیک ها به طور موثر مشکلات پیچیده دنیای واقعی را حل می کنند. کاهش هزینه های عملیاتی - تجاری ، ایجاد ارزش برای شبکه مشتری و تأمین سوخت و بهبود تجربه مشتری سه هدف مشترک در استفاده از یادگیری ماشین و هوش مصنوعی است.

 

 

همه این وقایع نشان می دهد که محبوبیت هوش مصنوعی در دهه گذشته افزایش یافته است و علاقه استارتاپ ها به این فناوری روز به روز بیشتر می شود. در نتیجه ، هزاران شرکت هوش مصنوعی ایجاد شده اند که همه امیدوارند به بهترین استارتاپ های هوش مصنوعی در جهان بپیوندند و انقلاب بزرگ بعدی اکوسیستم باشند. بر این اساس ، لیستی از استارت آپ های فعال هوش مصنوعی را گردآوری کرده ایم تا دانش ، کاربرد و روند رشد هر تیم مبتدی قابل بررسی و بررسی باشد. این لیست به هیچ وجه جامع نیست. در صورت تمایل ، می توانید بهترین استارت آپ های AI در جهان را در بخش نظرات اضافه کنید تا با کمک خود این لیست را تکمیل کنید.

 

    Startup Frenum: درمان سرطان با هوش مصنوعی
    راه اندازی موثر: مقدمه ای قدرتمند - با این راه اندازی هوش مصنوعی آشنا شوید
    Traceable Startup: استارتاپ هوش مصنوعی قابل ردیابی در صنعت بیمه
    start petuum: شروع پتوموم؛ استارتاپی که هوش مصنوعی را به همه جا می برد
    استارتاپ Unicorn Sergo: استارت آپ Cego Unicorn
    استارت آپ لیموناد: هوش مصنوعی در صنعت بیمه
   

  • ۰۰/۰۴/۲۱
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی