بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

با وجود 50 ایالت در برخی از مرحله بازگشایی پس از همه گیر ، بسیاری از موزه ها در حال بازگشت به بازدیدکنندگان از سالن های هنری و تاریخ هستند.

انجام این کار نشانگر بازگشت به "عادی" در بسیاری از جوامع است - اما ممکن است این کمک کند که سوراخ اقتصادی ایجاد شود وقتی تقریباً هر موزه در کشور درهای خود را در پاسخ به نگرانی های COVID-19 بسته است.

لورا لوت ، رئیس جمهور و مدیرعامل اتحاد موزه های آمریکایی ، گفت: "کل درآمد موزه مربوط به پذیرش ، فروشگاه هدیه و فروش کافه ها به همراه اجاره رویداد تبخیر شد." "حتی یک سوم از گنجینه های فرهنگی ملی کشور ممکن است هرگز گشوده نشود."

در حالی که موزه ها با برنامه های بازگشایی به جلو پیش می روند ، بازدید کنندگان بالقوه گزینه ها را در نظر می گیرند.

"ایمی برنرز میتز از ماین گفت:" من از رفتن به موزه ای که نیاز به ماسک داشته باشد احساس می کنم و قول مسافت اجتماعی ، چک کردن دما و دسترسی مبهم به تنها با رزرو را داده ام. "

وقتی الویس پریسلی از احساس افزایش درجه حرارتش در کلاسیک "عشق سوزش" صحبت می کند ، سیر می شود. اما اکنون که دروازه های Graceland بازگشایی شده اند ، هر کسی با تب 100.4 درجه یا بالاتر مجاز به ورود به حرم به رول King of Rock 'n' Roll نیست.

علاوه بر بررسی های اجباری دما ، این جاذبه تنها 25 درصد از ظرفیت عادی را محدود می کند و میهمانان را برای پوشیدن ماسک ترغیب می کند. با استفاده از پاک کننده های تجاری تجاری ، از جمله بندهای ضد عفونی کننده اشعه ماوراء بنفش و مهگیرهای ضدعفونی کننده ، برای بهداشت محیط دانشگاه استفاده می شود.

 

 

موزه مووب ، لاس وگاس


اوباش موزه، موزه ملی جرایم سازمان یافته و اجرای قانون ، خواهد یکشنبه در مرکز شهر لاس وگاس با کاهش ظرفیت ورود دوباره باز کنید، یک نیاز ماسک برای همه مهمانان و قبل از ورود چک درجه حرارت است.

این موزه سخنان خاص خود را دارد و در حالی که آخرین تجهیزات آن است ، بطری های تمیز کننده دستی اتانول ساخته شده در کارخانه تقطیر در محل به هر میهمان تقدیم می شود.

 

سالن مشاهیر راک اند رول ، کلیولند


اگر تا پایان سال بسته بماند ، تالار مشاهیر راک اند رول با ضرر 12 میلیون دلاری روبرو خواهد شد. بنابراین این موزه مشتاق بازگشایی مجدد در معرض دید عموم است تا 15 ژوئن.
گرگ هریس ، مدیر موزه به NBC News گفت: "ما با ارائه پیشنهادهای مجازی در وب سایت خود درهای مختلف را منفجر کرده ایم و به افرادی که در آن زمان در آنجا هستند می رسیم." "ما فکر می کنیم که این تعداد افرادی که اکنون مایل به بازدید حضوری از موزه هستند را افزایش می دهد."

هنگامی که درها باز می شوند ، ورود به موقع ، ظرفیت محدود و پرستارانی که تازه استخدام شده اند در ورودی وجود دارد تا دمای همه را بگیرند. این موزه ساعتهای مشخصی را برای گروههای در معرض خطر مانند سالمندان اختصاص می دهد. ماسک هایی با مضمون راک 'n' به بازدید کننده هایی ارائه می شود که بدون خودشان می آیند.

بسیاری از صفحه نمایش لمسی خاموش می شوند تا موزه پوشش های ضد میکروبی را نصب کند ، و نمایشگاه "گاراژ" که نمایشگاه بازدید کنندگان را به بازی ابزار و مربا با دیگران ترغیب می کند ، بسته خواهد شد.

ریپلی باور کنید یا نه ، برانسون ، میسوری
ریپلی آن را باور کنید یا نه!موزه (خانه بزرگترین کاغذ توالت در جهان) در آخر هفته روز یادبود با کاهش ظرفیت و سیستم های جدید دوردست و ضد عفونی اجتماعی افتتاح شد. سپس odditorium برای چند روز بسته می شود تا نحوه عملکرد پروتکل ها را قبل از باز شدن برای فصل تابستان ارزیابی کند.

شگفتی های موزه ملی و آکواریوم حیات وحش ، Springfield ، میسوری
آلاینده عجایب موزه ملی حیات وحش و آکواریوم ، در مجاورت باس ستاد ملی طرفدار مغازه ها، بیش از آخر هفته روز یادبود پس از بسته شدن نه هفته بازگشایی شد.

برای جا به جایی مسافت های اجتماعی ، ورودی های به موقع ، روش های تمیزکاری پیشرفته و محدودیت های حضور روزانه ، این جاذبه ساعات کار خود را گسترش می دهد. فضاهای محدود مانند پل نوسان به طور موقت بسته می شوند. تجارب تعاملی ، مانند برخورد پنگوئن ، تغییر می یابد. و موزه در حال اتخاذ برنامه پاسخ COVID-19 است که توسط آکواریوم فلوریدا در تمپا و تیم پیشگیری از بیماری های عفونی در بیمارستان عمومی تمپا ساخته شده است.

  • ۹۹/۰۳/۱۲
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی