بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

بیماری همه‌گیر جهانی به طرق مختلف ما را تحت‌تاثیر قرار داده‌است و درآمد از دست رفته یکی از دشوارترین مسائل برای مقابله با آن است . خوشبختانه , قرنطینه به معنی راه‌های دیگری برای صرفه‌جویی در پول برای بسیاری از ما نیز هست - - چه مصرف کنندگان از مصرف گاز کم‌تر در حالی که ما از خانه کار می‌کنیم , یا فقط به این دلیل که کم‌تر احتمال دارد غذا بخوریم . اما اگر از من خوشتان بیاید , شاید به این فکر کرده‌اید که در طی این زمان نامشخص چگونه پول بیشتری پس‌انداز کنید . من تو رو پوشش دادم .

این 24 روش است که شما می‌توانید در حال حاضر شروع به پس‌انداز کردن پول در اطراف خانه کنید . در آشپزخانه پرورش گیاهان : یک بسته علف برای سه یا چهار دلار هزینه دارد . داشتن یک باغ گیاهی کوچک بر روی درگاه پنجره شما برای به دست آوردن دانه‌ها یک‌سان خواهد بود , اما می‌تواند برای چند ماه گیاهان را به دست آورد . Don't آب بطری را می‌خرند : آب بطری ارزان به نظر می‌رسد , اما به سرعت گران‌تر می‌شود . تصفیه یک فیلتر , و می‌توانید از آب شیر استفاده کنید . It's نسبت به زمان ارزان‌تر است و برای محیط‌زیست هم بهتر است . قهوه خودتان را بسازید : بدیهی به نظر می‌رسد , اما آن Americanos روزانه می‌توانند به راحتی یک تکه از حساب بانکی شما را بگیرند .

به جای قهوه از یک سازنده قهوه یا مطبوعات فرانسوی استفاده کنید . سبزیجات فاسد شده را در فریزر قرار دهید : خرید سبزیجات , سپس انتخاب غذاهای tastier در حالی که سبزیجات پر شاخ و برگ‌ها یک مراسم هفتگی در خانه ما هستند . سپس ما تقریبا سبزیجات فاسد شده را در فریزر شروع کردیم تا از smoothies استفاده کنیم . این کار هدر رفتن هفتگی ما را کاهش داد . فریزر را کامل نگه دارید : هنگامی که فریزر را کامل نگه دارید , وقتی فریزر را کامل نگه دارید , بهتر است انرژی کمتری مصرف کنید تا محتویات را سرد نگاه دارید . این کوره هلندی را بشکنید : می‌تواند یک کوره هلندی یا یک آشپز کند هر نوع باشد , اما آشپزی در بخش عمده به کاهش هزینه‌های مربوط به وعده‌های با سایز فرد کمک می‌کند .

 

 

باقی مانده را بخورید : این یک انعام به اندازه یک انتخاب است . leftovers را نگه دارید و به خودتان بهانه‌ای بدهید که آن‌ها را نخورید . این کار باعث می شه که دلار بیشتر به شه . در مورد غذاهای ارگانیک دقت کنید : غذای ارگانیک می‌تواند گران‌قیمت باشد , و گوشت رشد شده از نظر اخلاقی گران‌تر است . بنابراین the محصولات ارگانیک را برای اجتناب از آفت‌کش‌ها و هورمون‌ها و تهیه غذای استاندارد برای بقیه لیست خرید خود به دست آورید . در اتاق رختشوی‌خانه , لباس‌های خود را بپوشید : همسر من و من در تلاش هستیم تا زمان قرنطینه خود را تا جایی که ممکن است اشغال کنیم , و این به معنای a بسیار بیشتر از معمول است . انرژی را با خشک کردن آن ذخیره کنید . ( علاوه بر این , هیچ‌کس متوجه پیراهن slightly شما نخواهد شد ) شستشو با آب سرد : راه دیگری برای کاهش هزینه‌ها , شستن با آب سرد است . اگر شما لکه‌های جدی و یا بویی دارید که سعی دارید آن را از بین ببرید , اغلب لباس‌ها می‌توانند بدون یک موضوع سرد شوند . جریان موقت آب را کم کنید : در حالی که ما در حال صحبت در مورد دمای آب هستیم , بخاری water را چک کنید . به طور کلی به دما نیاز دارید که بالاتر از 120 درجه باشد , و زمان بالاتر با هزینه‌های بالاتر همراه است . تغییر فیلترها : اگر شما اخیرا فیلتر خود را تغییر دهید , سیستم تهویه مطبوع شما می‌تواند یک سوراخ در کیف پول شما بسوزاند . تمام لباس‌های شسته شده را اجرا کنید : این کار برای غذا هم ادامه دارد . واقعا washers را بسته‌بندی کنید تا ظرفیت خود را به دست آورید , چون شما هم قصد دارید از همان آب استفاده کنید . می‌توانید هر قدر که می‌توانید از آن استفاده کنید .

 

نکته های مهم  برای کمک به شما در صرفه‌جویی در قبض برق

 


اگر پول زیادی را در Foods و یا سفر صرف کنید , کارت‌های اعتباری ویژه‌ای را در نظر بگیرید که بهترین پاداش‌ها را برای عادات مالی فعلی شما ارائه می‌کند . از یک برنامه بودجه‌بندی استفاده کنید : یکی از سخت‌ترین بخش‌های بودجه‌بندی تنها در حال توسعه آگاهی از عادات مصرف ما است . استفاده از یک برنامه بودجه‌بندی مثل نعناع یک راه عالی برای دیدن این است که چگونه انگیزه شما واقعا می‌تواند بودجه ماهانه شما را شکل دهد . از کوپن‌ها استفاده کنید : Coupons اساسا مانند پول نقد هستند . اگر شما چیزها را به صورت آنلاین بخرید , انجام یک جستجوی 30 ثانیه‌ای برای کوپن‌های اغلب شما را 10 درصد یا بیشتر ذخیره خواهد کرد . قبض‌ها را به صورت آنلاین پرداخت کنید : چیزهایی وجود دارند که من بیشتر از هزینه‌های تاخیر در قبض‌های پرداخت‌نشده متنفرم . ایجاد مزاحمت در قبض‌های برق و برق به شما کمک خواهد کرد تا از هزینه‌های غیرضروری اجتناب کنید و همچنین نیاز به خرج کردن در قبض‌های کاغذی را حذف خواهند کرد . Unsubscribe از خدمات : در حالی که شما در مورد صورت‌حساب‌ها فکر می‌کنید , چک کنید که کدام سرویس‌ها را تایید می‌کنید - - چه that's مثل نت فلیکس یا خدمات دیگر مثل برنامه‌های تناسب اندام . اگر در یک ماه از آن‌ها استفاده می‌کردید , آن را لغو کنید . اگر ذهن خود را تغییر دهید , همیشه می‌توانید آن را در چند دقیقه مجددا راه‌اندازی کنید . برای سرگرمی از منابع کتابخانه‌ای استفاده کنید : اگر یک کارت کتابخانه دارید , کتابخانه عمومی شما به احتمال زیاد خدمات آنلاین رایگان , مانند ebooks یا حتی خدمات پخش ارائه می‌دهد . یک تیر به آن‌ها بدهید . بیرون بروید : نه برای اینکه شبیه یک پدر از دهه 90 باشید , اما بیرون بروید ! یک راه آزاد برای ترکیب روز پیدا کنید , کمی ورزش کنید و به خودتان یادآوری کنید که اتاق‌خواب تان تمام دنیا نیست .


یک باغچه برای خود ایجاد کنید

در حالی که بیرون هستید , به شروع یک باغ فکر کنید . اگر شما یک حیاط پشتی دارید , می‌توانید از بسیاری از هزینه‌های اولیه یک تخت‌خواب بزرگ اجتناب کنید و به سادگی دانه‌ها را در زمین بکارید . شما می‌توانید مقدار زیادی دانه برای کم‌تر از 20 دلار دریافت کنید , و این مقدار بیش از 20 دلار غذا را در ماه‌های بعد ترجمه خواهد کرد . نکات دیگر در اطراف خانه پوشش مناسب دما : متاسفانه , کار کردن از خانه به معنی تنظیم " ترموستات اداری " است که در حال حاضر به طور مستقیم بر قبض‌های ماهانه شما تاثیر می‌گذارد . بنابراین آن را کم‌تر تنظیم کنید و به راحتی برای دمای مناسب لباس بپوشید . به هر حال , به خاطر پوشیدن عرق به اطراف خود مراجعه کنید . مسیر پنکه را تعویض کنید : بیشتر هواداران سقفی روی آن‌ها سوییچ کوچکی دارند که جهت چرخش را تغییر می‌دهد . در تابستان , پنکه را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید تا هوا به شما برسد . این می‌تواند به جلوگیری از نیاز به تهویه مطبوع کمک کند . از لامپ‌های کم‌مصرف استفاده کنید : لامپ‌های LED بیشتر برای خرید هزینه دارند , اما در طولانی‌مدت , آن‌ها هزینه‌های برق را کاهش می‌دهند . همانطور که لامپ‌ها در خانه شما می‌سوزد , سوئیچ را روشن کنید .

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی