بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

(سی ان ان) - وسط در یک هواپیما در حال حاضر یک نقطه نامطلوب است. به زودی مسافران پروازهای هواپیمایی Frontier Airlines می توانند مبلغی اضافی برای خالی نگه داشتن صندلی میانی ردیف خود بپردازند.
شرکت هواپیمایی برای تضمین ماندن صندلی میانی در هنگام پرواز ، گزینه صندلی "اتاق بیشتر" را ارائه می دهد . این امکان را به مسافران می دهد تا در شرایطی که امکان دور نگه داشتن شش پا وجود ندارد ، مسافتی از فاصله اجتماعی از سایر افراد را در اختیار دیگران قرار دهند.
گزینه صندلی صندلی در پروازهایی که از 8 ماه مه تا 31 آگوست عزیمت می کنند ، با 18 صندلی "اتاق بیشتر" در هر پرواز ارائه می شود ، هرچند در هواپیماهای ناو هواپیمای حامل 26 تا 41 ردیف وجود دارد . بلیط برای هر مسافر 39 دلار شروع می شود.

 

مسدود کردن صندلی های میانه

 


Frontier به محصول دیگری از شرکتهای هواپیمایی ملی که اقامتی مشابه دارند ، می پیوندد : Delta Air Lines مسدود کردن صندلی های میانه در ماه آوریل بدون هیچ گونه هزینه ای برای مسافران آغاز کرد. شرکت هواپیمایی آمریکا اعلام کرد که 50٪ از صندلی های میانی را در کابین اصلی خالی می گذارد و "فقط در صورت لزوم از آن صندلی ها استفاده خواهد کرد."

 

خطوط هواپیمایی امنیت را برای مسافران افزایش می دهند

 


خطوط هوایی اقدامات ایمنی را افزایش می دهد در حالی که تعداد کمتری از مردم پرواز می کنند
در حالی که انتقال ویروس در هواپیماهای شلوغ امکان پذیر است ، طبق گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ، فیلتراسیون هوای هواپیما بیشتر از ویروس ها جلوگیری می کند .
با این وجود ، طبق اعلام اداره امنیت حمل و نقل ، از زمان شروع این بیماری در ماه مارس ، تعداد مسافران هوایی 96 درصد کاهش یافته است - کمترین 10 سال .
و گرچه بیشتر پروازها کامل نیستند ، شرکتهای هواپیمایی اصلی آمریکا اقدامات ایمنی خود را برای مشتریان باقیمانده خود تقویت کرده اند.
برای اکثر شرکتهای هواپیمایی این بدان معنی است که نیاز به ماسک دارید . Frontier ، Delta ، American و JetBlue در هنگام مسافرت ماسک ها را برای مسافران اجباری کرده اند و در اکثر دروازه ها توصیه می شود.
بسیاری از همین خطوط هوایی نیز ظرفیت پرواز خود را به نصف کاهش می دهند. و در پروازهای خطوط هوایی آلاسکا ، مسافران می توانند لغو یا زمانبندی مجدد پرواز خود را اگر آنها می توانید یک صندلی است که آنها را اجازه می دهد تا فاصله اجتماعی مناسب را پیدا کند.
 

  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی