بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

 

 

موفقیت شهر منچستر در واژگون کردن تحریم لیگ قهرمانان اروپا در روز دوشنبه ، پیامدهای عظیمی بر لیگ برتر و دو تیم باقی مانده که واجد شرایط رقابت باشگاهی Europe's خواهند بود ، دارد .
چلسی ، منچستر یونایتد و Leicester - و شاید Wolverhampton متحد و شفیلد یونایتد ، هم اکنون در حال مبارزه برای دو نقطه انتخابی به جای سه‌تا دو هفته باقی مانده در فصل هستند .
برای تیم لیورپول و منچستر یونایتد در جایگاه دوم قرار دارد و در فصل بعد ده‌ها میلیون دلار در جایزه یوفا به دست آورده‌است .
این تیم بسیار نگران احتمالا ً لس‌تر خواهد بود .
در چهار بازی برتر از سپتامبر تا سپتامبر ، حتی در ماه دسامبر ، حتی به نظر می‌رسد که the عنوان رقیب برای لیورپول - لس‌تر از درون شکست خورد و تنها دو برد از ۱۱ بازی لیگ قبلی خود را کسب کرد که تا پایان ژانویه ادامه داشت .این تیم پس از باخت ۴ بر ۱ در روز یکشنبه ، در صورتی که بشر در روز دوشنبه Southampton را شکست دهد ، خود را در جایگاه پنجم قرار خواهد داد .به نظر می‌رسد که یونایتد پس از غیبت یک فصل به لیگ برتر فوتبال خواهد رفت .
با چهار پیروزی مستقیم پیش از بازی ساوت ولز , تیم تشکیل تیم در لیگ است و همچنین آخرین برنامه باقی مانده را با مسابقات آینده در برابر کاخ کریستال و حام , قبل از اینکه چه چیزی می‌تواند برنده بازی باشد , در آخر هفته آخر فصل بدست آورد .
یک مسابقه روز پایانی دیگر بین چلسی و گرگ‌ها است .
چلسی در حال حاضر در رده سوم قرار دارد .

 


یک پیروزی که در تاریخ سه‌شنبه سقوط کرده بود برای چلسی بسیار محوری به نظر می‌رسد , در حالی که دو بازی آخر آن در لیورپول است - تیمی که در حال تعقیب رکوردها برای سرپوش گذاشتن بر فصل قهرمانی است - و سپس گرگ‌ها که به خاطر شکست تیم‌های برتر طی دو سال گذشته شهرتی کسب کرده‌اند .گرگ‌ها در مکان ششم قرار دارند ، چهار امتیاز از چهار نفر برتر هستند ، بنابراین حکم دادگاه داوری ورزشی به عنوان ضربه‌ای به جاه‌طلبی‌های لیگ قهرمانان آن‌ها وارد شده‌است .
در واقع بهترین شانس برای راهیابی به رقابت‌های لیگ اروپا ، پیروزی در لیگ اروپا است ، که ورود به لیگ قهرمانان را به دست می‌آورد . این تیم که توسط نونو Espirito سانتو ، به ۱۶ سال آخر لیگ اروپا رسیده و در ماه آینده با امتیاز ۱ - ۱ بعد از مرحله اول بازی با امتیاز ۱ - ۱ بازی خواهد کرد .
به همین ترتیب ، مکان هفتم شفیلد یونایتد به شهر نیازمند از دست دادن درخواست خود در بالاترین دادگاه برای رسیدن به یک فرصت واقعی برای پایان در موقعیت‌های لیگ قهرمانان بود ، دورنمایی که به نظر می‌رسید برای تیمی که در ابتدای فصل به طور گسترده به relegation معروف است ، بسیار عجیب و خیالی به نظر می‌رسد .
در صورتی که منچستر سیتی ، منچستر یونایتد یا چلسی در جام اتحادیه فوتبال انگلستان برنده شوند ، صلاحیت لیگ اروپا اکنون به رتبه هفتم رسید و احتمالا ً در صورتی که منچستر سیتی ، منچستر یونایتد یا چلسی برنده این جایزه شوند ، جایگاه هفتم را به دست خواهد آورد .

 

 

  • ۹۹/۰۴/۲۳
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی