بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

غذای های خوشمزه دنیا


(سی ان ان) - جورج برنارد شاو گفت: "هیچ عشق صادقی نسبت به عشق به غذا وجود ندارد." قضاوت بر اساس تعداد ظروف شگفت انگیز موجود در آنجا ، درست بود.
اما کدام یک خوشمزه ترین هستند؟ بهترین غذاها کدام هستند؟ و مقصد هایی که به آنها خدمت می کنند چیست؟
ما سیاره را برای آنچه فکر می کنیم 50 مورد از خوشمزه ترین غذاهایی که تاکنون ایجاد شده اند ، ریختیم. در حال حاضر ، چشمان خود را جشن بگیرید و شرارت خود را کنترل کنید ، زیرا ما برخی از بهترین غذاهای جهان را نشان می دهیم که می توانند به شما در تهیه برنامه سفر کمک کنند :
 ماسالا دوزا ، هند


یک ترد برنج خامه ای و برنج مخلوط تند سیب زمینی پوره شده را مخلوط می کند ، که سپس درون آن در داخل محفظه نارگیل ، ترشی ، سس های حاوی گوجه فرنگی و عدس و سایر چاشنی ها آغشته می شود. این یک غذای فوق العاده صبحانه است که شما را تا ناهار ادامه می دهد ، هنگامی که احتمالاً برای دیگری خواهید آمد.

 

 

 چیپس سیب زمینی ، انگلستان

 


هنوز مشخص نیست که چیپس سیب زمینی به کجا متولد شده است - افسانه آمریکا می گوید که آنها در سال 1853 در نیویورک اختراع شدند ، اما اولین دستورالعمل شناخته شده "سیب زمینی سرخ شده در برش یا خلال خرد شده" در پرفروش ترین کتاب آشپزی 1817 توسط انگلیسی انگلیسی ویلیام کیچینر ظاهر می شود. .
به هر صورت ، آنها اکنون یکی از بهترین و مناسب ترین غذاهای کودک در جهان هستند. اما به این روش فکر کنید - اگر هزینه تراشه تنها 5 دلار باشد ، یک ظرافت بسیار بزرگتر و محبوب تر از خاویار است ، جایزه ای که ارزش جنگیدن در آن وجود دارد.
پائلا غذاهای دریایی ، اسپانیا
دریا دقیقاً با پاهای شما در حال چرخش است ، نسیم گرم سفره را روی پاهای شما شلاق می زند و یک تابه با بخار پائلا در مقابل شما قرار دارد. میگو ، خرچنگ ، ​​صدف و صدف ماهی با برنج سفید و گیاهان مختلف ، روغن و نمک موجود در این ظرف والنسیایی ترکیب می شوند تا شما را فوراً به حالت تعطیل بفرستند. اگر آن را در اسپانیا داشته باشید ، احتمالاً قبلاً آنجا هستید.

 


سام تام ، تایلند

 


برای تهیه معروف ترین سالاد تایلند ، سیر پلو و فلفل ها با ملات و مضراب. آب پرتقال ، سس ماهی ، بادام زمینی ، میگو خشک ، گوجه فرنگی ، آب لیموترش ، رب نیشکر ، لوبیای رشته ای و تعداد کمی از پاپایای سبز رنده شده را پرتاب کنید. یک طرف برنج چسبناک بگیرید. تغییرات شامل مواردی است که با خرچنگ (سم تام بو) و سس ماهی تخمیر شده (سام تام په لاه) تهیه شده است ، اما هیچ کدام با طعم و زیبایی ساده اصلی مطابقت ندارند.


برنج مرغ ، سنگاپور
این مرغ پخته یا آب پز که اغلب به آن "غذای ملی" سنگاپور گفته می شود ، در بالای برنج روغنی معطر ، همراه با خیار خرد شده به عنوان سبزی توکن سرو می شود. انواع مختلفی شامل مرغ سرخ شده یا مرغ سس سویا است. به هر حال تهیه شده ، یکی از بهترین غذاهای سنگاپور است . سس های غوطه ور - سس سویا پریمیوم حق بیمه ، فلفل دلمه ای با سیر و زنجبیل خرد شده - به آن تخم مرغ کمی اضافی می بخشند تا اطمینان حاصل شود هر زمان که واقعاً در سنگاپور نیستید برنج مرغ می خورید ، به فکر این فکر هستید.

 


پوتین ، کانادا

 


سیب زمینی سرخ شده سیب زمینی سرخ شده در پنیر پنیر و مزه قهوه ای. به نظر می رسد نوع منزجر کننده ، حتی بدتر به نظر می رسد ، اما دهان را در یک مخلوط سس ، پنیر ، سیب زمینی سرخ شده درگیر می کند که باعث می شود تا آخرین عروسک آن را بجنگید. دوستان کانادایی ما اصرار دارند که از 3 صبح بعد از "چند بار" آبجو لذت ببرید.


یک تریلی دست ساز تازه و پر از تکه های کوچک گوشت گاو کبابی که در روغن و نمک دریایی مالیده می شود و سپس با گواکامول ، سالسا ، پیاز ، مایع یا هر چیز دیگری که شما می خواهید پوشانده شده است - مناسب برای صبحانه ، ناهار یا شام. به همین دلیل هیچ بازدید کننده ای از مکزیک با وزن کمتری نسبت به زمان ورود آنها را ترک نمی کند.

کچاپ ، ایالات متحده
اگر مالکوم گلادول می گوید غذای عالی است ، پس غذای عالی است. بیایید با آن روبرو شویم ، هر چیزی که می تواند بچه های دو ساله را ترغیب کند که هویج خود را بخورند نه اینکه آنها را روی زمین بخورند ، ارزش داشتن یک عنوان "خوشمزه" ، بلکه یک عنوان "معجزه ترغیب" را نیز ندارد.
پارم مرغ ، استرالیا
پنیر پارمزان و موزارلا ذوب شده ، و یک سس گوجه فرنگی فلفل دلمه ای و تند بر بالای یک فیله مرغ خرد می کنند - میخانه های بارانی Aussie ادعا می کنند که این غذای ایتالیایی ظاهراً مخصوص به خودشان است. از آنجا که آنها آن را بسیار خوب می کنند ، هیچ بحثی برای بحث وجود ندارد.


 

  • ۹۹/۰۲/۱۸
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی