بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

لایه برداری قسمت مهمی از روال مراقبت از پوست است زیرا پوستهای مرده و خشک را نرم می کند. به گفته کارشناسان پوست ، یک عادت به طور منظم لایه برداری نیز می تواند باعث افزایش درخشندگی ، شفافیت و جوانی پوست شود. هنگامی که پوست خود را لایه برداری می کنید ، این مزایا را دریافت خواهید کرد.

 

مسدود کردن منافذ

 


سلولهای مرده پوست می توانند منافذ را مسدود کرده و باعث شکستگی هایی مانند سرهای سفید و جوش های سر سیاه شوند که خلاص شدن از شر آنها دشوار است. لایه برداری می تواند به پاک کردن پوست مرده و خشک ، به همراه سایر بقایای باقی مانده روی پوست شما کمک کند. به همین دلیل است که لایه برداری بسیار مهم است.


از آکنه جلوگیری می کند
جدای از جلوگیری از جوش های سرسیاه و جوش های سر سیاه ، لکه دار کردن می تواند از رفع سایر لک ها - یعنی آکنه با باز کردن منافذ شما جلوگیری کند. با این حال ، متخصصان پوست استفاده از لایه بردار را به روشی ایمن و غیر تحریک کننده توصیه می کنند. به دلیل کاهش آکنه باید از شستن پوست خام خودداری کنید. انجام این کار می تواند به پوست شما آسیب برساند و منجر به بروز مشکلات دیگری شود. این امر به این دلیل است که لایه برداری فیزیکی ممکن است حاوی دانه یا دانه های کوچک باشد. استفاده از لایه بردارهای بدنی را فقط یک یا دو بار در هفته محدود کنید. طبق نظر متخصصان پوست ، ممکن است روزانه بسته به استحکام آن از خامه ای ملایم استفاده شود. اگر پوست حساس هستید و بعد از لکه دار شدن قرمز می شوید ، دفعات دفعات خود را کاهش دهید. به افرادی که پوست مستعد آکنه دارند توصیه می شود فقط هفته ای یک بار از آن استفاده کنند.

به سایر محصولات مراقبت از پوست کمک می کند تا عمیق تر نفوذ کنند

از آنجا که لایه برداری به رفع منافذ پوست و خلاص شدن از شر پوست مرده یا خشک کمک می کند ، پوست شما صاف و تمیز می شود. و این اجازه می دهد تا محصولات دیگر پوست مانند سرم و مرطوب کننده ها به عمق بیشتری در پوست نفوذ کرده و به طور مؤثرتری کار کنند.

 

 

Tons پوست تن

 


لایه بردارها ضمن صاف کردن بافت پوست ، به از بین بردن پوست خشک و مرده کمک می کنند. با گذشت زمان ، پوست شما یکنواخت تر به نظر می رسد. علاوه بر کمک به حتی تسکین پوست ، لایه برداری منظم می تواند به پوست در حفظ رطوبت و کاهش علائم پیری زودرس کمک کند.

گردش خون و تخلیه لنفاوی را تقویت می کند
از جمله بسیاری از مزایای دیگر ، لایه برداری باعث تحریک تخلیه لنفاوی برای پاکسازی داخلی و تقویت گردش خون برای تغذیه و تغذیه سطح پوست می شود. این به از بین بردن سموم و سایر بقایای ناسالم کمک می کند و به پوست درخشان و درخشنده می بخشد.

راههای طبیعی برای استخراج پوست خود در خانه
برای رسیدن به پوست سالم و درخشان ، نیازی به خرید اگزولفین های گران قیمت نیست. خوشبختانه ، بسیاری از محصولات طبیعی که به راحتی در شیرین کاری شما موجود هستند می توانند همین جادوی را برای پوست شما انجام دهند. برخی از اکسفلنت های طبیعی که می توانند به از بین بردن سلولهای مرده از سطح پوست شما کمک کنند ، عبارتند از:

جوش شیرین
شکر ریز خرد شده
زمین های قهوه
بادام ریز خرد شده
جو دوسر
نمک دریایی ریز خرد شده
دارچین
همچنین می توانید این محصولات را با عسل ، چای سبز یا چای بابونه یا روغنهای اساسی ترکیب کنید تا یک اسکراب در خانه تهیه کنید. به آرامی این لایه برداری های فیزیکی را روی پوست خود مالش یا ماساژ دهید تا سلول های مرده پوست را از بین ببرید.

 

هنگام لایه برداری صورت خود مراقب باشید

 


از لایه برداری درشت مانند نمک دریایی ، شکر یا قهوه روی صورت خودداری کنید زیرا پوست صورت شما نسبت به سایر نواحی بدن لطیف تر است. برای لایه برداری صورت خود ، از ذرات ریز و ریز با ذرات کوچک و حتی یکدست استفاده کنید. همچنین ، صورت خود را بیش از حد شسته نکنید زیرا می تواند پوست روغن های طبیعی آن را محو کند و به شکستگی منجر شود. تمیز کردن بیش از حد نیز ممکن است باعث سوزش پوست شود. متخصصان مراقبت از پوست توصیه می کنند هفته ای یک یا دو بار صورت خود را لکه دار کنید.

  • ۹۹/۰۲/۲۴
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی