بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

 

 

 

اتهام به جاستین بیبر توسط دو زن

از جاستین بیبر ، برای کشف هویت دو زنی که او را متهم به تجاوز جنسی کرده‌اند ، مجوز داده شده‌است .
این خواننده ۲۶ ساله به تازگی برای انکار اتهامات مطرح‌شده در رسانه‌های اجتماعی توسط دو زن تنها به عنوان دنیل و Kadi ، پس از اینکه هر کدام او را متهم به حمله جنسی به آن‌ها در طی حوادث جداگانه‌ای در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ کردند ، صحبت کرد .
پس از انکار این اتهامات , ژوستن اقدام قانونی علیه آن‌ها کرد و هر دوی آن‌ها را به جرم افترا تعقیب کرد و روز جمعه ( 17.07.20 ) وکلای Justin's اولین دور دادرسی قانونی را به دست آوردند .
این برد به این معنی است که به تیم قانونی Yummy اجازه خواهد داد تا تویی‌تر را برای یادگیری هویت زنان که به اعتقاد آن‌ها ممکن است " همان شخص " باشد ، فرا بخواند .
براساس گزارش ان بی سی ان ان ، Justin's وکیل ، ایوان ان . Spiegel ، قاضی دادگاه عالی لس‌آنجلس ، به "تری گرین " گفت : " ما فقط می‌خواهیم بدانیم چه کسی پشت این دو حساب است و ممکن است همان شخص باشد ."
در دادخواست ، زنان به نام‌های جین Doe ۱ و ۲ و Justin's مشخص می‌شوند که آن‌ها قادر به خدمت به زنان تا زمانی که شناسایی نشده اند نیستند .
هنگامی که ژوستن اولین بار این اتهامات را رد کرد ، اثبات کرد که او در جای دیگری در زمان اولین ادعا علیه او بوده‌است ، و می‌گوید که در مورد پرونده حقوقی او " شواهد مستند برانگیزی " برای اثبات این که هر دو ادعای تجاوز جنسی چیزی جز دروغ ساختگی و ساختگی نیستند ، دارد .
Danielle در ابتدا ادعا کرده بود که در ۹ مارس ۲۰۱۴ پس از یک رویداد موسیقی به اتاق هتل چهار فصل حمله کرده‌است ، اما جاستین می‌تواند ثابت کند که در حالی که او در شهر در تاریخ حادثه ادعا شده بود ، او در هتل چهار فصل اقامت کرده و یا حتی اتاقی در آنجا خواهد داشت .
جاستین که با hailey بیبر ازدواج می‌کند ، به جای آن معتقد است که Danielle ادعاهای خود را براساس گزارش‌ها عمومی مبنی بر اینکه او در رستوران چهار فصل در ۱۰ مارس ۲۰۱۴ در رستوران چهار فصل غذا خورد ، ساخته‌است .
در این اتهام اصلی ، او ادعا کرد که ژوستن در ساعت ۲ : ۳۰ صبح سال ۲۰۱۵ به هتل Langham در شهر نیویورک حمله کرده‌است ، اما خواننده عشق نیز اصرار دارد که این واقعا ً غیر واقعی است .
جاستین ادعا می‌کند که در ماه مه سال ۲۰۱۵ برای جمع‌آوری اطلاعات به نیویورک رفت ، اما در یک مهمانی خصوصی شرکت کرد که تا ساعت ۴ صبح در آنجا ماند و گفت که شواهد تصویری وجود دارد و چندین شاهد حضور او را تایید می‌کنند .
این خواننده در حال شکایت از مبلغ ۲۰ میلیون دلار خسارت به همراه هر اتهام به دنبال ۱۰ میلیون دلار است .

 

 

  • ۹۹/۰۴/۲۸
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی