بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

فیس بوک در روز جمعه اعلام کرد کشت و ویژگی های تصویری فراخوانی جدید از جمله اتاق مسنجر، که اجازه می دهد تا کاربران را به میزبان تماس های ویدئویی تا 50 نفر است.

مسنجر اتاقها تهدیدی را برای Zoom و Houseparty ، دو محصول تماس ویدیویی که در یک ماه گذشته در نتیجه همه گیر کروناویروس مشاهده کرده اند ، تهدیدی جدی ایجاد می کند . ویژگی های ویدیوی جدید به محض ورود کاربران بیشتر به برنامه های فیس بوک می رسد تا با دوستان و خانواده خود معاشرت کنند و در اثر بیماری همه گیر در قرنطینه باقی بمانند.

سهام بزرگنمایی که در روز 3 درصد افزایش یافته بود ، در اخبار به 5 درصد سقوط کرد.

Messenger Rooms پرچمدار خدمات جدید تماس ویدیویی فیس بوک است. این ویژگی رایگان به کاربران فیسبوک و مسنجر اجازه می دهد تا تماس ویدیویی گروهی تا حداکثر 50 نفر را ایجاد کنند. در مقابل ، تماس های ویدیویی مسنجر محدود به هشت نفر است.


محدودیت 50 نفره اتاق های مسنجر فوراً در دسترس نخواهد بود. سخنگوی این شرکت به CNBC گفت ، کاربران فیس بوک در هنگام راه اندازی محدودیت کمتری خواهند دید ، اما به زودی تا 50 نفر نیز افزایش می یابد. سخنگوی گفت ، این میزان برای کاربران در هنگام شروع تغییر خواهد کرد.

در مقایسه ، بزرگنمایی اجازه می دهد تا 100 نفر چت تصویری به صورت رایگان تا 40 دقیقه. Houseparty حداکثر هشت نفر را پشتیبانی می کند. 

 

تماس های ویدیویی فیس بوک

 

تماس های ویدیویی در اتاق های مسنجر محدودیت زمانی ندارند و شامل ویژگی هایی مانند فیلترهای واقعیت افزوده می شوند که به افراد امکان می دهد ماسک های احمقانه ای به چهره خود اضافه کنند. میزبان اتاق همچنین می توانند تماسها را قفل کرده و کاربران را حذف کنند. کاربران فیس بوک و مسنجر می توانند اتاق های مسنجر ایجاد کنند ، و می توانند هر کسی را برای پیوستن دعوت کنند ، از جمله افرادی که حساب Facebook ندارند.

اتاق های مسنجر از روز جمعه شروع به استفاده از کاربران خواهد کرد و طی هفته های آینده به مناطق بیشتری ردیف می شود.

فیس بوک همچنین اعلام کرده است که این در حال افزایش مضاعف برای تماس مکالمه تصویری واتس اپ از چهار نفر به هشت نفر است. علاوه بر این ، این شرکت یک ویژگی تماس ویدیویی را به Facebook Dating معرفی می کند تا کاربران آن سرویس بتوانند در تاریخ های مجازی پیش بروند. 

 

پست وبلاگ فیس بوک

 

این شرکت در یک پست وبلاگ گفت: ”بین واتس اپ و مسنجر ، بیش از 700 میلیون حساب روزانه در تماس ها شرکت می کنند .” ″در بسیاری از کشورها ، تماس ویدیویی با مسنجر و واتس اپ بیش از دو برابر شده است ، و بازدیدهای از فیس بوک لایو و اینستاگرام لایو در ماه مارس به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.”

فیس بوک اعلام کرده است که ویژگی های livestreaming فیس بوک و اینستاگرام خود را نیز گسترش خواهد داد. به عنوان مثال ، کاربران اینستاگرام اکنون می توانند لیست های زندگی خود را به IGTV ارسال کنند و به دنبال کنندگان یک پنجره طولانی تر برای تماشای livestreams پس از ثبت آنها ، می دهند. 

  • ۹۹/۰۲/۰۹
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی