بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

نحوه همکاری کنیا با ایران

گینه ی ها به دنبال آن هستند تا رابطه خود را با کشور ایران زیاد بکنند و از ثروت های زیاد ایرانی ها استفاده بکنند طبق اخرین اخبار وزیر معادن و زمین شناسی گینه عبدالهای مگاسوبا ابراز آمادگی کشورش برای گسترش همکاری های متقابل با ایران در زمینه های مختلف ، به ویژه در زمینه های صنعتی و تجاری.

مگاسوبا گفت: "شرکتهای ایرانی شریک توانمندی برای توسعه پروژه های معدن هستند."

وزیر گینه از ایده توسعه معادن و همکاری معدنی با جمهوری اسلامی ایران استقبال کرد.

وی پس از آگاهی از رشد 11 درصدی حجم تولید فولاد ایران در سال گذشته [پایان 20 مارس 2020] و همچنین 70 درصد افزایش ظرفیت تولید آلومینیوم در ایران ، وی بر لزوم به اشتراک گذاری تجربیات و دانش فنی بین دو کشور تأکید کرد. در بخش معادن و مواد معدنی
وی به بهره برداری از پروژه بوکسیت در گینه اشاره کرد و گفت: "ما به دنبال راه حل مناسب برای راه اندازی این پروژه هستیم. ما قول می دهیم تضمین های لازم را برای تأمین اعتبار این پروژه ارائه خواهیم کرد."

 

 

 

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت ایران به نوبه خود گفت که وزارتخانه وی آماده فعال کردن قرارداد "راه اندازی پروژه بوکسیت" در گینه است.

غریب پور همچنین مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با تشکر از وزیر معادن و زمین شناسی گینه بخاطر رویکرد و پذیرش پیشنهادهای مطرح شده از سوی ایمیدرو برای گسترش همکاری های دو جانبه در سایر زمینه های معدنی.

در یک توسعه مربوطه در اکتبر سال 2017 ، مقامات اتحادیه آفریقا (AU) در دیدار با مدیرکل امور خارجه ایران با مهدی آقاجفری در آدیس آبابا از تقویت همکاری های متقابل با ایران استقبال کردند.

 

مقامات ارشد اروپا

 

مقامات ارشد اتحادیه اروپا در دیدار با آقاجفری در پایتخت اتیوپی گفتند: "اتحادیه آفریقا آماده است تا روابط دو جانبه با ایران را تقویت کند."

آقاجعفری در دفتر روابط اتحادیه آفریقا در آدیس آبابا در مورد روابط دوجانبه با مقامات اتحادیه آفریقا صحبت کرد.

  • ۹۹/۰۲/۲۷
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی