بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

شاهزاده خانم رویال در حالی که روز جمعه یک روز از engagements در Gloucestershire را حمل می‌کرد ، با یک کت کرم شیک پوشیده شد . این گروه ۶۹ ساله در گروه "collarless " شیک و شیک به نظر می‌رسید ، که دارای ویژگی‌هایی از اندازه بزرگ و یک مدل braided است .
در این نامه نوشته شده بود : کیت میدلتون به تازگی زیباترین لباس چاپ تنیس را به تن کرده بود .
یقه پیراهن رنگ سبز و صورتی رنگش در بالای لباسش قرار داشت و با یک سنجاق‌سینه طلا زینت داده بود. شاهزاده خانم ماریا با یک شلوار آبی و یک جفت دستکش و یک کیف دستی کوچک لباس پوشیده بود .

 


اگر شما آخرین نگاه شاهزاده خانم Anne's را دوست دارید ، که برای آن روزه‌ای خنک‌تر تابستان ، یکی از the محبوب street ، L.K است . بنت لندن سبک مشابهی را برای ۱۲۵ پوند دارد . آن را با شلوار هماهنگ بپوشید و یا آن را با شلوار جین برای یک نگاه راحت‌تر بپوشید .
ژاکت پشمی ، ۱۲۵ پوند ، L.K پوند. بنت
برای مدت کوتاهی ، دختر Queen's از مدرسه ابتدایی Lydbrook بازدید کرد تا ببیند دانش آموزان در فضای باز در مورد طبیعت و حیات وحش چگونه آموزش می‌بینند . شاهزاده خانم آن که چهار نوه خود دارد با بچه‌ها صحبت کرد در حالی که آن‌ها قبل از باز کردن باغ new به استخر می‌رفتند .
شاهزاده خانم با شاگردان مدرسه ابتدایی Lydbrook صحبت می‌کرد .

 

جشن تولد شاهزاده


سپس شاهزاده خانم در Bathurst پول برای جشن ۱۰۰ سال از زمانی که برای اولین بار به جامعه باز شد توقف کرد و در آنجا با داوطلبان و اعضای کمیته ملاقات کرد و از یک پلاک برای بزرگداشت این رویداد پرده‌برداری کرد .
خانواده سلطنتی در the پارک gatcombe در Gloucestershire با همسر خود ، دریادار Sir لارنس ، زندگی می‌کنند و از آنجا که اقدامات قفل شونده در انگلستان کاهش پیدا کرده‌است ، دوباره شروع به انجام درگیری‌های شخصی خود کرده‌است .



مستندی درباره شاهزاده خانم ، تابستان امسال به افتخار تولد ۷۰ سالگی اش در ۱۵ آگوست به نمایش درآمد . فیلم ۹۰ دقیقه‌ای ، پرنسس رویال : آن در ۷۰ سالگی به بینندگان امکان می‌دهد که پشت صحنه به زندگی خصوصی و خصوصی اش دسترسی داشته باشند و با برخی از نزدیک‌ترین خانواده او از جمله فرزندان او ، پیتر فیلیپس و زارا Tindall مصاحبه کنند .
HELLO ! انتخاب سردبیر و به صورت مستقل انتخاب شده‌است - ما تنها مواردی را که editors دوست دارند و تایید آن‌ها را تایید می‌کنیم . HELLO ! ممکن است مقداری از فروش و یا سایر خسارت را از لینک‌های این صفحه جمع‌آوری کند . برای اینکه بیشتر به صفحه سوالات ما مراجعه کنید .

  • ۹۹/۰۴/۲۱
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی