بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

 

 

تسلا از استعداد جوانی که احیا منچستر یونایتد را اخراج کرده‌است , استفاده می‌کند اما معتقد است که برای قهرمانی لیگ برتر نیازمند بهبود بیشتری است .
در تمام مسابقات که از ژانویه تا ژانویه سال ۲۰۰۷ آغاز می‌شود , تیم " اولی گونار " از شکست بدون شکست استفاده می‌کند .
از زمانی که بازگشت لیگ برتر از زندان , یونایتد به شکل هیجان‌انگیز درآمده است , همراه با نمایش‌های فرار از کنار نوجوانان به جلو " میسون " و " برونو فرناندز " به نمایش گذاشته شده‌است .
در چلسی افتخار و افتخار لیگ برتر را اعلام کرد و احساس کرد متحد است و حمله هیجان‌انگیز آن‌ها باید به درک کامل پتانسیل آن‌ها در صورت عزل لیورپول ادامه دهد .
من باید صادق باشم : همیشه در تیم ما بودن آسان نبود چون ما بازیکنان جوان زیادی داشتیم و هیچ تجربه‌ای از بازی در بالاترین سطح نداشتیم .
اما این دوران گذار تیم ما بود و من فکر می‌کنم در چند سال گذشته بازیکنان زیادی بالغ شدند .
" من باید از [ مارکوس ] [ مارکوس ] [ [مارکوس ] ], [ آنتونی ] رزمی , گرینوود , و بسیاری از بازیکنان زیاد بالغ شود. آن‌ها می‌دانند که مسئولیت زیادی دارند ; آن‌ها هر بازی را انجام می‌دهند .
من خوشحالم که می‌بینم آن‌ها در حال بهبود هستند, و من مطمئنم که این تیم فقط می‌تواند بهبود پیدا کند.
" در گذشته برای ما مشکل بود , زیرا ما ناسازگار بودیم , اما من فکر می‌کنم که تیم آماده و باتجربه است . اگر بتوانیم یک یا چند صد درصد افزایش دهیم می‌توانیم برای عنوان فصل آینده چالش کنیم . "
تیم چلسی در شفیلد یونایتد در روز شنبه در شفیلد یونایتد را باز گذاشته و در صورتی که روز دوشنبه " ساوت وست " را شکست دهند , بیش از چهار نفر را به خود اختصاص خواهد داد .
" ما در حال بازی هستیم , ما بازی می‌کنیم , می‌خواهیم در قسمت فوقانی آن را تمام کنیم . در آنجا فقط چهار بازی باقی مانده‌است , اما ما آنجا هستیم . "
" ما با چلسی و لس‌تر [ شهر ] برای این موقعیت مبارزه می‌کنیم , می‌دانیم که سخت خواهد بود , اما تا پایان هر بازی را خواهیم کرد . ما می‌خواهیم در جام اروپا و جام اتحادیه اروپا پیروز شویم . "
چلسی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال انگلستان در پایان هفته آینده قرار دارد , در حالی که در مسابقه نیمه‌نهایی جام اتحادیه اروپا , تیم چلسی در مقابل استانبول یا کپنهاگ در ماه آینده رقابت می‌کند .

 

 

 

 

 


اگر لیگ اروپا را بالا ببرید , اگر لازم باشد , مسیر دیگری را به لیگ قهرمانان نشان می‌دهد .
وی افزود : " من فکر نمی‌کنم که فشار بیشتری اضافه کند, اما شانس بیشتری برای بازی در لیگ قهرمانان به شما می‌دهد . "
من فکر می‌کنم این عالی است که آن‌ها این فرصت را دارند که برای لیگ قهرمانان جنگ کنند .
" همچنین , یک غنیمت است و ما می‌خواهیم برنده شویم, می‌توانیم یک روز فرزندانمان را نشان دهیم , هر غنیمت برای ما مهم است . "
این احتمال وجود دارد که تصمیمات var دوباره به عنوان رقابت در هفته‌های پایانی فصل با همه اینها , زیر میکروسکوپ خواهند آمد .
با این حال , این دستگاه به طور گسترده طرفدار سیستم بسیار بدنام است , هر چند که احساس وقفه در بازی را می‌توان تسریع کرد .
او افزود : " فکر می‌کنم بهتر است با var . " پیش از آن زمانی که داوران اشتباه می‌کردند , تمام شد .
اکنون با var آن‌ها اشتباه‌ات را کاهش می‌دهند . همیشه اشتباهاتی وجود دارد چون ما انسان هستیم , اما معتقدم که این اشتباه‌ات باعث کاهش اشتباه‌ات می‌شود .
" باید سریع‌تر باشد . در این بازی , ما باید بیش از حد صبر کنیم .
" تصمیم‌گیری سریع نیست اما اگر آن‌ها بتوانند بیشتر بهبود یابند, عالی خواهد بود . "

  • ۹۹/۰۴/۲۲
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی