بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

روز جمعه تصمیم گرفتم حالا که موقتاً از صعود منع شدم ، کمی دوچرخه سواری کنم. برنامه من 50 دقیقه کامل دوچرخه سواری بود. از ظهر آرام شروع کردم به لگد زدن. بعد از مدتی گرم و عرق کردم. در حال حرکت بودم که به تفاوت ظریف دوچرخه سواری با دویدن یا کوهنوردی فکر کردم. ما بیشتر روی کوهنوردی یا دویدن خودمان تمرکز داریم و فرصت بیشتری برای تفکر داریم ، اما این احتمال در دوچرخه سواری کمتر است. بخشی از تمرکز ما به بیرون و برخورد نکردن با عابر پیاده یا زمین لغزش است. علاوه بر این ، صدای عبور ماشین های جلوی من باعث حواس پرتی می شد و گاهی هشدار دهنده خطرناک بودن وضعیت من بود. در همان زمان ، لذت دوچرخه سواری جنس مخالف بود و عضلات مختلفی را در بدن من درگیر می کرد. هرچه سریعتر می روم ، بادهای سردتر از پوست من رد می شوند و از بدن من سرازیر می شوند. این تفریح ​​تا 20 دقیقه اول ادامه داشت. اما کم کم پاهایم خسته شد و بیشتر وقتم بررسی می کردم که ببینم این 50 دقیقه چه زمانی تمام می شود. هرچه بیشتر خسته شوید ، زمان کندتر می گذرد. پاهایم فلج شده بود. با این حال ، آن گذشت و من نزدیک به اتمام برنامه بودم.

 

من به آخرین صعود رسیدم که یکی دو بار تجربه تلخی داشتم. با این حال ، من اعتقاد داشتم که اگر چشمانم از این صعود می ترسند و منصرف می شوم ، در آینده نمی توانم از آن مسیر صعود کنم. در نتیجه رکاب زدن و کوهنوردی را شروع کردم. داشتم به انتهای شیب می رسیدم که واقعاً خسته و درمانده بودم ، دیگر نمی توانستم مستقیماً پا و پدالم را کنترل کنم. همانطور که داشتم لگد می زدم ، داشتم به یافتن یک خیابان فرعی و تغییر مسیر فکر می کردم که ناگهان شخصی گفت: "می توانی!" برگشتم و دیدم دو پسر در آن طرف خیابان با دوچرخه بازی می کنند. شخصی این حرف را زد و دستانش را تکان داد و خندید. آنقدر خندیدم که تمام درد خود را فراموش کردم. این جمله کنایه آمیز ویرایش شد. لحظه ای از درد بدنم بی خبر بودم و احساس می کردم جریانی از بدن در بدنم جاری است. اگرچه هیچ چیز تغییر نکرد ، اما من توانستم صعود کنم و به روح زنان دسترسی پیدا کنم. لحظه ای به یاد آگوستین افتادم که به دنبال نشانه بود و ناگهان تعداد بچه هایی را دید که بازی می کنند و یکی از آنها فریاد زد: "بگیر و آواز بخوان!" این علامتی بود که نیاز به توضیح دارد. اما پیام پسر برای من روشن بود: "تو می توانی!"

 

بعضی اوقات جمله خواسته یا ناخواسته حرکت می کند و ما را از گلوگاه نجات می دهد. حتی اگر از دهان پسر خارج شده باشید و به عنوان یک شوخی. اگرچه این جمله به صورت "شما می توانید این کار را انجام دهید" کلیشه و ترجمه شده است. در آن لحظه ، با حواس پرتی ذهنم از دردی که تجربه کردم ، بی شرمانه به عنوان یک کاتالیزور عمل کردم و توانایی های خود را آزاد کردم یا اعتبارم را به چالش کشیدم.

  • ۹۹/۰۷/۰۳
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی