بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

برنامه های برای داشتن پول نقد اضافه

 

زمانی که به فروش اجناس خود می‌رسد, احتمالات بی‌پایان شده‌اند. در عین حال, پیدا کردن توصیه‌ها و پیدا کردن برنامه‌هایی که برای شما پول نقد اضافی خواهند داشت دشوار است.

چه خریدار, جمع‌کننده و یا مصرف‌کننده سرسخت باشید که مراقبت خوبی از محصولات دارد, راه‌هایی برای پول نقد قابل‌توجه با این اپلیکیشن‌های شدیداً توصیه می‌شود.

در این مقاله, من محبوب‌ترین فروش برنامه‌های کاربردی خود را مشخص می‌کنم - که همچنین بازار یا آیتم‌های شما را به طور موثر بازاریابی می‌کند تا درآمد نقد شما را حداکثر کند.

 

وی در همان سال فعالیت تبلیغاتی خود را آغاز کرد. برنامه کسب‌وکار و برنامه کاری در صبح بخیر آمریکا, اخبار امروز, فاکس‌نیوز و دیگران برجسته شده‌است.

اگر به دنبال فروش اجناس کهنه یا ناخواسته هستید, این راه‌حل شما است. آن‌ها اقلامی مانند دی وی دی, تلفن‌های همراه, کتاب‌های درسی, بازی‌های ویدیویی, تبلت و تبلت را می‌پذیرند.

دقت کنید که آیتم‌هایی که می‌خواهید بفروشید در وضعیت خوبی قرار دارند. اگر کالایی که می‌فروشید, تقاضا است که روز بعد پرداخت کنید. گزینه‌های پرداخت از طریق ایمیل, سپرده مستقیم یا چک کاغذی هستند.

 

 

این شرکت در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و بیش از ۲۶ میلیارد دلار ارزش داشت. می‌توانید چیزهای قدیمی خود را برای پول نقد بفروشید. این شرکت به رقیبی برای دوست داران و فیس بوک برای خرید و فروش محصولات مورد استفاده تبدیل شده‌است.

شما می‌توانید app server را روی ios یا آندروید دانلود کنید. به علاوه, می‌توانید فهرست بندی خود را از طریق برنامه کاربردی یا نسخه رومیزی اپلیکیشن موبایل ببینید. همه فهرست‌های محصول براساس مکان هستند, بنابراین نتایج تنها براساس نزدیکی جغرافیایی است.

با توجه به منابع داخلی کسب‌وکار, این برنامه مرتباً و به طور مداوم به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های رایگان عرضه می‌شود. بنابراین, برنامه کاربردی برای خرید و فروش محصولات توسط میلیون‌ها کاربر مورد استفاده قرار گرفته و دانلود شده‌است.

 

لباس های دست دوم برای فروش

 

 این شرکت به شما اجازه خرید و فروش لباس‌های دست‌دوم را می‌دهد. این سرویس برای به اشتراک گذاری اقتصاد و بخشی از یک جنبش مصرف مشترک ساخته شده‌است. به عبارت دیگر می‌توانید یک گروه خوب یا سرویس را با یک گروه تقسیم کنید.

زمانی که با شرکت تنظیمات می‌گیرید, ابتدا باید یک کیت کاملاً تمیز آزاد را سفارش دهید. چند روز بعد, از طریق ایمیل یک کیف ارسال می‌کند که در آن می‌توانید لباس‌های قدیمی را ببینید. پس از دریافت این مبلغ, پرداخت از طریق اعتبار, اعتبار خرید و کارت شارژ ویزا انجام خواهد شد.

این شرکت بر روی شفافیت بنا شده‌است, بنابراین شما می‌توانید قبل از ارسال کالا تخمین بزنید. این شرکت همچنین یک تخمین پرداخت ایجاد کرده‌است تا بتوانید ایده خوبی از درآمد بالقوه خود قبل از فرستادن کیت به دست آورید.

 

مواد و روش‌ها: این مطالعه از نوع کارآزمایی بالینی است. این کشور به سرعت به یک جامعه پنج میلیون فروشنده تبدیل شده‌است. این روش به کاربران این امکان را می‌دهد که لباس‌های بزرگسالان و کودکان را کاملاً آزاد کنند. با ارسال یک برچسب حمل و نقل رایگان هنگام فروش کالا تبلیغ می‌کنید.

برنامه با تنها چند عکس می‌تواند در زمان واقعی بارگذاری شود. به برنامه کاربردی به عنوان کمد شخصی خود فکر کنید, به جز اینکه بهترین لباس‌ها را به نمایش می‌گذارید و برای کسب سود از آن استفاده می‌کنید.

براساس اطلاعات داخلی, این شرکت در سال جاری یک عرضه اولیه عمومی (ipo) را برنامه‌ریزی می‌کند. تا به امروز, انجمن فروشندگان ۵ / ۱ میلیارد دلار پرداخت کرده‌اند.

 

این شرکت به عنوان یک نسخه محلی از ebay معرفی شده‌است. app server به فروشندگان مکرر با تجربیات عالی مشتری پاداش می‌دهد. به علاوه, فروشنده

شفافیت بخشی جذاب از برنامه شرکت است و می‌توانید به تجربیات خود بیفزایید. به عنوان مثال, شما می‌توانید یک لیست دیده‌بان تهیه کنید, اطلاعات مربوط به فروشندگان را از طریق ویژگی‌های گپ استفاده کنید و یک قیمت مذاکره کنید.

 

 اپلیکشن VarageSale


همانطور که از نام آن مشخص است ، VarageSale یک اپلیکیشن فروش گاراژ مجازی است. کاربران می توانند برنامه را در Android یا iOS بارگیری کنند. VarageSale در سراسر ایالات متحده ، کانادا ، آلمان ، ایتالیا ، ژاپن ، انگلیس ، و غیره حضور دارد.

این شرکت در سال 2012 تأسیس شده است و به شما امکان می دهد محصولات جدید یا استفاده شده را بفروشید. موارد محبوب برای فروش یا تجارت عبارتند از تلفن های هوشمند ، مبلمان ، الکترونیک و سایر موارد.

این سرویس همچنین با قابلیت اطمینان و شفافیت ساخته شده است. کاربران باید پروفایل هایی را با تمام اطلاعات مورد نیاز ایجاد و تکمیل کنند. این سکو مجهز به یک خط پشتیبانی 24 ساعته برای گزارش فعالیت های تقلب یا مشکوک است.

 

 


7. ریاست

چتریش در سال 2013 تاسیس شد و یک سرویس فروش چند وجهی است. این یک مقصد آنلاین مبلمان ، هنر و لوازم جانبی خانگی است.

لیست در چریشیش رایگان است ، با این حال برای کالاهایی که می فروشید ، 20 درصد هزینه کمیسیون نیز وجود دارد. موارد موجود در اینجا قیمت فروش بالاتری دارند. به عبارت دیگر ، فروشندگانی که به دنبال به دست آوردن پول جدی هستند برای تضمین موارد تبلیغی در شرایط خوبی هستند.

 


در پایان ، منابع و گزینه های گوناگونی برای وجه نقد با هر یک از این 7 برنامه تلفن همراه وجود دارد. انجام تحقیقات کمی قبل از انتشار لیست مهم است. شما می خواهید مطمئن شوید که خدمات و لیست ها از نزدیک با آنچه که می خواهید بفروشید مطابقت دارد.

همه خدمات با هم برابر نیستند. همه این برنامه های مبتنی بر پول نقد متناسب با مخاطبان خاص و بازارها طراحی شده اند. به جستجوی موارد بپردازید تا ببینید که چند بار قیمت ها ظاهر می شوند و ذکر شده اند. براین اساس ، با اطمینان می توانید فرض کنید که این سرویس مناسب برای تبلیغ و بازاریابی اقلام است.

  • ۹۹/۰۲/۳۱
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی