بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

داستان معروف پتی
پتی و همسرش چند ماه است که روی بالش های Blissy خوابیده اند که یکی از دوستانش به آن هدیه داده است. پتی می گوید: "نوه من لورا هفته گذشته برای خواب آور به خانه آمد."

"همه ما روی نیمکت در حال تماشای تلویزیون بودیم و من یک بالش بیرون آوردم تا لورا راحت شود و دراز بکشد. او گفت خدای من نانا این بالش خیلی راحت و زیبا است." پتی توضیح داد: "بالشی که به او دادم ، بالش بالش را روی آن قرار داد. من به لورا گفتم که او امشب می تواند با آن بخوابد تا ببیند که چگونه راحت و خواب را دوست خواهد داشت . صبح روز بعد او از خواب بیدار شد و او به من گفت چقدر موهایش تمیز و براق است. و او فقط شب می خوابید! معمولاً ، گرسنه می شود و می چرخد ​​زیرا بسیار داغ می شود. این در واقع به همین دلیل بود که من برای همسر و من بالش خریدم. بنابراین ، من تعجب نکردم که لورا به ما گفت این چیست برای او انجام داد "پتی می گوید.

او گفت: "اتفاق بعدی که به طور کامل باعث تعجب ما شد. لورا گفت ، نانا اگر این تولد بالش را برای روز تولد بگیرم ، خوشحال ترین دختر دنیا خواهم بود." پتی گفت: "و دقیقاً همینطور است." "من دقیقاً می دانستم که او امسال برای تولدش به دست آورد."

و این بالش فقط مختص پتی نیست خیلی ها در حال حاضر در حال خرید این بالش  هستند پیتی تنها نیست. هزاران نفر در حال خرید بالشبس Blissy برای دوستان و خانواده خود هستند.

یکی دیگر از کاربران وفادار Blissy ، کودی ، می گوید: "من حدود دو سال است که از بالش من Blissy استفاده کرده ام و هر کاری را که می گوید انجام می دهد. عاشقشونم!"بالش های ما ظاهر ، احساس و سلامت موهای شما را بهبود می بخشد.
از آنجا که آنها از جنس توت فرنگی 22-Momme ساخته شده اند ، بالش های ما بسیار نرم و صاف هستند. این اصطکاک روی موهای شما را کاهش می دهد و آن را عملاً وجود ندارد. به همین دلیل موهای شما مانند موهای دیگر روبرو نخواهد شد ، کشیده و کشیده می شود و درهم پیچیده می شود. و از آنجا که هیچ گونه اصطکاک برای ایجاد گرما وجود ندارد ، شما دچار شکستگی یا شکاف نمی شوید.

به طور مثال بالش های ساخته شده از پارچه های دیگر ، مانند پنبه ، مقدار قابل توجهی رطوبت را از موهای شما جذب می کنند. این باعث می شود موهای شما خشک شود و به آن آسیب برساند. با گذشت زمان با افزایش رطوبت در پارچه ، پارچه کاملاً کثیف می شود. و هر بار که به رختخواب می روید ، تمام آن خاک و چربی ساخته شده همه موهای شما را می گیرد. متوجه خواهید شد که باید موهای خود را خیلی بیشتر از آنچه دوست دارید بشویید.

بالش مد نظر رطوبت را جذب نمی کند. روغن های طبیعی و رطوبت موجود در موهای شما ، در موهای شما بماند. آنها به بالش جذب نخواهند شد و موهای شما در هنگام خواب از رطوبت آن سلب نمی شود. موهای شما تمیز تر خواهد بود و چربی موجود در آن هیچ وقت به بالش نمی چسبد ، بالش شما تمیز تر خواهد بود ، و شما مجبور نخواهید بود موهای خود را تقریباً به همان اندازه مرتب بشویید.

وقتی با بالش سعادتمندی از خواب بیدار می شوید ، موهای شما سالم تر ، براق تر خواهد شد و احساس خوبی خواهید داشت!


پوست از شما تشکر خواهد کرد بابت تهیه این بالش

 

صورت شما در تمام شب هنگام خواب در تماس مستقیم با بالش است. با سایر بالش ها ، روغنهای طبیعی پوست شما را جذب می کنند. لازم به ذکر نیست که هر لوسیون را قبل از خواب روی صورت خود قرار دهید.

این روغن ها و لوسیون ها یک محل پرورش کثیف برای باکتری های مضر ایجاد و ایجاد می کنند. گرفتگی منافذ و تحریک پوست شما. با استفاده از Blissy Pillowcase ، روغن های پوست و لوسیون هایی که روی آن قرار گرفته اید را جذب نمی کند. بنابراین هنگامی که از خواب بیدار می شوید صورت شما خشک و آسیب دیده نیست. و از آنجا که خوشبختی بسیار نرم و صاف است ، شما هیچ گونه چین و چروک خواب نخواهید داشت. بالش های بلسی به حفظ هیدراتاسیون ، پاکیزگی پوست و جلوگیری از چروک خواب کمک می کند. با درخشش صبح از خواب بیدار می شوید.

 

این بالش فوالعاده است!

 


رشته های الیاف ابریشم مورد استفاده در بالش Blissy بسیار صاف هستند. این الیاف برای ساخت بالش بسیار محکم بافته می شوند. این باعث می شود Blissy فوق العاده نرم و نرم باشد. از بین بردن هرگونه گره و میخ در پارچه برای کنه های گرد و غبار و سایر حساسیت ها برای اتصال به آن. این باعث می شود بالش های Blissy ما هیپو آلرژنیک باشند و برای آلرژی شما مناسب هستند. خداحافظی کنید که از خواب بیدار شوید ، عطسه کنید ، چشمان آبکی و بینی های آب و هوایی داشته باشید.

شما یک خواب شب باور نکردنی خواهید داشت!
از آنجا که بالش بالسی ما بسیار نرم و صاف است ، به هم ریخته و ناراحت نخواهد شد. ابریشم مورد استفاده ما به طور طبیعی گرمای مادون قرمز را از بین می برد. این باعث می شود بالش ما در طول شب خنک شود.

اگر تمایل به گرم شدن در شب یا پرتاب کردن دارید و هنگام خواب می روید ، این عالی است. با یک سعادت ، شما فقط در وسط شب از خواب بیدار نخواهید شد که بالش را به طرف خنک بکشید. می توانید در طول شب بخوابید و از خواب بیدار شوید و آرام باشید.

تمیز کردن سعادت آن را از بین نمی برد!
می توانید بارها و بارها سعادت خود را بشویید و مانند بسیاری از پارچه های دیگر خراب نمی شود. سعادت در همان روز اول استفاده از آن احساس خوبی خواهد کرد ، زیرا ابریشم ما 22 گرم است. این بدان معناست که ابریشم بیشتری در هر اینچ مربع وجود دارد که بافت را محکم تر می کند. این باعث تقویت ابریشم می شود و آن را بسیار قوی و بادوام می کند.

 

این بهترین هدیه برای کسانی است که دوستش دارید

 


چرا استراحت خود را قربانی می کنید زیرا در سفر هستید. بالش بالش را با خود بیاورید و آن را روی بالش های هتل خود قرار دهید. یا حتی یک قدم جلوتر بروید و آن را روی بالشت سفر خود قرار دهید. همین مزایا را در هوا یا هتلی که در خانه انجام می دهید ، دریافت کنید. سفر همیشه نیازی به ناراحتی نیست. با سعادت ، آن را لذت بخش می کند.

سعادت می افزاید فلر.
در این مورد شکی نیست. Blissy Pillowcase نه تنها فوق العاده نرم و راحت نیست بلکه به نظر می رسد همچنین مجلل است! افزودن سعادت به تختخواب شما یک استعداد اضافی به آن می بخشد. ممکن است تختخواب شما مانند یک سوپر مارکت یا لیست بندی مشهور A شروع کند. و بعد از خوابیدن با سعادت ... ممکن است شما هم مثل یک نفر احساس کنید.

  • ۹۹/۰۲/۲۸
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی