بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

 

 

 

تأثیر تفکر مثبت بر سلامت روان به حدی است که روانشناسان فکر هر فرد را برای تعیین کیفیت زندگی خود در نظر می گیرند. این تفکر و شیوه تفکر انسان است که باعث موفقیت و شکست یا شکست یا ناامیدی و ناامیدی می شود.
تأثیر مثبت اندیشی در زندگی با ایجاد یک روش مثبت تفکر (مثبت اندیشیدن) ما را سالم و خوشحال می کند و روز به روز سعادت و سعادت را به سمت خود هدایت می کنیم و با یک ذهنیت منفی و نگرش و تفکر منفی شادی را از بین می بریم. از خودمان و دنیای خود را روز به روز تاریک تر و غمناک تر با افکار منفی کنید.

 

تأثیر تفکر مثبت در زندگی و تأثیر آن بر سلامت روان


جهان پر از نعمت هایی است که هرگز نمی تواند پایان یابد. این حق انسان است که از این نعمت ها استفاده کند و زندگی شاد داشته باشد. با این حال ، باید بدانیم و هرگز فراموش نکنیم که دستیابی به اهداف و موفقیتها و زندگی با سعادت تنها به یک عامل بستگی دارد ، که دلیل تلاش و پشتکار انسان در دستیابی و رسیدن به رویاهای آنهاست.
همه ما این جمله را شنیده ایم که "شما همان چیزی هستید که فکر می کنید" در ذهن انسان منشأ همه وقایع است ، چه بد و چه خوب. افراد با قدرت ذهن خود می توانند به اهداف خود برسند یا برعکس ، از اهداف خود دور شوند و بدی ها و شکست ها را به خود جلب کنند.

 

نیاز به تفکر مثبت و سلامت روان در زندگی


افکار مثبت می تواند اعتماد به نفس فرد را تقویت کند ، در حالی که افکار منفی می تواند منجر به ناتوانی و بیماری شود.

ناتوانی ، خودخواهی و نارضایتی جایی در زندگی افراد مثبت نخواهد داشت.

وقتی افکار منفی را در ذهن پرورش می دهیم ، آنها بارها و بارها در ذهن تکرار می شوند و افکار منفی قوی تری ایجاد می کنند. به همین دلیل است که بدون تحقق بخشیدن ، بخش قابل توجهی از توانایی های خود را از دست می دهیم.

علائم این از بین رفتن توانایی ها نه تنها در سلامتی و ذهن آشکار است بلکه در بدن انسان نیز نمایان خواهد شد و فرد را به فردی ضعیف و غیر ارادی تبدیل می کند و از بیماری های مختلف و بی خوابی رنج می برد و کاملاً ناتوان است. تبدیل می کند.

این سموم نتیجه بافتهای منفی است که با ایجاد احساسات منفی مانند استرس ، عصبانیت ، اضطراب ، ترس و سلامتی نیز می تواند بدن را از بین ببرد.

اگر توانایی تفکر مثبت شما ضعیف است ، می توانید با استفاده از راه حل ها و روش های مثبت اندیشی در زندگی و روش ها و راهبردهای روانشناسی ، تفکر مثبت خود را بررسی و درمان کنید.

 

 

 

تأثیر تفکر مثبت با خود هیپنوتیزم و پیام فرعی


فایلهای صوتی خود هیپنوتیزم و پیام فرعی قادر به هیپنوتیزم ذهن ناخودآگاه هستند و تغییرات لازم را در افراد ایجاد می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید گوش دادن به این فایلهای صوتی سابلیمینال صوتی و لذت بردن از آنها است.

 

در فایلهای صوتی خود هیپنوتیزم یا سابلیمینال ، پیام های پنهان با استفاده از فناوری ویژه به فرد القا می شود. این پیامها در محدوده شنوایی ذهن آگاه سابق نیستند ، بنابراین هیچ مقاومت در یادگیری آن وجود ندارد.
اعتقادات مثبت به راحتی در ذهن ناخودآگاه نفوذ می کند و تغییرات مثبتی در فرد ایجاد می کند. این تغییرات مثبت عبارتند از: موفقیت ، سلامتی ، اعتماد به نفس ، انرژی مثبت ، عشق و غیره.

 

همانطور که مشاهده می کنید ، یکی از راه های مثبت تفکر ، استفاده از خود هیپنوتیزم و سابلیمینال است. جملات مثبت به طور پنهانی و فرکانس بالاتر از فرکانس شنوایی انسان به ذهن ناخودآگاه انسان تزریق می شود.

تأثیر خود هیپنوتیزم یا فایلهای صوتی سابلیمینال با هیپنوتیزم پنهان کاملاً واضح است و نتایج بسیار باورنکردنی است.
 

  • ۹۹/۰۵/۲۶
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی