بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

با نزدیک شدن سریع فصل به موقع و عروسی های بهار و تابستان ، پیدا کردن لباس رسمی برای این مناسبت چیزی است که در بسیاری از لیست های انجام شده وجود دارد. متأسفانه ، لباس رسمی معمولاً با برچسب قیمت حیرت انگیزی بالا همراه است ، خرید لباس برای یک لباس مالی چالش برانگیز.

لزومی ندارد که چنین باشد. دنیای مدرن گزینه های زیادی برای لباس رسمی ارائه می دهد. در اینجا شش راهکار وجود دارد که باید هنگام خرید لباس مناسب برای رویداد بزرگ خود ، مانند عروسی یا برنامه نویسی پیروی کنید
خرید دست دوم.
به نمونه لباس ها نگاه کنید.
اجاره لباس.
لباسی را قرض بگیرید.
کارها را متفاوت انجام دهید.
اگر خرید دارید ، مذاکره کنید.
برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی پس انداز پول در لباس رسمی بخوانید.

 

خرید لباس دست دوم

 


به جای شروع جستجوی خود در یک فروشگاه سنتی لباس عروس یا لباس رسمی ، با مراجعه به فروشگاه های دست دوم و فروشگاه های حمل و نقل کالا را شروع کنید. بسیاری از افراد رویداد بزرگ خود را دارند ، سپس این لباس را یک یا دو سال دیگر در کمد نگه دارند ، فقط برای فروش آن یا اهدا کردن آن وقتی که متوجه شدند دیگر نمی خواهند آن را بپوشند.

انتخاب ممکن است مناسب نباشد و ممکن است مجبور شوید کالا را برای تنظیمات به یک خیاط یا خیاطی منتقل کنید ، اما اغلب با ضربه زدن به مغازه های حمل و نقل محلی و فروشگاه های دست دوم می توانید یک معامله باورنکردنی با یک لباس شگفت انگیز پیدا کنید . فروشگاه هایی مانند کمد افلاطون و Second Hand Rose مکان های خوبی برای شروع سفر شما هستند.

درباره لباس های نمونه
بسیاری از فروشگاه های لباس عروس و رسمی لباس های "نمونه" از سبک فعلی را برای مشتریان امتحان می کنند. با این حال ، در پایان فصل ، سبک های فعلی لباس می چرخند ، به این معنی که لباس های نمونه دیگر مفید نیستند. چنین فروشگاه هایی اغلب در پایان فصل از تخلیه لباس های نمونه استفاده می کنند.

یک رویکرد عالی این است که به سادگی به یک فروشگاه عروس یا فروشگاه لباس رسمی بروید و از نمونه نمونه لباس آنها سؤال کنید. آیا آنها در دسترس هستند؟ شما اغلب می توانید چنین لباس هایی را با تخفیف بسیار زیادی دریافت کنید ، و به طور معمول آنها لباس کمی دارند.

 


اجاره لباس


بسیاری از فروشگاه ها برای افرادی که صرفاً بخواهند لباس رسمی خود را اجاره دهند نه از خرید آن ، پذیرایی می کنند. این به معنای چشمگیری برای دیدن یک رویداد رسمی به شدت می کشد ، به علاوه لازم نیست که کمد خود را با چیزی که بعید می خواهید دوباره آن را بپوشید پر کنید.

بسیاری از فروشگاههای محلی و زنجیرهای کوچک از این جمله ، از جمله Skeffington's و اجاره اجاره باند ، پاسخگوی این نیاز هستند ، گرچه بیشتر این خدمات توسط فروشگاه های مستقل ارائه می شود.

یک لباس را قرض بگیرید
اگر دوست صمیمی یا خویشاوندی با شکل بدن مشابه دارید ، ممکن است بتوانید یک لباس را از آن دوست به راحتی قرض بگیرید. ممکن است نیاز به چند تنظیم کوچک باشد که به راحتی با هزینه کم انجام می شود. (می توانید تنظیمات بعداً حذف شود.)

این نه تنها یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه است بلکه یک راه خوب برای پیوند با یک دوست یا نزدیکان در طول یک تجربه مشترک است.

کارها را متفاوت انجام دهید


اگر شما مایل به بیرون از کادر فکر می کنید ، ممکن است در نظر داشته باشید که رویکرد کاملاً متفاوتی را برای چنین رویدادی رسمی در نظر بگیرید.

اگر خرید می کنید ، مذاکره کنید
اگر هیچ یک از این گزینه ها برای شما مناسب نیست ، دست کم به یک فروشگاه رسمی لباس با چشم به سمت مذاکره بروید. اگرچه احتمالاً صرفه جویی زیادی در لباس نمی کنید ، اما اغلب می توانید با سایر لوازم جانبی در مورد بسته بندی مذاکره کنید. به سادگی می توانید یک پیشنهاد منطقی را در مورد کالاهایی که می خواهید خریداری کنید.

نکته: اگر در هنگام خرید بتوانید بجای تقسیم پرداخت بپردازید ، به نوعی تخفیف به دست می آورید .

در هر صورت ، دستیابی به لباس برای یک رویداد رسمی نیازی به بار مالی بزرگ نیست. با کمی فکر و خلاقیت به اوضاع نزدیک شوید و می توانید یک بسته نرم افزاری را ذخیره کنید.

  • ۹۹/۰۲/۲۲
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی