بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

وزارت جهانگردی و حمل و نقل هوایی باهاما امروز اعلام کرد که با هماهنگی ' برنامه آمادگی و بازیابی گردشگری ' ، فاز یک رویکرد استراتژیک و مرحله ای خود را برای بازگشایی بخش ملی گردشگری آغاز خواهد کرد .

 

اماده سازی شهر باهاما

 

در مرحله اول ، همه جزایر باهاما از قایقرانان بین المللی ، قایق بادبانی و حمل و نقل هوایی خصوصی به سواحل باهاما استقبال می کنند. خطوط هوایی تجاری همچنین اجازه پرواز در شهروندان بهمئی و ساکنان قانونی یا صاحبان خانه که واجد شرایط اقامت دائم اقتصادی و همچنین سایر افراد مهم یا اعضای خانواده فوری هر یک از این گروه ها می باشند ، پرواز می کنند. برنامه پرواز تجاری کاهش یافته در این زمان پیش بینی شده است ، در حالی که خطوط هوایی شروع به اضافه کردن مسیرهای برگشت به باهاما می کنند.

امید است که اجازه ورود به این گروههای علاقه ویژه کوچکتر ، ابتدا در فاز یک ، یک گروه آزمایش کنترل شده فراهم شود که از طریق آن می توان اثربخشی اقدامات جدید کشور را ارزیابی کرد. این طرح توسط کمیته آمادگی و بازیابی گردشگری باهاما ، یک گروه ترکیبی از شرکای دولتی و خصوصی ساخته شده است.

فاز اول همچنین هتل ها را ترغیب می کند تا کارمندان را به محل کار خود برگردانند و با اجرای کلیه اقدامات جدید و مورد نیاز ، کار خود را برای بازگشایی مجدد آغاز کنند تا در مرحله دوم عملی شود تا بتوانند آماده پذیرایی از میهمانان باشند.

رویکرد مرحله ای برای بخش گردشگری به گونه ای طراحی شده است که پروتکل های مهم سلامتی و ایمنی ، با هدف جلوگیری از انتقال COVID-19 ، در روند بازگشایی رعایت شود و بخش بهداشت باهاما از نظر منابع همچنان مجهز باشد. در صورت لزوم به هرگونه نگرانی مرتبط با بیماری پاسخ دهید.

فاز یک ، 15 ژوئن ، سیاست ورود مجدد گردشگری به کمک هزینه های فعلی برای سفرهای داخلی بین جزیره توسط شهروندان و ساکنان باهامی بنا خواهد شد. فاز دوم ، که اجازه از سرگیری سفر تجاری بین المللی به جزایر را می دهد ، در حال حاضر از اول ژوئیه آغاز می شود.

دستورالعمل ها و سیاست های مرحله اول: (15 - 30 ژوئن ، 2020)

 

— همه ورود کنندگان باید یک تست منفی COVID-19 RT-PCR (سواب) ارائه دهند که نتیجه آن بیشتر از ده روز نباشد. استثنائات شامل کودکان زیر دو سال و خلبانان خصوصی هستند که دلخراش نمی شوند.

 

گردشگری در شهر باماها

 

- همه مسافران داخلی و بین المللی باید قبل از عزیمت و هرگونه مسافرت بین جزیره ای در باهاما ، فرم اعلامیه الکترونیکی بهداشت را در سفر.gov.bs تکمیل کنند. آنها پس از تکمیل فرم ، پاسخی خودکار دریافت می کنند که باید پس از ورود به مقصد ، آنها را به عنوان اثبات تأیید ارائه دهند (یک مؤلفه مهم ردیابی مخاطب).

fدر صورت رعایت تمام مراحل اجباری ، مسافران نیازی به قرنطینه نخواهند داشت.

- به کسانی که نتوانند الزامات آزمایش را رعایت کنند یا فرم سلامتی خود را ارائه ندهند ، از ورود آنها محروم می شوند.

oآبادان موظفند حداقل 48 ساعت قبل از رسیدن کشتی به ماریناها را از محل برنامه ریزی شده خود اطلاع دهند.

به گفته وزارتخانه ، شهروندان باهامی ، ساکنان و صاحبان خانه که از کشورهای CARICOM در حال بازگشت هستند ، نیازی به ارائه آزمایش منفی COVID-19 RT-PCR منفی را ندارند ، اما آنها همچنان تحت سایر اقدامات بهداشت عمومی قرار دارند. .

دولت و مقامات بهداشتی باهامی همچنان از نزدیک مراقب شرایط پیرامون بازگشایی مرزها خواهند بود. وزارت بیانیه در بیانیه ای گفت: "اگر خراب شدن در بهبود باشد ، یا اگر دولت و سازمان های بهداشتی این مراحل را برای ساکنان یا بازدید کنندگان نا امن بدانند ، تاریخ های بازگشایی بر اساس روندهای COVID-19 تغییر می کنند."

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی