بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

توصیه راننده جوان برای کمک به شما در تبدیل شدن به یک فضای سبز.

 

به گزارش جوان درایور ، اخیراً تحقیقات جدید نشان داد که 9 نفر از 10 راننده بریتانیایی نمی دانند چگونه ماشین خود را به صورت دوستانه با محیط زیست اداره کنند.

مدرسه راهنمایی و رانندگی 17 سال پیش به 1000 راننده انگلیس احتیاج داشت ، اما تنها 11 درصد قادر به گفتن آنها بودند که می دانند چگونه ماشین خود را به صورت دوستانه محیط زیست رانندگی کنند - این رقم به 6 درصد رانندگان بین 25 تا 34 سال سقوط می کند.

با این حال ، 24 درصد گفتند که هدف آنها از محیط زیست آگاهی از پشت فرمان است و افراد بالای 45 سال احتمالاً هنگام رانندگی تلاش می کنند هوشیارانه از محیط زیست باشند.

مرد در اتومبیل: انتقال دستی © Motor1.com UK انتقال دستی
سو واترفیلد ، رئیس بازاریابی درایور جوان گفت: "ما اشتیاق داریم آنچه را که می توانیم برای محافظت از محیط زیست انجام دهیم و بدانیم که دانش آموزان ما احساس یکسان دارند." "همه رانندگان وظیفه تلاش برای به حداقل رساندن تأثیر محیطی خود را دارند ، اگرچه به نظر می رسد بسیاری از ما تلاش می کنیم که چگونه این کار را انجام دهیم. مردم همچنان به اتومبیل های خود اعتماد دارند - همه نمی توانند به یک ماشین برقی برسند و در لحظه استفاده از وسایل نقلیه عمومی دشوار است."

"ما در راننده جوان اعتقاد داریم که لازم است که به دانش آموزان خودمان بین 10 تا 17 سال آموزش دهیم که اگر در پشت فرمان یک بنزین یا دیزل هستند ، دوستدار محیط زیست شوند. این کاری است که ما به عنوان بخشی از دروس خود انجام می دهیم."

10 نکته برتر برای راننده جوان برای رانندگی سبزتر در اتومبیل بنزینی / دیزل


یکدست باشید - رانندگی یکنواخت برای راننده سازگار با محیط زیست مهم است. ترمز کمتر سنگین یا افزایش شتاب بدان معنی است که از سوخت کمتری استفاده می کنید - که هم برای جیب و هم برای محیط شما بهتر است.
صعود از طریق چرخ دنده ها - جابجایی هرچه سریعتر بین چرخ دنده ها (حدود 2000/2500 دور در دقیقه) به شما کمک می کند تا از سوخت اقتصادی بیشتری استفاده کنید.
دچار اضافه وزن نشوید - هر چه ماشین شما سنگین تر باشد ، سوخت بیشتری می سوزانید. اطمینان حاصل کنید که قبل از هر بار سوار کردن - از جمله جعبه های سقفی - که اضافه کننده دیگری به آن می بخشد ، وزن اضافی را از ماشین جدا کنید. از اتومبیل خود به عنوان فضای ذخیره سازی استفاده نکنید!
حفظ سرعت معقول - استفاده از سرعت های زیاد باعث سوخت اضافی می شود و همچنین خطرناک است. رانندگی با سرعت 60 مایل در ساعت باعث سوخت بسیار کمتری نسبت به رانندگی با سرعتهای بالاتر حتی می شود. کنترل سرعت برای حفظ سرعت ثابت در صورت لزوم مفید است.
لاستیک های خود را بررسی کنید - اگر لاستیک های شما باد نشده باشد ، آنها نه تنها خطرناک نیستند بلکه از سوخت بیشتری نیز استفاده می کنند که این برای محیط زیست بد است. حتماً فشارهای خود را مرتباً چک کنید - هر هفته به طور ایده آل.
خنک کننده - تهویه هوا می تواند مصرف سوخت شما را افزایش دهد ، بنابراین در هر کجا که ممکن باشد سعی کنید به جای اینکه تهویه مطبوع را به طور خودکار اجرا کنید ، پنجره ها را باز کنید. با این حال ، تنها استثنا در این مورد هنگام رانندگی سریع است - پس تهویه هوا از باز کردن یک پنجره کارآمدتر است.
از نگهداری و خدمات خودداری کنید - اطمینان حاصل کنید که وسیله نقلیه شما در حال اجرا است زیرا باید اطمینان حاصل شود که وسیله نقلیه شما تا حد امکان دوستدار محیط زیست است.
خاموش کردن - بعضی از اتومبیل های مدرن این کار را بطور خودکار انجام می دهند ، اما اگر ماشین بیش از چند دقیقه هنوز در حالت ایستاده است ، موتور را خاموش کنید - مثلاً هنگام ایستادن ، یا در یک ترافیک ثابت.
برنامه ریزی کنید - سفر خود را از قبل بررسی کنید تا مطمئن شوید مقصد خود را می شناسید و هرگونه تاخیر یا تأخیر احتمالی را که ممکن است زمان اضافی یا مایل به سفر شما اضافه کند ، بررسی کنید.
نظارت - هنگام رانندگی چراغ راهنمایی و یا مجبور به متوقف کردن ، در صورت ایمن بودن ، سعی کنید به جای اینکه ترمز کنید ، سرعت خود را با کم کردن سرعت کم کنید. اگر می توانید از توقف کامل جلوگیری کنید ، باعث افزایش راندمان سوخت می شود

  • ۹۹/۰۳/۲۸
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی