بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

 بوتاکس چیست؟


بوتاکس اندازه گیری موقت است و نتایج درمانی تقریباً 3 تا 4 ماه به طول می انجامد. اگر قرارهای خود را با سرعت توصیه شده توسط پزشکتان دنبال کنید ، ماندگاری آنها ممکن است بیشتر از 4 ماه باشد. اطلاعات نادرست در مورد بوتاکس ممکن است شما را از این درمان پیشگیری کند. اما مواردی وجود دارد که می تواند در نتیجه بوتاکس تأثیر بگذارد ، بنابراین مهم است که بدانیم پس از بوتاکس چه کاری انجام ندهید.

 

 

محل تزریق بوتاکس را لمس نکنید

 

اولین و مهمترین قانون این است: دست نزنید! بوتاکس در واقع تزریق است که عضلات خاصی را در صورت شما فلج می کند تا از انقباض آن جلوگیری شود. این باعث کاهش چین و چروک می شود ، اما در صورتی که بر روی عضلات اشتباه تأثیر بگذارد ، کار نخواهد کرد. درمان های بوتاکس در کلینیک زیبایی سبیدار به صورت حرفه ای و دقیق انجام می شود ، اما اگر صورت را لمس کنید ، احتمال خراب شدن وجود دارد.
لمس عضلات می تواند بر تزریق تأثیر بگذارد و در بدترین حالت آن را به مناطق دیگر صورت خود منتقل کنید. بنابراین به خودتان لطف کنید و دستان خود را بگیرید. اگرچه مدت زمان توصیه شده با مواد و پزشک متفاوت است ، اما توصیه می کنیم در صورت امکان به مدت 24 ساعت صورت خود را لمس نکنید.

 

فعالیت بدنی شدید بعد از بوتاکس ممنوع است

 

توصیه می شود حداقل 24 ساعت پس از بوتاکس فعالیت بدنی شدید انجام ندهید ، اگرچه بسیاری از افراد انتظار دارند زمان بیشتری برای ایمن نگه داشتن آن داشته باشید. اولین دلیل عدم تمایل به جلوگیری از فعالیت بدنی ، احتمال کبودی است. ثانیا حرکت حرکتی با فشار بالا می تواند بوتاکس را به سمت عضلات دیگر هدایت کند که این امر اثر منفی خواهد داشت.

 

استفاده از مسکن و الکل پس از بوتاکس ممنوع است

 

هر دو تسکین دهنده درد و الکل دارای اثرات مشابهی هستند که باید از هر قیمتی جلوگیری کرد. در شرایط عادی قابل قبول است ، اما پس از بوتاکس می تواند کبودی احتمالی را تشدید کند. بنابراین ، اگر قصد دارید از داروهای ضد درد استفاده کنید ، بهتر است آن را به روز دیگری موکول کنید.

 

خوابیدن بعد از بوتاکس ممنوع است

 

اول از همه ، شما باید حداقل چهار ساعت از خوابیدن خودداری کنید. در حقیقت ، یکی از مواردی که باید بعد از خواب پرهیز کنید ، بوتاکس است. هنگامی که بعد از تزریق بوتاکس می خوابید ، ماده تزریق شده به سایر بافت ها منتقل می شود. عوارض جانبی بوتاکس شامل بی حالی و خواب آلودگی است. اما باید صبور باشید و در برابر خواب مقاومت کنید.

 

شستن صورت پس از بوتاکس ممنوع است

 

شستن ناحیه ای که بوتاکس تزریق شده است بی خطر است ، اما ممکن است دمای زیاد آب باعث افزایش جریان خون به چهره شما شود و وضعیت بوتاکس در زیر پوست ممکن است تغییر کند و غیر طبیعی شود. بنابراین ، شما باید از حمام گرم جلوگیری کنید ، مدت طولانی در وان یا حمام بنشینید و همچنین صورت خود را با آب داغ بشویید. البته طبق توصیه کلینیک سپیدار ، بهتر است در 24 ساعت اول درمان حمام نکنید. اگر می خواهید صورت خود را بشویید ، صورت خود را به آرامی و بدون هیچ گونه فشار در آب سرد یا ولرم بشویید تا نتیجه تغییر نکند.

 

مراقبت های بعدی برای بوتاکس


سایر موارد احتیاطی که بعد از تزریق بوتاکس باید در نظر بگیرید شامل موارد زیر است:

محل تزریق بوتاکس را تا 3 ساعت پس از درمان مصرف نکنید.
از حرکت زیاد یا ماساژ در ناحیه تحت درمان خودداری کنید. مگر اینکه پزشک توصیه کند. آرایش بعد از بوتاکس نیز ممنوع است.
علاوه بر ماساژ ناحیه تحت درمان ، باید حداقل شش ساعت پس از درمان از تماس با منطقه خودداری کنید. بعد از مدتی می توانید منطقه آسیب دیده را با آب و صابون بشویید.
حداقل 10 روز پس از تزریق بوتاکس ، درمان های صورت مانند لیزر یا میکرو لایه برداری را انجام ندهید.
برخی پزشکان معتقدند که لبخند زدن و اخم به زودی پس از درمان به بوتاکس کمک می کند تا راه خود را به عضلات تزریق پیدا کند. با اخم کردن تمرین کنید ، ابروها را بالا آورده و اخم کنید. اگرچه این باید به شما کمک کند ، اگر فراموش شود ، اما تأثیر منفی بر معالجه شما نخواهد گذاشت.
4 ساعت بعد از درمان بوتاکس دراز نکشید. باید بپرسید که چرا نباید بعد از بوتاکس بخوابید؟ این مانع از کشف بوتاکس در چشم و افتادگی پلک ها می شود.
6 ساعت بعد از درمان فعالیت هایی مانند بلند کردن اجسام سنگین یا ورزش شدید را انجام ندهید. این مانع از استقرار بوتاکس در منطقه تزریق می شود.
تا زمانی که قرمزی و تورم از بین نرود ، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا گرما خودداری کنید.
نتایج درمانی می تواند تا 14 روز طول بکشد تا به طور کامل اجرا شود. لطفاً 14 روز صبر کنید تا ارزیابی کنید که آیا از نتایج راضی هستید یا خیر. اگر نتیجه مطلوب بعد از دو هفته درمان ظاهر نشد ، ممکن است لازم باشد بوتاکس را برطرف کنید. بهتر است با پزشک خود مشورت کنید.

 


بعد از بوتاکس چه می کنید؟

 

به گفته پزشکان با تجربه کلینیک سپیدار ، بهتر است این موارد را بعد از بوتاکس فراموش نکنید ، تا نتایج بیشتری و بهتری کسب کنید:

به مدت 72 ساعت از قرار گرفتن در معرض آفتاب و دمای زیاد خودداری کنید.
برای کمک به کاهش کبودی و تورم ، از Arnica استفاده کنید ، با تزریق حداقل دو روز.
اگر تورم دارید ، کمی بخوابید و از خواب بیدار شوید.
در محل درمان شده احتمال کبودی کمی وجود دارد که موقتی است. برای جلوگیری از تورم بیش از حد از مقادیر زیاد الکل یا نمک خودداری کنید.
اگر احساس ناراحتی نکنید ، ایبوپروفن ، Advil یا Motrin مصرف نکنید و در صورت ناراحتی از تایلنول استفاده کنید.
به یاد داشته باشید که هر روز از ضد آفتاب استفاده کنید.
در روز درمان به استخر یا سونا نروید.
تزریق بوتاکس در کلینیک سبدرار
در کلینیک سپیدار تجربه گسترده ای در زمینه خدمات آرایشی بوتاکس داریم و تضمین می کنیم که این روش توسط متخصصان مجرب انجام می شود. در کلینیک سپیدار نیز می توانید از مشاوره رایگان متخصصان پزشکی استفاده کنید تا بهترین روش درمانی را قبل از تزریق بوتاکس دریافت کنید. البته در این طرح درمانی هزینه های تزریق بوتاکس نیز مدیریت می شود. مشتریان ما هرگز نگران استفاده از داروهای باکیفیت و واقعی نخواهند بود. داروها با حضور مشتری باز می شوند و سپس تزریق می شوند.
ارسال بازخورد
سابقه
ذخیره‌شده‌ها
انجمن

  • ۹۹/۰۴/۳۰
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی