بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

از آنجا که کمبود قفل در بسیاری از کشورها کاهش می یابد ، بنابراین بازگشت آزمایشی به کار آغاز می شود ، و مردم را به وضوح نگران می کنند که یک فضای امن در وسط یک همه گیر جهانی چقدر امن باشد.

در کنار برخی از غذاهای قدیمی کپک زده در یخچال های عمومی ، احتمالاً افزایش میزان تکنولوژی مورد استفاده برای نظارت بر کارمندان وجود دارد.

از دوربین های حرارتی که هنگام وارد شدن به ساختمان دمای شما را گرفته تا برنامه ها یا پوشیدنی ها را به شما هشدار می دهند اگر به همکاران نزدیک شوید ، کار به زودی می تواند احساس فیلم گزارش اقلیت را داشته باشد.

چند سال پیش به Edge در آمستردام به یکی از باهوش ترین و پایدارترین ساختمان های جهان رأی داده شد ، و دفاتر پر از حسگر خود را با واقعیت جدید زندگی با ویروس مسری و بالقوه تهدید کننده زندگی تطبیق می دهد.

کوئن ون اوستروم ، بنیانگذار بنگاه املاک و مستغلات که آن را ساخته ، به بی بی سی گفت که چندین تغییر "بدون مغز" وجود دارد که می توانند بلافاصله اتفاق بیفتند.


کیفیت هوا

وی گفت: "در حال حاضر می توانید درها را با دست باز کنید اما این یک قدم کوچک است که می توان آنها را با کنترل صدا یا از طریق یک برنامه باز کرد ، و ما می خواهیم این کار را انجام دهیم تا مطمئن شویم ویروس به این روش پخش نمی شود.

وی ادامه داد: ما همچنین دوربین هایی داریم که می توانند ببینند که تعداد افراد در یک طبقه قرار دارد و با بروزرسانی نرم افزاری نیز قادر به اندازه گیری فاصله افراد از یکدیگر هستند و می توانیم در صورت نزدیک بودن آنها تلفنهای هشداردهنده ارسال کنیم. یکدیگر.

"همه این را دوست ندارند و این احساس وجود دارد که مزاحم حریم خصوصی آنها است ، بنابراین ما هنوز تصمیم نگرفته ایم اگر می خواهیم از آنجا استفاده کنیم وقتی همه در محل کار خود هستند."

Edge برخلاف بیشتر ساختمانها ، در حال حاضر یک برنامه تلفنی را در اختیار کارمندان قرار می دهد که به آنها اجازه می دهد ببینند که مطب در چه درجه حرارت و کیفیت هوا قرار دارد و همچنین به آنها امکان سفارش ناهار خود را از ناهارخانه می دهد.

گرفتن تا زیاد نبوده است. در حالی که در گذشته هیچ کس به کیفیت هوا اهمیت نمی داد ، اکنون که احتمال انتشار ویروس در صورت گردش کافی در هوای تازه وجود ندارد ، ممکن است مردم توجه خود را به این امر جلب کنند.

برنامه های صندلی نیز باید تغییر کند تا اطمینان حاصل شود که مقررات دوردست اجتماعی قابل اجرا است اما سوزان کلارک ، کارشناس ساختمان های هوشمند با شرکت تحقیقاتی Verdantix ، فکر می کند که کارفرمایان بعید است که روش های کاری خود را تغییر دهند.

"میزهای گرم همچنان باقی خواهند ماند و با توجه به رکود اقتصادی که اکنون به آن می رویم ، بیشتر بنگاهها قادر نخواهند بود فضای بیشتری را بدست آورند - اما ممکن است دوباره فکر شود ، بنابراین با یک نفر چک کردن از یک میز ، یک کار است. سفارش به آن منطقه اختصاص داده شده است تا یک پاک کننده بتواند مقداری ضد عفونی کند. "

برخی از شرکت های روشنایی ، مانند ویتال ویو ، آنچه را که آنها از آن به عنوان ضد عفونی ضد عفونی استفاده می کنند ارائه می دهند ، که از نور بنفش مخلوط با نور سفید برای از بین بردن برخی باکتری ها روی سطوح استفاده می کند. خانم کلارک فکر می کند اگرچه این موارد ممکن است در هتل ها یا دفاتر مشاغل بسیار بالا استفاده کنند ، اما ممکن است این هزینه برای بسیاری از مشاغل قابل توجیه نباشد.

 

تست دما

 


Flir Technology سالهاست که دوربین های حرارتی را برای استفاده در فرودگاه ها و در هلیکوپترهای پلیس سوار می کند ، اما در چند ماه گذشته شاهد رشد نمایی است.

اکنون این شرکت در حال مشاهده علاقه کارخانه ها و مشاغل است.

معاون تبلیغات بازاریابی شرکت Flir ، ازرا مریل گفت: "اساساً ، هر صنعتی که باید از کارگران و مشتریان خود محافظت کند".

این دوربین ها مساحت پنج میلی متر مربع در نزدیکی مجرای اشکی را اندازه گیری می کنند که از نظر بهترین مکان برای ثبت دمای پوست مورد داوری قرار گرفته است. کاربران با پوشیدن عینک باید آنها را حذف کنند.

الگوریتم های آن طیف وسیعی از عوامل ، مانند زمان روز ، آفتابی یا باران ، و همچنین این واقعیت را دارند که افراد طیف وسیعی از دمای طبیعی بدن را در نظر می گیرند.

آقای مریل گفت ، اما این دستگاه تنها یک بخش از پازل است و مرحله دوم این است که دمای شخص را با استفاده از دماسنج درجه پزشکی مصرف کنید.

این فناوری اخیراً در یک کارخانه ایالات متحده مورد آزمایش قرار گرفت ، جایی که واکنش کارمندان با هم مختلط بود.

"از افرادی که هیجان زده و خوشحال بودند که این کار را برای کسانی که فکر می کردند از اسکن شبکیه استفاده می کنند ، بود ، طیف کاملی بود که شما انتظار دارید."

در واقع دوربین به هیچ وجه از عکس نمی گیرد و شناسایی افراد از تصویر امکان پذیر نیست ، اما آقای مریل اذعان می کند ممکن است مشکلات حریم خصوصی وجود داشته باشد. و در بعضی جاها می تواند غیرقانونی باشد.

خانم کلارک گفت: "برخی کشورها نظارت بر بهداشت کارکنان را ممنوع می کنند. به عنوان مثال در ایتالیا قوانینی وجود دارد که می گویند شما نمی توانید نظارت بر سلامت داشته باشید ، و این شامل پارامترهایی مانند دما است."

 

 

قهوه بهتر

 


وکالت راوی نایک گفت که مشاغل باید مراقب باشند که از "فناوری به خاطر فناوری" استفاده نمی کنند.

"آیا این به منظور تسهیل درک کسی است که می تواند کار کند و چه کسی نمی تواند ، و اگر نباشد اهمیت آن چیست؟ زیرا این چنین دخالت در حقوق اساسی بشر است که باید سطح بالایی از توجیه آشکار برای استقرار وجود داشته باشد. این فناوری ، و من فقط فکر نمی کنم الان اینگونه باشد. "

راه حل اساسی و طولانی مدت ممکن است مستلزم عدم ورود به ساختمان باشد.

جس استالی ، مدیرعامل بانک بارکلیز گفته است که داشتن هزاران کارگر در دفاتر بزرگ گرانقیمت شهر "ممکن است چیزی از گذشته باشد" زیرا دوران قفل کاری در خانه ثابت می کند که بسیاری از افراد می توانند کارهای خود را به خوبی در خانه انجام دهند.

به عنوان یک توسعه دهنده املاک و مستغلات ، آقای ون اوستروم بدیهی است که مخالف است.

  • ۹۹/۰۲/۲۰
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی