بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

 

 

 

نزدیک به ۳۰ سال پس از جلوس بر تخت سلطنت و پس از تلاش طولانی برای تامین یک وارث ذکور , هنری هشتم نهایت پسری قانونی را که می‌طلبید به وجود آورده بود . در حدود ساعت ۲ صبح روز جمعه , ۱۲ اکتبر سال , پرنس ادوارد , ادوارد ششم آینده , در کاخ همتن کورت , در غرب لندن , در ساحل رودخانه تیمز زاده شد . هنری تنها , یا شاید در سال < Number > ۱ < / Number > , از کاردینال تامس وولزی , شاه fallen rex , در () به چنگ آورد . در روز تولدش , مادر ادوارد , جین سیمور , به نخست‌وزیر هنری , تامس کرامول , نوشت که او را از تولد پسری که " ازدواج قانونی " می‌پندارد , آگاه کند : اعلامیه آگاهانه مشروعیت این کودک . مدت کوتاهی پس از تولد ادوارد , پیام‌های تبریک به داخل سینی سلطنتی وارد شد, که توسط یادداشتی از مارگارت Wotton , مارکیز دورست , مشخص شد و اظهار داشت که این " the joyfull " و " gladde tydynges " است که دوربین to بسیاری از yeres را پوشش می‌دهد . برای هنری این گزافه‌گویی نبود .
سه روز پس از تولد ادوارد ، قبل از تجمع حدود ۴۰۰ نفر ، نوزاد نوزاد در کلیسای سلطنتی Hampton در همپتون کورت غسل تعمید داده شد . ادوارد ، که لباس تمیز و تمیزی بر تن داشت ، از آپارتمان‌های مادرش در کاخ جمع شد و سه تن از اعضای برجسته طبقه اشراف انگلیسی را به کلیسای خود برد : گرترود کورتنی ، مادلین Exeter ، دیوک آو نورفک ، دیوک آو سافک ، و چارلز براندون ، دیوک آو سافک . شاهزاده با صدای ۲۴ trumpeters که به کلیسای کوچک رسیده بود سلام و احوال پرسی کرد و از زیر ایوان آن عبور کرد و قبل از آن که به راهروی فرش شده و سقف باشکوه و طلایی آن برسد ، با پارچه طلایی تزیین شده بود .غسل تعمید ادوارد در واقع یک لحظه نوید بخش بود و برای هنری که سرانجام می‌توانست جانشین خانواده‌اش را تایید کند ، وظیفه اساسی یک پادشاه و در نتیجه ، موضوعی بود که همه وقت گیر کرده بود . بر این اساس ، این مراسم غسل تعمید از همه شکوه درباری سلطنتی و حضور نمایندگان نخبه از سراسر کشور ، از جمله خواهران ناتنی شاهزاده خانم ماریا و الیزابت ، به ترتیب ۲۱ و ۴ شد . مری به عنوان مادر تعمیدی ادوارد انتخاب شد ، در کنار سه godfathers ، توماس کرنمر ، اسقف اعظم کانتربری ، توماس هاوارد و چارلز براندون . در حالی که هدیه ویژه‌ای در مراسم غسل تعمید خانواده سلطنتی بود ، ما می‌دانیم که مری یک فنجان طلایی به ادوارد داد ، در حالی که کرنمر ، هاوارد و براندون تصمیم گرفتند که ظروف و ظروف نقره متفاوتی را انتخاب کنند.

 

 

 


با این حال سایه‌ای بر روی این موقعیت افتاده بود . در بهار سال ، چند ماه پیش از آن که جین وارد کار شود ، طاعون به انگلستان بازگشت ، و هنری هم کاملا ً نگران بود . این بیماری به سرعت در سراسر جنوب انگلستان شیوع پیدا کرده بود و در ماه‌های تابستان ، قبل از آنکه در پایان اکتبر آن را به پایان برساند ، به لندن و بخش Home رسید . در واقع ، سر ریچارد تمپست که در تابستان سال در زندان ناوگان لندن نگهداری می‌شد ، به کرامول گفت : " هوا بسیار گرم و مسری است و طاعون در شهر به شدت مسری است ." اگرچه تصمیم هنری برای کناره‌گیری از خود ، خانواده و درباریانش از شهر می‌توانستند به سادگی حرکت کنند ، تهدید همه‌گیر شدن برای ویلیام fitzwilliam ، ارل آو Southampton ، و سر ویلیام Paulet برای گزارش دادن به کرامول در روز تولد ادوارد در مورد میزان شیوع بیماری در آنجا بسیار مهم بود . holed و fitzwilliam پیشنهاد کردند که آن‌ها همراه با مارگارت ، مارکیز دورست ، که در اصل برای حمل وی به دوران غسل تعمید خود انتخاب شده‌بودند ، در آنجا بمانند ، به جای سفر به دادگاه همپتون برای غسل تعمید و خطر حمل عفونت با آن‌ها ( یا حداقل به خطر انداختن سلامتی خود در امتداد مسیر ) .
بر این اساس ، در روزی که ادوارد به دنیا آمد ، حکمی برای " sheriffs " لندن صادر شد ، و محدودیت‌هایی را برای کسانی که می‌توانستند در دادگاه در روز غسل تعمید شرکت کنند ، قرار داد : در راس سلسله مراتبی ، ما می‌بینیم که دوک‌ها اجازه داشتند شش نوکر به همراه خود بیاورند ، در حالی که شهسواران تنها به دو تن بسنده می‌کردند ، یعنی نیمی از تعداد خدمتکاران که به صورت عادی مجاز به آوردن به دادگاه بودند . هنری و دخترانش را در the Friars در گرینویچ غسل تعمید دادند ، در حالی که برادر بزرگ‌تر هنری ، آرتور ، در کلیسای جامع وینچستر و خواهر بزرگش ، مارگارت ، در وستمینستر ابی غسل تعمید یافته بود . گرفتن اخیر هنری از دربار همپتون به این معنا بود که تولد و غسل تعمید ادوارد ممکن است در همان محل برگزار شود ، که کمی دورتر از هوای متعفن لندن .بعد از مراسم ، ادوارد به طور خلاصه به پدر و مادر انتظار او در آپارتمان‌های خصوصی ملکه برگشت ، قبل از اینکه توسط پرستاران به اتاق خودش در دادگاه کلیسا نگهداری شود ، همه آن‌ها در تلاش برای محافظت از پسر ، ارزشمندترین جواهر کشور " بودند . پس از آن ، تنها کسانی که مورد تایید پادشاه قرار گرفتند، یعنی پرستاران او ، از جمله " راک نوازان " تخت‌خواب سلطنتی ، و خانواده فوری او ، در نزدیکی کودک مجاز بودند تا از او در برابر عفونت یا آسیب احتمالی محافظت کنند . جشن در شب همچنان ادامه داشت ، با عظمت و خوبی پادشاهی که برای نوشیدن شراب ، شکستن نان و بازتاب اهمیت آن روز باقی مانده بود.
شکوه و جلال بخشیدن به غسل تعمید ادوارد ، حس جشن در زمان ورود ایمن او را نشان می‌دهد ، در حالی که تنظیمات آن نشان‌دهنده نگرانی مشهود پیرامون رفاه کودک ، والدین و دادگاه در زمینه بحران سلامت ملی است . مهم نیست که غسل تعمید ادوارد چقدر خودمانی و دور از ذهن باشد ، برای این وسوسه کننده است که تصور کند چه اتفاقی ممکن است او را به این اوضاع محدود کرده باشد .

 

 

 

 

  • ۹۹/۰۴/۲۹
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی