بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

از آنجا که ایالات متحده با راه‌اندازی یک صنعت انرژی جدید و امیدوارکننده از انرژی پاک ، تردید دارد ، باید دیدگاه بسیاری از ذینفعان درگیر در توسعه توربینهای بادی دریایی و تأثیرگذاری آن بر منافع آنها را در نظر گرفت.

صنعت انرژزی بادی

یکی از بخش های ذی نفع که در مورد تأثیرات احتمالی صنعت آن نویز کرده است صید تجاری است. با این حال ، علیرغم مخالفت اخیر با توسعه باد دریایی از سوی برخی در این صنعت ، ماهیگیران تفریحی و کاپیتان قایق چارتر نسبت به پتانسیل های این فرصت ماهیگیری بی نظیر جدید خوش بین تر هستند. و چشم انداز آنها به معنای واقعی کلمه با ارزش است. به گفته اداره ملی اقیانوسی و اتمسفر ، ماهیگیری دریایی تفریحی بیش از 14 میلیارد دلار از کل اثرات اقتصادی در اقیانوس اطلس را پشتیبانی می کند - ده ها هزار شغل در جوامع ساحلی.

ماهیگیری به دلیل گرم شدن اقیانوس ها به سرعت تغییر می کند و افرادی که ماهی هستند گرما را حس می کنند. دست اندر کاران تفریحی دست اول دیده اند که چگونه گونه هایی مانند باس دریای سیاه به دورتر به شمال مهاجرت کرده اند و باعث تغییر در محدودیت های گرفتن می شوند. طبق مطالعه جدیدی که در ژورنال Global Change Biology منتشر شده است ، با بالا رفتن درجه حرارت اقیانوس ها ، بسیاری از گونه های ماهی می توانند به وفور تا 30 درصد کوچک شوند. تغییر آب و هوا تا حد زیادی به دلیل سوختهای فسیلی آلاینده کربن است که ما برای انرژی می سوزانیم. اقیانوس ، یک جایگزین عظیم بدون کربن را فراهم می کند: قدرت باد دریایی.

هنگامی که با مسئولیت پذیری توسعه یافته می توان از انرژی باد فراساحلی که در سواحل ما دور شده است ، می تواند در حالی که ایجاد زیستگاه برای ماهی ها و دیگر زندگی دریایی است که توسط یک اقیانوس گرم شده به وجود می آید ، انرژی الکتریکی تمیز را در مقیاس گسترده تولید کند. درست ، قدرت باد دریایی می تواند یک پیروزی هیجان انگیز برای کوهنوردان ، حیوانات وحشی و آب و هوا باشد - همانطور که توسط اولین مزرعه بادی آمریکا در بلوک آیلند ، رود آیلند نشان داده شده است ، که فیلم زیر نشان می دهد مقصد ماهیگیری شده است.


هر گونه تفریحی تفریحی به شما می گوید: ساختار ماهی را جذب می کند. این پنج توربین که در سال 2016 ساخته شده اند نیز از این قاعده مستثنی نیستند ، ایستادن در پایه های فولادی در حدود 90 فوت آب ، تأمین انرژی پاک و محلی 17000 خانه در حالی که صخره های مصنوعی برای جذب باس دریای سیاه ، گله زدن ، صدف و سایر زندگی دریایی فراهم می کنند.

در حال حاضر تنها پروژه انرژی بادی دریایی بلوک آیلند در ایالات متحده است ، اما ایالت هایی در این ساحل از جمله ماساچوست ، کانکتیکات ، رود آیلند ، نیویورک ، نیوجرسی ، مریلند و ویرجینیا متعهد شده اند تا از 10 مورد انرژی بخرند. پروژه هایی که پیش بینی می شود در سال های آینده در خارج از کشور ساخته شود. در مجموع ، کشورهای ساحل شرقی متعهد شده اند تا سال 2035 بیش از 13 میلیون خانه با باد برون مرزی را به نیروگاه برسانند.

برای تأمین خواسته های بحران آب و هوا باید انرژی باد فراساحلی با مسئولیت پذیری و سریع توسعه یابد. به همین دلیل است که فدراسیون ملی حیات وحش درگیر است ، برنامه های لیزینگ و توسعه زیرزمینی را زیر نظر گرفته و با طیفی از شرکا و کارشناسان علمی برای شناسایی موضوعات کلیدی حیات وحش و نظارت بر تنظیم کننده ها و توسعه دهندگان برای پیشبرد راه حل های محافظتی همکاری می کند. به عنوان سازمانی که بیش از 85 سال پیش برای ایجاد صدای قدرتمند برای حفاظت از طریق جمع کردن افرادی که شکار ، ماهی ، تماشای و عاشق حیات وحش هستند ، تأسیس شده است ، ارتباط با جامعه زاویه نمکی دریا برای شنیدن علاقه و نگرانی های آنها با پروژه های مختلف که به جلو در خارج از ساحل می روند. اولویت.

 

بهره بردن آمریکا از انرژی بادی

 

از آنجا که آمریکا متهم است که از انرژی و پتانسیل اقتصادی عظیم انرژی بادی فراساحلی بهره می برد ، شناختن و رفع نگرانی های جوامعی که ممکن است در توسعه آن تأثیر داشته باشد بسیار مهم است. درست همانطور که فدراسیون ملی حیات وحش باید قبل از اینکه بتوانیم از هر گونه برنامه توسعه باد در دریایی حمایت کنیم ، باید از حمایت های حیات وحش نیرومند نیز برخوردار شود ، همکاران ما در جامعه ماهیگیری تفریحی کاملاً روشن بوده اند که حمایت آنها از چندین عامل مهم مشروط است. دسترسی ماهیگیری به پایه توربین ها ، فرصت های لازم برای تأمین برنامه های نشست و برنامه ها و تعهد به نظارت علمی بر روی گونه های مهم ماهی قبل از ، حین و پس از ساخت ، باید تضمین صید ماهیگیری شود.

توسعه دهندگان و آژانس های ایالتی و فدرال همگی حمایت از این اصول را بطور مفهومی اعلام کرده اند ، و ماه های آینده فرصت های متعددی را برای به کار بستن این تضمین ها ارائه می دهند. از آنجا که تصمیم گیری های مربوط به برنامه ریزی و توسعه باد در خارج از ساحل در طول ساحل گرفته می شود ، زاغه های تفریحی باید یک صندلی در جدول داشته باشند تا درمورد شیوه های توسعه مسئولانه در هنگام پیشبرد پروژه های بادی خارج از ساحل صحبت کنند.

با مشارکت ذینفعان مانند زاویه دار تفریحی در اوایل و اغلب اوقات ، برنامه ریزان بادی دریایی این فرصت را دارند که آینده ای را بسازند که ماهی ، حیوانات وحشی و جوامع محلی از آنجایی که ما در آمریکا یک صنعت جدید انرژی تمیز مورد نیاز را احتیاج می دهیم از آن بهره مند می شوند.

  • ۹۹/۰۳/۱۰
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی