بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

۱۹ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تقریبا همه ی ما معتقد هستیم که غذا خوردن یکی از بهترین لذت های ماست . ولی گاهی مشکلاتی برای معده به وجود می اید که این لذت را از ما می گیرد . معده‌درد، دردهای معدوی، ورم معده، زخم‌ معده  ازجمله دلایل اصلی است.

 

 

غذا خوردن وقتی بهترین لذت است که همه اعضای بدن خوب کار کنند و بعد از آن درد، تهوع و سوزش فرد را به مشکل نیندازند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که عاشق غذا خوردن هستید اما به‌دلیل دردهای معده از این نعمت بی بهره مانده اید با مقاله ی ما همراه باشید.

 

مزاج معده چیست:


خوب است بدانید که حدود دوازده مزاج برای معده وجود دارد ، اما دو مورد از آنها مزاج اصلی معده است. مزاج سرد و مرطوب و خلق و خوی خشک و گرم. هنگامی که حال و هوای آن سرد و مرطوب است ، فرد از مشکلاتی مانند نفخ ، اسید معده ، سوء هاضمه و غیره رنج می برد. اما از علائمی مانند نفخ ، نفخ نفخ ، نفخ شکم و تنگی نفس می توان دریافت که معده دارای مشکلاتی است که سرماخوردگی دارد. اما در دسته خشک و گرم می توان به بیماری های معده مانند زخم معده ، سوزش سر دل و سایر بیماری ها اشاره کرد که معمولاً با علائمی مانند سوزش قلب ، سوزش خنجر (به خصوص در شب) ، مدفوع سیاه و غیره همراه است ، با این وجود ، مهم است. دانستن اینکه فرد ممکن است هر دو مشکل خلقی داشته باشد ، مانند معده ترش و زخم اثنی عشر. اما با رعایت برخی نکات تغذیه ای ، می توان تا حدودی این مشکل را درمان کرد.
بهتر است هنگام خوردن به موقع به بخشی از عادت های خود تبدیل شوید. نکته مهمی که باید در نظر بگیرید زمان بندی وعده های غذایی است. صبحانه باید صبح زود میل شود و باید زمان مشخصی برای ناهار اختصاص دهید. شما همچنین باید شب اول برای شام میل کنید. بسیاری از مبتلایان به معده در هنگام غذا خوردن زیاد توجه نمی کنند و اغلب اوقات وعده های غذایی به خصوص شام را به خصوص شام می خورند و بلافاصله بعد از غذا به رختخواب می روند. توصیه می شود از این کار خودداری کنید و حتی کمی بعد از غذا پیاده روی و کار کنید تا هضم غذا راحت تر شود

 

طب سنتی توصیه می کند که نان هایی که می خورید برای صبحانه سنگاک باشد و خوردن مربا را فراموش نکنید. مبتلایان به اختلال معده ، به ویژه گاستریت ، بهتر است از نان سنجاکی را برای صبحانه و مربا با آن استفاده کنند. غذا یا قورباغه بخورید. اما باید توجه داشت که شهد مربا نباید خورده شود و آنها باید گوشت مربا بخورند (توصیه می شود شهد را از مربا با آب ولرم تمیز کنید) زیرا شهد مربا اسید معده را تحریک می کند. افرادی که مشکلات معده دارند باید تا حد امکان از نوشیدن چای خودداری کنند. در مورد سایر وعده های غذایی باید گفت که برای تقویت معده ، توصیه می شود مرغ یا ماهیچه را به خوبی پخته و آب پخته شده را از گوشت جدا کنید. سپس برنج را با آبغوره بپزید و آن را در وعده های غذایی مخصوصاً ناهار میل کنید. همچنین ، سیب زمینی پوره شده با آنجلیکا می تواند غذای خوبی برای این گروه از افراد باشد. غذای توصیه شده دیگر ، کباب بره بدون چربی است. گوشت گوسفند مذاب یک یا دو روز در یخچال نگهداری می شود. بعد از مدت زمان تعیین شده ، گوشت را بدون هیچ ماده دیگری روی کوره بپزید و با سماس آن را میل کنید. توجه داشته باشید که در طب سنتی به مبتلایان به زخم معده یا گاستریت توصیه می شود که پنج دقیقه بعد از خوردن غذا راه بروند ، سپس موم شیرین بیان مصرف کنند. یک قاشق چایخوری خالی بخورید ، سپس دوباره قدم بزنید. این می تواند به ریشه شیرین بیان و برگهای زردچوبه خشک آسیب برساند. سپس یک قاشق چایخوری از این مواد را با یک فنجان عرق بومادران بنوشید.


زنجبیل به همراه عسل برای معده بسیار مناسب است. زنجبیل غذایی دیگری است که به بهبود زخم معده کمک می کند. می توانید از مربای زنجبیل نیز استفاده کنید ، تا زمانی که مربا با عسل درست شود. برای تهیه مربای زنجبیل توصیه می شود زنجبیل را در یک کاسه غیر فلزی قرار داده و سپس به آن آب و یک قاشق چای خوری آهک اضافه کنید. بعد از دو ساعت ، آب اضافی را تخلیه کنید. سپس آب را دوباره 5 بار روی زنجبیل ریخته و آن را خالی کنید. البته شایان ذکر است که فقط برای اولین بار است که یک قاشق چای خوری آهک اضافه می شود و در مواقع دیگر نیازی به اضافه کردن آهک زنده نیست. لیمو تا حدودی ادویه ها را از زنجبیل جدا می کند. بعد از این مراحل سه بار زنجبیل و عسل اضافه کنید و بگذارید این مواد به مدت 4 تا 5 ساعت خوب بپزد. زنجبیل رشد یافته در عسل می تواند برای کسانی که معده ضعیف دارند یا هضم آنها آسان نیست بسیار مفید باشد. این مربا برای 1 قاشق مرباخوری بعد از غذا توصیه می شود

 

میوه را برای درمان معده درمان کنید: باید بدانید که سیب رسیده شیرین میوه ای بسیار مفید برای افرادی است که مشکلات معده دارند. توصیه می شود بعد از غذا سیب میل کنید. میوه دیگری که برای این مشکل مفید است میوه است. البته توصیه می شود میوه را به چهار قسمت تقسیم کرده و آن را روی حرارت قرار دهید تا کبابی شود. بعد از طعم غذای خود یک تکه از این میوه بخورید. انار نیز یکی از میوه های مفیدی است که برای افرادی که از این مشکل رنج می برند توصیه می شود. میوه زالزالک نیز برای افرادی که در هضم آنها مشکل دارند بسیار مفید است.

تزریق برای مبتلایان به GERD: افراد مبتلا به GERD یا ناراحتی معده می توانند نعناع را از عطرها دریافت کنند. یک قاشق غذاخوری این گیاه را به مدت ده دقیقه با یک لیوان آب دم کنید. توصیه می شود قبل از ناهار و شام ، این نوشیدنی را در نصف لیوان بنوشید. لیلی کهربا را می توان به جای نعناع نیز استفاده کرد.

 

 

 

 

غذاهایی که نباید بخورید:


آیا می دانید بعضی از غذاها برای کسانی که از مشکلات معده رنج می برند ، مانند: غذاهای سرخ شده ممنوع است

غذاهای چرب مانند تادیگ ، کاکائو و فلافل که با روغن زیادی پخته می شوند. گوشت قرمز مانند گوشت گاو ، خامه ، قهوه ، نوشابه ، چای ، نسکافه و شکلات.

 

 

 

 

 

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

 بوتاکس چیست؟


بوتاکس اندازه گیری موقت است و نتایج درمانی تقریباً 3 تا 4 ماه به طول می انجامد. اگر قرارهای خود را با سرعت توصیه شده توسط پزشکتان دنبال کنید ، ماندگاری آنها ممکن است بیشتر از 4 ماه باشد. اطلاعات نادرست در مورد بوتاکس ممکن است شما را از این درمان پیشگیری کند. اما مواردی وجود دارد که می تواند در نتیجه بوتاکس تأثیر بگذارد ، بنابراین مهم است که بدانیم پس از بوتاکس چه کاری انجام ندهید.

 

 

محل تزریق بوتاکس را لمس نکنید

 

اولین و مهمترین قانون این است: دست نزنید! بوتاکس در واقع تزریق است که عضلات خاصی را در صورت شما فلج می کند تا از انقباض آن جلوگیری شود. این باعث کاهش چین و چروک می شود ، اما در صورتی که بر روی عضلات اشتباه تأثیر بگذارد ، کار نخواهد کرد. درمان های بوتاکس در کلینیک زیبایی سبیدار به صورت حرفه ای و دقیق انجام می شود ، اما اگر صورت را لمس کنید ، احتمال خراب شدن وجود دارد.
لمس عضلات می تواند بر تزریق تأثیر بگذارد و در بدترین حالت آن را به مناطق دیگر صورت خود منتقل کنید. بنابراین به خودتان لطف کنید و دستان خود را بگیرید. اگرچه مدت زمان توصیه شده با مواد و پزشک متفاوت است ، اما توصیه می کنیم در صورت امکان به مدت 24 ساعت صورت خود را لمس نکنید.

 

فعالیت بدنی شدید بعد از بوتاکس ممنوع است

 

توصیه می شود حداقل 24 ساعت پس از بوتاکس فعالیت بدنی شدید انجام ندهید ، اگرچه بسیاری از افراد انتظار دارند زمان بیشتری برای ایمن نگه داشتن آن داشته باشید. اولین دلیل عدم تمایل به جلوگیری از فعالیت بدنی ، احتمال کبودی است. ثانیا حرکت حرکتی با فشار بالا می تواند بوتاکس را به سمت عضلات دیگر هدایت کند که این امر اثر منفی خواهد داشت.

 

استفاده از مسکن و الکل پس از بوتاکس ممنوع است

 

هر دو تسکین دهنده درد و الکل دارای اثرات مشابهی هستند که باید از هر قیمتی جلوگیری کرد. در شرایط عادی قابل قبول است ، اما پس از بوتاکس می تواند کبودی احتمالی را تشدید کند. بنابراین ، اگر قصد دارید از داروهای ضد درد استفاده کنید ، بهتر است آن را به روز دیگری موکول کنید.

 

خوابیدن بعد از بوتاکس ممنوع است

 

اول از همه ، شما باید حداقل چهار ساعت از خوابیدن خودداری کنید. در حقیقت ، یکی از مواردی که باید بعد از خواب پرهیز کنید ، بوتاکس است. هنگامی که بعد از تزریق بوتاکس می خوابید ، ماده تزریق شده به سایر بافت ها منتقل می شود. عوارض جانبی بوتاکس شامل بی حالی و خواب آلودگی است. اما باید صبور باشید و در برابر خواب مقاومت کنید.

 

شستن صورت پس از بوتاکس ممنوع است

 

شستن ناحیه ای که بوتاکس تزریق شده است بی خطر است ، اما ممکن است دمای زیاد آب باعث افزایش جریان خون به چهره شما شود و وضعیت بوتاکس در زیر پوست ممکن است تغییر کند و غیر طبیعی شود. بنابراین ، شما باید از حمام گرم جلوگیری کنید ، مدت طولانی در وان یا حمام بنشینید و همچنین صورت خود را با آب داغ بشویید. البته طبق توصیه کلینیک سپیدار ، بهتر است در 24 ساعت اول درمان حمام نکنید. اگر می خواهید صورت خود را بشویید ، صورت خود را به آرامی و بدون هیچ گونه فشار در آب سرد یا ولرم بشویید تا نتیجه تغییر نکند.

 

مراقبت های بعدی برای بوتاکس


سایر موارد احتیاطی که بعد از تزریق بوتاکس باید در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:

محل تزریق بوتاکس را تا 3 ساعت پس از درمان مصرف نکنید.
از حرکت زیاد یا ماساژ در ناحیه تحت درمان خودداری کنید. مگر اینکه پزشک توصیه کند. آرایش بعد از بوتاکس نیز ممنوع است.
علاوه بر ماساژ ناحیه تحت درمان ، باید حداقل شش ساعت پس از درمان از تماس با منطقه خودداری کنید. بعد از مدتی می توانید منطقه آسیب دیده را با آب و صابون بشویید.
حداقل 10 روز پس از تزریق بوتاکس ، درمان های صورت مانند لیزر یا میکرو لایه برداری را انجام ندهید.
برخی پزشکان معتقدند که لبخند زدن و اخم به زودی پس از درمان به بوتاکس کمک می کند تا راه خود را به عضلات تزریق پیدا کند. با اخم کردن تمرین کنید ، ابروها را بالا آورده و اخم کنید. اگرچه این باید به شما کمک کند ، اگر فراموش شود ، اما تأثیر منفی بر معالجه شما نخواهد گذاشت.
4 ساعت بعد از درمان بوتاکس دراز نکشید. باید بپرسید که چرا نباید بعد از بوتاکس بخوابید؟ این مانع از کشف بوتاکس در چشم و افتادگی پلک ها می شود.
6 ساعت بعد از درمان فعالیت هایی مانند بلند کردن اجسام سنگین یا ورزش شدید را انجام ندهید. این مانع از استقرار بوتاکس در منطقه تزریق می شود.
تا زمانی که قرمزی و تورم از بین نرود ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا گرما خودداری کنید.
نتایج درمانی می تواند تا 14 روز طول بکشد تا به طور کامل اجرا شود. لطفاً 14 روز صبر کنید تا ارزیابی کنید که آیا از نتایج راضی هستید یا خیر. اگر نتیجه مطلوب بعد از دو هفته درمان ظاهر نشد ، ممکن است لازم باشد بوتاکس را برطرف کنید. بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

 


بعد از بوتاکس چه می کنید؟

 

به گفته پزشکان با تجربه کلینیک سپیدار ، بهتر است این موارد را بعد از بوتاکس فراموش نکنید ، تا نتایج بیشتری و بهتری کسب کنید:

به مدت 72 ساعت از قرار گرفتن در معرض آفتاب و دمای زیاد خودداری کنید.
برای کمک به کاهش کبودی و تورم ، از Arnica استفاده کنید ، با تزریق حداقل دو روز.
اگر تورم دارید ، کمی بخوابید و از خواب بیدار شوید.
در محل درمان شده احتمال کبودی کمی وجود دارد که موقتی است. برای جلوگیری از تورم بیش از حد از مقادیر زیاد الکل یا نمک خودداری کنید.
اگر احساس ناراحتی نکنید ، ایبوپروفن ، Advil یا Motrin مصرف نکنید و در صورت ناراحتی از تایلنول استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید.
در روز درمان به استخر یا سونا نروید.
تزریق بوتاکس در کلینیک سبدرار
در کلینیک سپیدار تجربه گسترده ای در زمینه خدمات آرایشی بوتاکس داریم و تضمین می کنیم که این روش توسط متخصصان مجرب انجام می شود. در کلینیک سپیدار نیز می توانید از مشاوره رایگان متخصصان پزشکی استفاده کنید تا بهترین روش درمانی را قبل از تزریق بوتاکس دریافت کنید. البته در این طرح درمانی هزینه های تزریق بوتاکس نیز مدیریت می شود. مشتریان ما هرگز نگران استفاده از داروهای باکیفیت و واقعی نخواهند بود. داروها با حضور مشتری باز می شوند و سپس تزریق می شوند.
ارسال بازخورد
سابقه
ذخیره‌شده‌ها
انجمن

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

 

 

 

نزدیک به ۳۰ سال پس از جلوس بر تخت سلطنت و پس از تلاش طولانی برای تامین یک وارث ذکور , هنری هشتم نهایت پسری قانونی را که می‌طلبید به وجود آورده بود . در حدود ساعت ۲ صبح روز جمعه , ۱۲ اکتبر سال , پرنس ادوارد , ادوارد ششم آینده , در کاخ همتن کورت , در غرب لندن , در ساحل رودخانه تیمز زاده شد . هنری تنها , یا شاید در سال < Number > ۱ < / Number > , از کاردینال تامس وولزی , شاه fallen rex , در () به چنگ آورد . در روز تولدش , مادر ادوارد , جین سیمور , به نخست‌وزیر هنری , تامس کرامول , نوشت که او را از تولد پسری که " ازدواج قانونی " می‌پندارد , آگاه کند : اعلامیه آگاهانه مشروعیت این کودک . مدت کوتاهی پس از تولد ادوارد , پیام‌های تبریک به داخل سینی سلطنتی وارد شد, که توسط یادداشتی از مارگارت Wotton , مارکیز دورست , مشخص شد و اظهار داشت که این " the joyfull " و " gladde tydynges " است که دوربین to بسیاری از yeres را پوشش می‌دهد . برای هنری این گزافه‌گویی نبود .
سه روز پس از تولد ادوارد ، قبل از تجمع حدود ۴۰۰ نفر ، نوزاد نوزاد در کلیسای سلطنتی Hampton در همپتون کورت غسل تعمید داده شد . ادوارد ، که لباس تمیز و تمیزی بر تن داشت ، از آپارتمان‌های مادرش در کاخ جمع شد و سه تن از اعضای برجسته طبقه اشراف انگلیسی را به کلیسای خود برد : گرترود کورتنی ، مادلین Exeter ، دیوک آو نورفک ، دیوک آو سافک ، و چارلز براندون ، دیوک آو سافک . شاهزاده با صدای ۲۴ trumpeters که به کلیسای کوچک رسیده بود سلام و احوال پرسی کرد و از زیر ایوان آن عبور کرد و قبل از آن که به راهروی فرش شده و سقف باشکوه و طلایی آن برسد ، با پارچه طلایی تزیین شده بود .غسل تعمید ادوارد در واقع یک لحظه نوید بخش بود و برای هنری که سرانجام می‌توانست جانشین خانواده‌اش را تایید کند ، وظیفه اساسی یک پادشاه و در نتیجه ، موضوعی بود که همه وقت گیر کرده بود . بر این اساس ، این مراسم غسل تعمید از همه شکوه درباری سلطنتی و حضور نمایندگان نخبه از سراسر کشور ، از جمله خواهران ناتنی شاهزاده خانم ماریا و الیزابت ، به ترتیب ۲۱ و ۴ شد . مری به عنوان مادر تعمیدی ادوارد انتخاب شد ، در کنار سه godfathers ، توماس کرنمر ، اسقف اعظم کانتربری ، توماس هاوارد و چارلز براندون . در حالی که هدیه ویژه‌ای در مراسم غسل تعمید خانواده سلطنتی بود ، ما می‌دانیم که مری یک فنجان طلایی به ادوارد داد ، در حالی که کرنمر ، هاوارد و براندون تصمیم گرفتند که ظروف و ظروف نقره متفاوتی را انتخاب کنند.

 

 

 


با این حال سایه‌ای بر روی این موقعیت افتاده بود . در بهار سال ، چند ماه پیش از آن که جین وارد کار شود ، طاعون به انگلستان بازگشت ، و هنری هم کاملا ً نگران بود . این بیماری به سرعت در سراسر جنوب انگلستان شیوع پیدا کرده بود و در ماه‌های تابستان ، قبل از آنکه در پایان اکتبر آن را به پایان برساند ، به لندن و بخش Home رسید . در واقع ، سر ریچارد تمپست که در تابستان سال در زندان ناوگان لندن نگهداری می‌شد ، به کرامول گفت : " هوا بسیار گرم و مسری است و طاعون در شهر به شدت مسری است ." اگرچه تصمیم هنری برای کناره‌گیری از خود ، خانواده و درباریانش از شهر می‌توانستند به سادگی حرکت کنند ، تهدید همه‌گیر شدن برای ویلیام fitzwilliam ، ارل آو Southampton ، و سر ویلیام Paulet برای گزارش دادن به کرامول در روز تولد ادوارد در مورد میزان شیوع بیماری در آنجا بسیار مهم بود . holed و fitzwilliam پیشنهاد کردند که آن‌ها همراه با مارگارت ، مارکیز دورست ، که در اصل برای حمل وی به دوران غسل تعمید خود انتخاب شده‌بودند ، در آنجا بمانند ، به جای سفر به دادگاه همپتون برای غسل تعمید و خطر حمل عفونت با آن‌ها ( یا حداقل به خطر انداختن سلامتی خود در امتداد مسیر ) .
بر این اساس ، در روزی که ادوارد به دنیا آمد ، حکمی برای " sheriffs " لندن صادر شد ، و محدودیت‌هایی را برای کسانی که می‌توانستند در دادگاه در روز غسل تعمید شرکت کنند ، قرار داد : در راس سلسله مراتبی ، ما می‌بینیم که دوک‌ها اجازه داشتند شش نوکر به همراه خود بیاورند ، در حالی که شهسواران تنها به دو تن بسنده می‌کردند ، یعنی نیمی از تعداد خدمتکاران که به صورت عادی مجاز به آوردن به دادگاه بودند . هنری و دخترانش را در the Friars در گرینویچ غسل تعمید دادند ، در حالی که برادر بزرگ‌تر هنری ، آرتور ، در کلیسای جامع وینچستر و خواهر بزرگش ، مارگارت ، در وستمینستر ابی غسل تعمید یافته بود . گرفتن اخیر هنری از دربار همپتون به این معنا بود که تولد و غسل تعمید ادوارد ممکن است در همان محل برگزار شود ، که کمی دورتر از هوای متعفن لندن .بعد از مراسم ، ادوارد به طور خلاصه به پدر و مادر انتظار او در آپارتمان‌های خصوصی ملکه برگشت ، قبل از اینکه توسط پرستاران به اتاق خودش در دادگاه کلیسا نگهداری شود ، همه آن‌ها در تلاش برای محافظت از پسر ، ارزشمندترین جواهر کشور " بودند . پس از آن ، تنها کسانی که مورد تایید پادشاه قرار گرفتند، یعنی پرستاران او ، از جمله " راک نوازان " تخت‌خواب سلطنتی ، و خانواده فوری او ، در نزدیکی کودک مجاز بودند تا از او در برابر عفونت یا آسیب احتمالی محافظت کنند . جشن در شب همچنان ادامه داشت ، با عظمت و خوبی پادشاهی که برای نوشیدن شراب ، شکستن نان و بازتاب اهمیت آن روز باقی مانده بود.
شکوه و جلال بخشیدن به غسل تعمید ادوارد ، حس جشن در زمان ورود ایمن او را نشان می‌دهد ، در حالی که تنظیمات آن نشان‌دهنده نگرانی مشهود پیرامون رفاه کودک ، والدین و دادگاه در زمینه بحران سلامت ملی است . مهم نیست که غسل تعمید ادوارد چقدر خودمانی و دور از ذهن باشد ، برای این وسوسه کننده است که تصور کند چه اتفاقی ممکن است او را به این اوضاع محدود کرده باشد .

 

 

 

 

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

 

 

 

اتهام به جاستین بیبر توسط دو زن

از جاستین بیبر ، برای کشف هویت دو زنی که او را متهم به تجاوز جنسی کرده‌اند ، مجوز داده شده‌است .
این خواننده ۲۶ ساله به تازگی برای انکار اتهامات مطرح‌شده در رسانه‌های اجتماعی توسط دو زن تنها به عنوان دنیل و Kadi ، پس از اینکه هر کدام او را متهم به حمله جنسی به آن‌ها در طی حوادث جداگانه‌ای در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ کردند ، صحبت کرد .
پس از انکار این اتهامات , ژوستن اقدام قانونی علیه آن‌ها کرد و هر دوی آن‌ها را به جرم افترا تعقیب کرد و روز جمعه ( 17.07.20 ) وکلای Justin's اولین دور دادرسی قانونی را به دست آوردند .
این برد به این معنی است که به تیم قانونی Yummy اجازه خواهد داد تا تویی‌تر را برای یادگیری هویت زنان که به اعتقاد آن‌ها ممکن است " همان شخص " باشد ، فرا بخواند .
براساس گزارش ان بی سی ان ان ، Justin's وکیل ، ایوان ان . Spiegel ، قاضی دادگاه عالی لس‌آنجلس ، به "تری گرین " گفت : " ما فقط می‌خواهیم بدانیم چه کسی پشت این دو حساب است و ممکن است همان شخص باشد ."
در دادخواست ، زنان به نام‌های جین Doe ۱ و ۲ و Justin's مشخص می‌شوند که آن‌ها قادر به خدمت به زنان تا زمانی که شناسایی نشده اند نیستند .
هنگامی که ژوستن اولین بار این اتهامات را رد کرد ، اثبات کرد که او در جای دیگری در زمان اولین ادعا علیه او بوده‌است ، و می‌گوید که در مورد پرونده حقوقی او " شواهد مستند برانگیزی " برای اثبات این که هر دو ادعای تجاوز جنسی چیزی جز دروغ ساختگی و ساختگی نیستند ، دارد .
Danielle در ابتدا ادعا کرده بود که در ۹ مارس ۲۰۱۴ پس از یک رویداد موسیقی به اتاق هتل چهار فصل حمله کرده‌است ، اما جاستین می‌تواند ثابت کند که در حالی که او در شهر در تاریخ حادثه ادعا شده بود ، او در هتل چهار فصل اقامت کرده و یا حتی اتاقی در آنجا خواهد داشت .
جاستین که با hailey بیبر ازدواج می‌کند ، به جای آن معتقد است که Danielle ادعاهای خود را براساس گزارش‌ها عمومی مبنی بر اینکه او در رستوران چهار فصل در ۱۰ مارس ۲۰۱۴ در رستوران چهار فصل غذا خورد ، ساخته‌است .
در این اتهام اصلی ، او ادعا کرد که ژوستن در ساعت ۲ : ۳۰ صبح سال ۲۰۱۵ به هتل Langham در شهر نیویورک حمله کرده‌است ، اما خواننده عشق نیز اصرار دارد که این واقعا ً غیر واقعی است .
جاستین ادعا می‌کند که در ماه مه سال ۲۰۱۵ برای جمع‌آوری اطلاعات به نیویورک رفت ، اما در یک مهمانی خصوصی شرکت کرد که تا ساعت ۴ صبح در آنجا ماند و گفت که شواهد تصویری وجود دارد و چندین شاهد حضور او را تایید می‌کنند .
این خواننده در حال شکایت از مبلغ ۲۰ میلیون دلار خسارت به همراه هر اتهام به دنبال ۱۰ میلیون دلار است .

 

 

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

تقریباً دوازده سال از آغاز کار Appestor می گذرد. این بستر در ژوئیه 2008 به دنیا آمد و به سرعت به یک پدیده فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی تبدیل شد.

با توجه به داده های ارائه شده از پرتال statista ، Appostor در حال حاضر دو میلیون برنامه را به کاربران خود ارائه می دهد و این در رتبه دوم Google Play ، فروشگاه خرید و آموزش اندرویدی است که دارای 3.8 میلیون گزینه در دسترس کاربران است. یک گردنبند. در کنار هم ، این دو سکو یک صنعت چند میلیارد دلاری است که باعث تحریک بسیاری از شرکت ها شده است.

 

 

اما موفق ترین برنامه های کاربردی در تاریخ این دو سیستم پیشگام تلفن های هوشمند و تبلت چیست؟

بیشتر برنامه ها از Appstore بارگیری شده اند
اگرچه AppStore برنامه های کمتری را نسبت به رقیب اصلی خود یعنی Google Play ارائه می دهد ، از درآمد بیشتری کسب می کند.

به عنوان مثال ، طبق گفته Sensor Tower ، بین ژانویه و ژوئن سال 2018 ، Appestor یک لایحه 22.6 میلیارد دلاری صادر کرده است ، در حالی که در مقایسه با 11.8 میلیون دلار از گوگل پلی.

رتبه بندی بیشترین بارگیری برنامه ها در طول ده سال Appestor (البته به استثنای بازی های ویدیویی):

1- فیس بوک

2- پیام رسان فیس بوک

3- یوتیوب

4- اینستاگرام

5- پیام رسان WhatsApp

6- نقشه گوگل

7- عکس فوری

8- اسکایپ

9- WeChat

10- برنامه QQ

قابل توجه است که ، فیس بوک و گوگل با چهار برنامه توسط مارک زاکربرگ رتبه شش را به خود اختصاص دادند. نهمین و ده شرکت چینی پیام فوری ارسال می کنند: WeChat و QQ ، که هر دو غول های فناوری Tensent هستند.

 

بیشتر برنامه ها از Google Play بارگیری شده اند


اگرچه اندروید یکی از پرکاربردترین سیستم عاملهای جهان است ، درآمد Google Play هنوز نسبت به برنامه های AppStore عقب مانده است.

به استثنای بازی های ویدیویی ، لیست زیر ده برنامه بارگیری شده در تاریخ شرکت را نشان می دهد:

1- فیس بوک

2- پیام رسان های WhatsApp

3- اینستاگرام

4- پیام رسان های فیس بوک

5- آنتی ویروس استاد تمیز کنید

6- یوتیوب

7- آنتی ویروس استاد امنیتی

8. مرورگر UC

9- عکس فوری

10 - سرویس Google Play

دسته های بالاتر بسیار شبیه به لیست Appestor است. با این حال ، تسلط فیس بوک را می توان با وضوح بیشتری در مورد آندروید ، جایی که در رده چهارم برتر قرار دارد ، مشاهده کرد.

مدال نقره مشترک با دو آنتی ویروس و گوگل با دو برنامه YouTube و Google Play به توسعه دهنده چینی Cheetah Mobile اهدا می شود.

سرانجام ، لیست 10 بهترین برنامه در تاریخ اندرویدی با شرکت دیگری چینی به نام UCWeb ، مجری مرورگر UC به پایان می رسد.

اما برای بسیاری مانند من ، این دو لیست معنای دیگری ندارند: آینده متعلق به چینی ها است.

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

 

 

فرهنگ انصراف

 

برخی از نویسندگان , دانشگاهیان و فعالان - از جمله نویسندگان جی کی رولینگ , سلمان‌رشدی و مارگارت اتوود - یک نامه سرگشاده را امضا کرده‌اند که به اصطلاح فرهنگ انصراف نامیده می‌شود .
آن‌ها می‌گویند که آن‌ها " حساب مورد نیاز " اخیر در مورد عدالت نژادی را تحسین می‌کنند , اما استدلال می‌کنند که مجادله باز را سرکوب کرده‌است .
این نامه " یک مد رایج برای شرمساری و تحقیر عمومی " و " یک یقین اخلاقی کور کننده " است .
فرهنگ انصراف اشاره به تحقیر آنلاین افراد مبتلا به جرم دارد .
این نامه می‌گوید : " تبادل آزادانه اطلاعات و ایده‌ها , نیروی حیاتی جامعه لیبرال , روزانه تنگ‌تر می‌شود " .
نوام چامسکی روشنفکر آمریکایی و استاد استاد اعظم شطرنج روسی گری و نویسنده مالکوم گلدول نیز نام خود را به نامه‌ای که روز سه‌شنبه در مجله هارپر منتشر شد قرار دادند .
ظاهر شدن نام نویسنده کتاب هری پاتر در میان امضا کنندگان پس از آن صورت می‌گیرد که او اخیرا ً خود را به صورت آنلاین برای نظراتی که افراد تغییر جنسیت داده را رنجانده است, پیدا کرده‌است .
نویسنده انگلیسی او , مارتین amis , این نامه را امضا کرد .
این گزارش همچنین می‌گوید : " ما از ارزش‌های مقاوم و حتی سود سوزآور از همه بخش‌ها حمایت می‌کنیم .
اما اکنون بسیار رایج است که تماس‌های سریع و شدید را در پاسخ به تخلفات درک شده از کلام و تفکر بشنویم . "
این نامه " مجازات‌های نامتناسب " را محکوم می‌کند که به هدف لغو فرهنگ توسط رهبران نهادی " کنترل خسارت وحشت زده " است .
این کار ادامه دارد : " ویراستاران به خاطر انتشار مقالات بحث‌برانگیز اخراج می‌شوند ; کتاب‌ها از نوشتن در موضوعات خاص منع می‌شوند ; اساتید برای نقل‌قول از آثار ادبی در کلاس , اخراج می‌شوند ; یک محقق برای توزیع یک مطالعه آکادمیک مورد بررسی قرار می‌گیرد . "
این قرارداد توسط نویسندگان نیویورک‌تایمز دیوید بروکس و باری ویس به امضا رسید . سردبیر صفحه سرمقاله این روزنامه به تازگی پس از انتشار یک قطعه نظری توسط سناتور جمهوری‌خواه تام کاتن , برکنار شد .
در این نامه نوشته شده‌است که حذف فرهنگ ترس را از طریق هنر و رسانه گسترش داده‌است .
این گزارش می‌گوید : " ما در حال حاضر با ریسکگریزی بیشتر در میان نویسندگان , هنرمندان , و روزنامه نگارانی که از امرار معاش خود بیمناک هستند و یا حتی فاقد اشتیاق کافی در توافق هستند , بهای بیشتری می‌دهیم . "
این گزارش می‌افزاید : " ما باید احتمال عدم توافق خوب را بدون عواقب وخیم حرفه‌ای حفظ کنیم . "
یکی از امضا کننده - متیو تاو , یکی از بنیانگذاران وب سایت تحلیل اخبار لیبرال , روز سه‌شنبه توسط یکی از همکارانش توبیخ شد .
یک منتقد بزرگ , که یک زن ترانس است , در صفحه توئیتر نوشت که او نامه‌ای به سردبیر این نشریه نوشته‌است و گفته‌است که امضای این نامه باعث می‌شود احساس امنیت کمتری در کنم .
او گفت که نمی‌خواهد کسی عذرخواهی کند یا عذرخواهی کند زیرا تنها او را متقاعد خواهد کرد که شهید شده‌است .
یکی از امضا کنندگان ظرف چند ساعت پس از انتشار نامه , توبه کرد .
جنیفر لوپز نگرت , نویسنده آمریکایی و فعال تغییر جنسیت داده گفت : " من نمی‌دانستم چه کسی این نامه را امضا کرده‌است .
" من فکر می‌کردم که من از یک مفهوم خوب پشتیبانی می‌کنم , اگر مبهم , پیام علیه شرمساری اینترنت . "
او افزود : " خیلی متاسفم . "برخی از نویسندگان , دانشگاهیان و فعالان - از جمله نویسندگان جی کی رولینگ , سلمان‌رشدی و مارگارت اتوود - یک نامه سرگشاده را امضا کرده‌اند که به اصطلاح فرهنگ انصراف نامیده می‌شود .
آن‌ها می‌گویند که آن‌ها " حساب مورد نیاز " اخیر در مورد عدالت نژادی را تحسین می‌کنند , اما استدلال می‌کنند که مجادله باز را سرکوب کرده‌است .
این نامه " یک مد رایج برای شرمساری و تحقیر عمومی " و " یک یقین اخلاقی کور کننده " است .
فرهنگ انصراف اشاره به تحقیر آنلاین افراد مبتلا به جرم دارد .
این نامه می‌گوید : " تبادل آزادانه اطلاعات و ایده‌ها , نیروی حیاتی جامعه لیبرال , روزانه تنگ‌تر می‌شود " .
نوام چامسکی روشنفکر آمریکایی و استاد استاد اعظم شطرنج روسی گری و نویسنده مالکوم گلدول نیز نام خود را به نامه‌ای که روز سه‌شنبه در مجله هارپر منتشر شد قرار دادند .
ظاهر شدن نام نویسنده کتاب هری پاتر در میان امضا کنندگان پس از آن صورت می‌گیرد که او اخیرا ً خود را به صورت آنلاین برای نظراتی که افراد تغییر جنسیت داده را رنجانده است, پیدا کرده‌است .
نویسنده انگلیسی او , مارتین amis , این نامه را امضا کرد .
این گزارش همچنین می‌گوید : " ما از ارزش‌های مقاوم و حتی سود سوزآور از همه بخش‌ها حمایت می‌کنیم .
اما اکنون بسیار رایج است که تماس‌های سریع و شدید را در پاسخ به تخلفات درک شده از کلام و تفکر بشنویم . "
این نامه " مجازات‌های نامتناسب " را محکوم می‌کند که به هدف لغو فرهنگ توسط رهبران نهادی " کنترل خسارت وحشت زده " است .
این کار ادامه دارد : " ویراستاران به خاطر انتشار مقالات بحث‌برانگیز اخراج می‌شوند ; کتاب‌ها از نوشتن در موضوعات خاص منع می‌شوند ; اساتید برای نقل‌قول از آثار ادبی در کلاس , اخراج می‌شوند ; یک محقق برای توزیع یک مطالعه آکادمیک مورد بررسی قرار می‌گیرد . "
این قرارداد توسط نویسندگان نیویورک‌تایمز دیوید بروکس و باری ویس به امضا رسید . سردبیر صفحه سرمقاله این روزنامه به تازگی پس از انتشار یک قطعه نظری توسط سناتور جمهوری‌خواه تام کاتن , برکنار شد .
در این نامه نوشته شده‌است که حذف فرهنگ ترس را از طریق هنر و رسانه گسترش داده‌است .
این گزارش می‌گوید : " ما در حال حاضر با ریسکگریزی بیشتر در میان نویسندگان , هنرمندان , و روزنامه نگارانی که از امرار معاش خود بیمناک هستند و یا حتی فاقد اشتیاق کافی در توافق هستند , بهای بیشتری می‌دهیم . "
این گزارش می‌افزاید : " ما باید احتمال عدم توافق خوب را بدون عواقب وخیم حرفه‌ای حفظ کنیم . "
یکی از امضا کننده - متیو تاو , یکی از بنیانگذاران وب سایت تحلیل اخبار لیبرال , روز سه‌شنبه توسط یکی از همکارانش توبیخ شد .
یک منتقد بزرگ , که یک زن ترانس است , در صفحه توئیتر نوشت که او نامه‌ای به سردبیر این نشریه نوشته‌است و گفته‌است که امضای این نامه باعث می‌شود احساس امنیت کمتری در کنم .
او گفت که نمی‌خواهد کسی عذرخواهی کند یا عذرخواهی کند زیرا تنها او را متقاعد خواهد کرد که شهید شده‌است .
یکی از امضا کنندگان ظرف چند ساعت پس از انتشار نامه , توبه کرد .
جنیفر لوپز نگرت , نویسنده آمریکایی و فعال تغییر جنسیت داده گفت : " من نمی‌دانستم چه کسی این نامه را امضا کرده‌است .
" من فکر می‌کردم که من از یک مفهوم خوب پشتیبانی می‌کنم , اگر مبهم , پیام علیه شرمساری اینترنت . "

 

 


او افزود : " خیلی متاسفم . "

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

 

 

موفقیت شهر منچستر در واژگون کردن تحریم لیگ قهرمانان اروپا در روز دوشنبه ، پیامدهای عظیمی بر لیگ برتر و دو تیم باقی مانده که واجد شرایط رقابت باشگاهی Europe's خواهند بود ، دارد .
چلسی ، منچستر یونایتد و Leicester - و شاید Wolverhampton متحد و شفیلد یونایتد ، هم اکنون در حال مبارزه برای دو نقطه انتخابی به جای سه‌تا دو هفته باقی مانده در فصل هستند .
برای تیم لیورپول و منچستر یونایتد در جایگاه دوم قرار دارد و در فصل بعد ده‌ها میلیون دلار در جایزه یوفا به دست آورده‌است .
این تیم بسیار نگران احتمالا ً لس‌تر خواهد بود .
در چهار بازی برتر از سپتامبر تا سپتامبر ، حتی در ماه دسامبر ، حتی به نظر می‌رسد که the عنوان رقیب برای لیورپول - لس‌تر از درون شکست خورد و تنها دو برد از ۱۱ بازی لیگ قبلی خود را کسب کرد که تا پایان ژانویه ادامه داشت .این تیم پس از باخت ۴ بر ۱ در روز یکشنبه ، در صورتی که بشر در روز دوشنبه Southampton را شکست دهد ، خود را در جایگاه پنجم قرار خواهد داد .به نظر می‌رسد که یونایتد پس از غیبت یک فصل به لیگ برتر فوتبال خواهد رفت .
با چهار پیروزی مستقیم پیش از بازی ساوت ولز , تیم تشکیل تیم در لیگ است و همچنین آخرین برنامه باقی مانده را با مسابقات آینده در برابر کاخ کریستال و حام , قبل از اینکه چه چیزی می‌تواند برنده بازی باشد , در آخر هفته آخر فصل بدست آورد .
یک مسابقه روز پایانی دیگر بین چلسی و گرگ‌ها است .
چلسی در حال حاضر در رده سوم قرار دارد .

 


یک پیروزی که در تاریخ سه‌شنبه سقوط کرده بود برای چلسی بسیار محوری به نظر می‌رسد , در حالی که دو بازی آخر آن در لیورپول است - تیمی که در حال تعقیب رکوردها برای سرپوش گذاشتن بر فصل قهرمانی است - و سپس گرگ‌ها که به خاطر شکست تیم‌های برتر طی دو سال گذشته شهرتی کسب کرده‌اند .گرگ‌ها در مکان ششم قرار دارند ، چهار امتیاز از چهار نفر برتر هستند ، بنابراین حکم دادگاه داوری ورزشی به عنوان ضربه‌ای به جاه‌طلبی‌های لیگ قهرمانان آن‌ها وارد شده‌است .
در واقع بهترین شانس برای راهیابی به رقابت‌های لیگ اروپا ، پیروزی در لیگ اروپا است ، که ورود به لیگ قهرمانان را به دست می‌آورد . این تیم که توسط نونو Espirito سانتو ، به ۱۶ سال آخر لیگ اروپا رسیده و در ماه آینده با امتیاز ۱ - ۱ بعد از مرحله اول بازی با امتیاز ۱ - ۱ بازی خواهد کرد .
به همین ترتیب ، مکان هفتم شفیلد یونایتد به شهر نیازمند از دست دادن درخواست خود در بالاترین دادگاه برای رسیدن به یک فرصت واقعی برای پایان در موقعیت‌های لیگ قهرمانان بود ، دورنمایی که به نظر می‌رسید برای تیمی که در ابتدای فصل به طور گسترده به relegation معروف است ، بسیار عجیب و خیالی به نظر می‌رسد .
در صورتی که منچستر سیتی ، منچستر یونایتد یا چلسی در جام اتحادیه فوتبال انگلستان برنده شوند ، صلاحیت لیگ اروپا اکنون به رتبه هفتم رسید و احتمالا ً در صورتی که منچستر سیتی ، منچستر یونایتد یا چلسی برنده این جایزه شوند ، جایگاه هفتم را به دست خواهد آورد .

 

 

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

 

 

تسلا از استعداد جوانی که احیا منچستر یونایتد را اخراج کرده‌است , استفاده می‌کند اما معتقد است که برای قهرمانی لیگ برتر نیازمند بهبود بیشتری است .
در تمام مسابقات که از ژانویه تا ژانویه سال ۲۰۰۷ آغاز می‌شود , تیم " اولی گونار " از شکست بدون شکست استفاده می‌کند .
از زمانی که بازگشت لیگ برتر از زندان , یونایتد به شکل هیجان‌انگیز درآمده است , همراه با نمایش‌های فرار از کنار نوجوانان به جلو " میسون " و " برونو فرناندز " به نمایش گذاشته شده‌است .
در چلسی افتخار و افتخار لیگ برتر را اعلام کرد و احساس کرد متحد است و حمله هیجان‌انگیز آن‌ها باید به درک کامل پتانسیل آن‌ها در صورت عزل لیورپول ادامه دهد .
من باید صادق باشم : همیشه در تیم ما بودن آسان نبود چون ما بازیکنان جوان زیادی داشتیم و هیچ تجربه‌ای از بازی در بالاترین سطح نداشتیم .
اما این دوران گذار تیم ما بود و من فکر می‌کنم در چند سال گذشته بازیکنان زیادی بالغ شدند .
" من باید از [ مارکوس ] [ مارکوس ] [ [مارکوس ] ], [ آنتونی ] رزمی , گرینوود , و بسیاری از بازیکنان زیاد بالغ شود. آن‌ها می‌دانند که مسئولیت زیادی دارند ; آن‌ها هر بازی را انجام می‌دهند .
من خوشحالم که می‌بینم آن‌ها در حال بهبود هستند, و من مطمئنم که این تیم فقط می‌تواند بهبود پیدا کند.
" در گذشته برای ما مشکل بود , زیرا ما ناسازگار بودیم , اما من فکر می‌کنم که تیم آماده و باتجربه است . اگر بتوانیم یک یا چند صد درصد افزایش دهیم می‌توانیم برای عنوان فصل آینده چالش کنیم . "
تیم چلسی در شفیلد یونایتد در روز شنبه در شفیلد یونایتد را باز گذاشته و در صورتی که روز دوشنبه " ساوت وست " را شکست دهند , بیش از چهار نفر را به خود اختصاص خواهد داد .
" ما در حال بازی هستیم , ما بازی می‌کنیم , می‌خواهیم در قسمت فوقانی آن را تمام کنیم . در آنجا فقط چهار بازی باقی مانده‌است , اما ما آنجا هستیم . "
" ما با چلسی و لس‌تر [ شهر ] برای این موقعیت مبارزه می‌کنیم , می‌دانیم که سخت خواهد بود , اما تا پایان هر بازی را خواهیم کرد . ما می‌خواهیم در جام اروپا و جام اتحادیه اروپا پیروز شویم . "
چلسی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال انگلستان در پایان هفته آینده قرار دارد , در حالی که در مسابقه نیمه‌نهایی جام اتحادیه اروپا , تیم چلسی در مقابل استانبول یا کپنهاگ در ماه آینده رقابت می‌کند .

 

 

 

 

 


اگر لیگ اروپا را بالا ببرید , اگر لازم باشد , مسیر دیگری را به لیگ قهرمانان نشان می‌دهد .
وی افزود : " من فکر نمی‌کنم که فشار بیشتری اضافه کند, اما شانس بیشتری برای بازی در لیگ قهرمانان به شما می‌دهد . "
من فکر می‌کنم این عالی است که آن‌ها این فرصت را دارند که برای لیگ قهرمانان جنگ کنند .
" همچنین , یک غنیمت است و ما می‌خواهیم برنده شویم, می‌توانیم یک روز فرزندانمان را نشان دهیم , هر غنیمت برای ما مهم است . "
این احتمال وجود دارد که تصمیمات var دوباره به عنوان رقابت در هفته‌های پایانی فصل با همه اینها , زیر میکروسکوپ خواهند آمد .
با این حال , این دستگاه به طور گسترده طرفدار سیستم بسیار بدنام است , هر چند که احساس وقفه در بازی را می‌توان تسریع کرد .
او افزود : " فکر می‌کنم بهتر است با var . " پیش از آن زمانی که داوران اشتباه می‌کردند , تمام شد .
اکنون با var آن‌ها اشتباه‌ات را کاهش می‌دهند . همیشه اشتباهاتی وجود دارد چون ما انسان هستیم , اما معتقدم که این اشتباه‌ات باعث کاهش اشتباه‌ات می‌شود .
" باید سریع‌تر باشد . در این بازی , ما باید بیش از حد صبر کنیم .
" تصمیم‌گیری سریع نیست اما اگر آن‌ها بتوانند بیشتر بهبود یابند, عالی خواهد بود . "

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

تاات

  • mohammad jamali
  • ۰
  • ۰

شاهزاده خانم رویال در حالی که روز جمعه یک روز از engagements در Gloucestershire را حمل می‌کرد ، با یک کت کرم شیک پوشیده شد . این گروه ۶۹ ساله در گروه "collarless " شیک و شیک به نظر می‌رسید ، که دارای ویژگی‌هایی از اندازه بزرگ و یک مدل braided است .
در این نامه نوشته شده بود : کیت میدلتون به تازگی زیباترین لباس چاپ تنیس را به تن کرده بود .
یقه پیراهن رنگ سبز و صورتی رنگش در بالای لباسش قرار داشت و با یک سنجاق‌سینه طلا زینت داده بود. شاهزاده خانم ماریا با یک شلوار آبی و یک جفت دستکش و یک کیف دستی کوچک لباس پوشیده بود .

 


اگر شما آخرین نگاه شاهزاده خانم Anne's را دوست دارید ، که برای آن روزه‌ای خنک‌تر تابستان ، یکی از the محبوب street ، L.K است . بنت لندن سبک مشابهی را برای ۱۲۵ پوند دارد . آن را با شلوار هماهنگ بپوشید و یا آن را با شلوار جین برای یک نگاه راحت‌تر بپوشید .
ژاکت پشمی ، ۱۲۵ پوند ، L.K پوند. بنت
برای مدت کوتاهی ، دختر Queen's از مدرسه ابتدایی Lydbrook بازدید کرد تا ببیند دانش آموزان در فضای باز در مورد طبیعت و حیات وحش چگونه آموزش می‌بینند . شاهزاده خانم آن که چهار نوه خود دارد با بچه‌ها صحبت کرد در حالی که آن‌ها قبل از باز کردن باغ new به استخر می‌رفتند .
شاهزاده خانم با شاگردان مدرسه ابتدایی Lydbrook صحبت می‌کرد .

 

جشن تولد شاهزاده


سپس شاهزاده خانم در Bathurst پول برای جشن ۱۰۰ سال از زمانی که برای اولین بار به جامعه باز شد توقف کرد و در آنجا با داوطلبان و اعضای کمیته ملاقات کرد و از یک پلاک برای بزرگداشت این رویداد پرده‌برداری کرد .
خانواده سلطنتی در the پارک gatcombe در Gloucestershire با همسر خود ، دریادار Sir لارنس ، زندگی می‌کنند و از آنجا که اقدامات قفل شونده در انگلستان کاهش پیدا کرده‌است ، دوباره شروع به انجام درگیری‌های شخصی خود کرده‌است .



مستندی درباره شاهزاده خانم ، تابستان امسال به افتخار تولد ۷۰ سالگی اش در ۱۵ آگوست به نمایش درآمد . فیلم ۹۰ دقیقه‌ای ، پرنسس رویال : آن در ۷۰ سالگی به بینندگان امکان می‌دهد که پشت صحنه به زندگی خصوصی و خصوصی اش دسترسی داشته باشند و با برخی از نزدیک‌ترین خانواده او از جمله فرزندان او ، پیتر فیلیپس و زارا Tindall مصاحبه کنند .
HELLO ! انتخاب سردبیر و به صورت مستقل انتخاب شده‌است - ما تنها مواردی را که editors دوست دارند و تایید آن‌ها را تایید می‌کنیم . HELLO ! ممکن است مقداری از فروش و یا سایر خسارت را از لینک‌های این صفحه جمع‌آوری کند . برای اینکه بیشتر به صفحه سوالات ما مراجعه کنید .

  • mohammad jamali