بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

اخراج وکیل امریکا

 

دادستان کل ویلیام پی بار در روز جمعه شب به طور ناگهانی سعی در اخراج وکیل ایالات متحده در منهتن ، جفری س. برمن ، دادستان قدرتمند فدرال که تحقیق در مورد همراهان رئیس جمهور ترامپ انجام داده است ، اما آقای برمن گفت که وی حاضر به ترک نیست. اتحادیه های دیزنی لند به دنبال تأخیر در بازگشایی پارک هستند وقتی می توانید انتظار نمایش های جدید و بازگشتی را داشته باشید لوگوی نیویورک تایمزبار ناگهان به دنبال آتش گرفتن وکیل ایالات متحده است که در مورد همکاران ترامپ تحقیق کرده است دادستان کل ویلیام پی بار در روز جمعه شب به طور ناگهانی سعی در اخراج وکیل ایالات متحده در منهتن ، جفری س. برمن ، دادستان قدرتمند فدرال که تحقیق در مورد همراهان رئیس جمهور ترامپ انجام داده است ، اما آقای برمن گفت که وی حاضر به ترک نیست. جفری س. برمن ، دادستان ایالات متحده ، در 10 نوامبر در یک کنفرانس خبری درباره کیفرخواست لوو پارناس ، ایگور فرومن ، دیوید کوریا و آندری کوکوشنین به اتهامات مختلف مربوط به نقض قوانین انتخابات فدرال ایالات متحده در شهر نیویورک ، ایالات متحده ، در 10 اکتبر شرکت می کند. ، 2019. REUTERS / اندرو کلی© تامسون رویترز ، دادستان ایالات متحده در منطقه جنوبی جفری س. برمن در یک کنفرانس خبری در مورد کیفرخواست لوو پرناس ، ایگور فرومن ، دیوید کوریا و آندری کوکوشین به اتهامات مختلف مربوط به نقض قوانین انتخابات فدرال ایالات متحده در شهر نیویورک ، آمریکا شرکت می کند.

 

10 اکتبر 2019. REUTERS / اندرو کلی این درگیری توجه جدیدی را به تلاش های پرزیدنت ترامپ و نزدیکان وی برای خلاص شدن از کار مقاماتی که وی از نظر وی وفادار کافی است ، معطوف کرد. همچنین بحران وزارت دادگستری به دلیل یکی از معتبرترین شغل های خود ، در شرایطی که آژانس قبلاً از سؤالاتی مبنی بر اینکه آیا آقای بار سنت استقلال خود را از دخالت های سیاسی کم کرده است ، برطرف شده است. دفتر آقای برمن ، وکیل شخصی سابق رئیس جمهور ترامپ ، مایکل کوهن را به زندان فرستاد و تحقیقات در مورد وکیل شخصی فعلی آقای ترامپ ، رودولف دبلیو جولیانی را انجام داده است. آقای برمن در بیانیه ای گفت: "من استعفا نداده ام و قصد استعفا را ندارم." آقای برمن در بیانیه ای با بیان اینکه آموخته است که وی در بیانیه مطبوعاتی از دادگستری  "در حال کناره گیری" است  . اظهارات آقای بار مبنی بر اینکه رئیس جمهور ترامپ به دنبال جایگزینی آقای برمن است ، بدون اطلاع قبلی صورت گرفته است. آقای بار گفت رئیس جمهور قصد دارد به عنوان جانشین آقای برمن جی کلیتون ، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ، که هرگز به عنوان دادستان خدمت نکرده است ، معرفی کند. آقای بار از آقای برمن خواست تا استعفا دهد اما وی با توجه به شخصی که با این موضوع آشنا است ، از آقای بار بر آتش سوزی وی منصرف شد. این شخص گفت ، آقای ترامپ مدتی در حال بحث در مورد حذف آقای برمن با گروه کوچکی از مشاوران بود.

 

ترامپ در دادگاه

 

آقای ترامپ از وقتی که دادستان منهتن پرونده ای علیه آقای کوهن دنبال کرد ، از آقای برمن ناراحت است. پاکسازی مقامات آقای ترامپ در ماههای پس از آن که سنا به رهبری جمهوری خواهان وی را در دادگاه استیضاح تشدید کرد شدت یافته است. وی بازرسان عمومی را با نظارت مستقل بر دستگاههای اجرایی و سایر چهره های کلیدی این دادگاه اخراج یا مجبور کرده است. چندین اخراج در اواخر شبهای جمعه به اتمام رسیده است ، زمانی که بسیاری از کاخ سفید از آن برای افشای خبرهایی مبنی بر اینکه ترجیح می دهند توجه کمی داشته باشند ، استفاده کرده اند. حذف ناگهانی آقای برمن درست چند روز پس از آن صورت گرفت ، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آقای ترامپ ، در کتاب جدید خود ادعا کرد که آقای ترامپ به دنبال دخالت در تحقیقات دفتر آقای برمن در یک بانک ترکیه ، در تلاش برای کاهش با رئیس جمهور ترکیه ، رجب طیب اردوغان معامله می کند. دفتر دادستان ایالات متحده در منهتن ، معروف به منطقه جنوبی نیویورک ، شاید مشهورترین پست دادستان فدرال در این کشور باشد. این دفتر ، از طریق دولت های دموکراتیک و جمهوری خواه ، مدت هاست که استقلال وزارت دادگستری و واشنگتن را به خود جلب کرده است ، و حتی به آن لقب "ناحیه حاکمیت نیویورک" داده شده است. آقای برمن در دهه 1990 به عنوان دادستان در آنجا مشغول به کار بود ، اما وی در شرایط غیرمعمول این کار را به عهده گرفت.

 

 

براساس بیانیه مطبوعاتی وزارت دادگستری ، آقای بار برای دیدار با مقامات ارشد وزارت پلیس نیویورک و گفتگو در مورد "موضوعات مربوط به پلیس که در صدر گفتگو و بحث ملی قرار گرفته بودند ، به نیویورک سفر کرده بود." روز پنجشنبه ، آقای برمن به گفته شخصی که با این پیام آشنا است ، در مورد پروتکل های ایمنی برای بازگشت به محل کار ، صداگذاری خوش بینانه و هیچ نشانی از رفتن وی به دفترخانه ارسال کرد. عزیمت آقای برمن دو روز پس از انتشار گزیده هایی از کتاب آینده آقای بولتون صورت گرفت که آنچه آقای بولتون گفت ، تمایل آقای ترامپ برای مداخله در تحقیقات جنایی ، از جمله یکی در دفتر آقای برمن بود. آقای بولتون در کتاب نوشت که آقای ترامپ در سال 2018 به رئیس جمهور ترکیه ، آقای اردوغان قول داده بود که در تحقیقات مداوم علیه یک شرکت ترکی متهم به نقض تحریم های ایران مداخله کند. آقای بولتون نوشت: "ترامپ سپس به اردوغان گفت که از امور مراقبت خواهد کرد ، توضیح داد که دادستان های منطقه جنوبی مردم او نبودند ، بلکه مردم اوباما بودند ، مشکلی که هنگام جایگزینی مردم وی برطرف می شود." گزیده ای از این هفته در واشنگتن پست منتشر شد. در آن زمان ، آقای برمن وکیل ایالات متحده بود که نظارت بر این پرونده را برعهده داشت.

شرکت Halkbank ، یک بانک دولتی در ترکیه ، سال گذشته در منطقه جنوبی کیفرخواست صادر شد. آقای برمن همچنین به دلیل تصمیم دفتر خود در سال گذشته برای مطرح کردن اتهامات مربوط به قاچاق جنس علیه جفری اپشتین ، که از دادرسی مشابهی در فلوریدا در سال 20008 اجتناب کرده بود ، مشهور بود. پس از خودکشی آقای اپشتین در اوت گذشته ، آقای برمن اعلام کرد که تحقیقات در مورد توطئه قاچاق جنس آقای اپشتین ادامه خواهد یافت و دفتر وی متعهد به ایستادن درمورد "زنان جوان شجاع" است که آقای اپشتین از آنها سوءاستفاده کرده است. این دفتر در حال تحقیق در مورد چندین نفر از همدستان آقای اپستین است و در یک مناقشه عمومی با شاهزاده اندرو بریتانیا درمورد آنچه آقای برمن به عنوان امتناع شاهزاده برای کمک به تحقیقات به تصویر کشیده است ، بسته شده است.

  • ۹۹/۰۳/۳۱
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی