بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

کارگران بیکار شده آمریکا از کرونا چقدر است؟

 

ماه گذشته آشکار ساخته شده است که همه گیر کورو ویروس در کارگران هنرهای آمریکایی چه تعداد عظیمی داشته است و مؤسسات مهم هنری از جمله موزه هنر متروپولیتن و موزه ویتنی در نیویورک ، کارمندان را برای کاهش خسارات مالی اخراج کرده اند. اما هنرمندان به دلیل همه گیری در کنار آنها رنج کشیده اند ، و یک بررسی جدید از ابتکار عمل Artist Relief —ا ائتلاف هفت سازنده جایزه ملی هنر از جمله Artadia ، Creative Capital و بنیاد هنرهای معاصر - داده هایی را در مورد چگونگی تأثیر منفی آنها ارائه می دهد. تحت تأثیر خاموش شدن های مختلف نیز هست.


به دنبال اولین چرخه بودجه خود ، که بیش از 55000 هنرمند برای 5000 دلار کمک بلاعوض درخواست کمک کرده اند ، Artist Relief یافته هایی را منتشر کرد ، که توسط آمریکایی های غیرانتفاعی برای هنرها ارائه شده است ، که تصویری ناخوشایند را برای هنرمندان ترسیم می کند. با تکیه بر پاسخ های بیش از 11000 هنرمند مستقر در ایالات متحده ، بررسی اثر ضربه Covid-19 برای هنرمندان و کارگران خلاق نشان می دهد که 62 درصد از هنرمندان این کشور در نتیجه بحران کاملاً بیکار شده اند.

این بررسی نشان می دهد که میانگین کاهش در کل درآمد سالانه تخمینی 27103 دلار است و 95 درصد از پاسخ دهندگان به دلیل Covid-19 از دست دادن درآمد را تجربه کرده اند. شصت و شش درصد از پاسخ دهندگان گفتند که آنها قادر به دسترسی به منابع ، منابع ، فضاها یا افراد لازم برای کار خود نیستند. هشتاد درصد گفتند که هنوز برنامه ای برای بهبودی از این نوع ضررها ندارند.

 

این نظرسنجی که توسط آمریکایی ها برای هنر ساخته شده است ، به منظور رفع نیازها و چالش های کارگران خلاق در بحران کرون ویروس انجام شده است. رابرت ال لینچ ، رئیس جمهور و مدیرعامل آمریکا برای هنر ، در بیانیه ای گفت که نتایج "اثبات خواهد شد که یک کلیدی برای پیشرفت تلاشهای محلی ، ایالتی و فدرال ما خاص برای کارگران خلاق در مرحله بعدی باشد. بهبود Covid-19. "

بروزرسانی 4/24/20 ، 2:40 بعد از ظهر: در نسخه قبلی این مقاله آمده است که گالری پیس در نتیجه بیماری همه گیر اقدام به اخراج تخلفات کرده است . این گالری باعث افزایش کارمندان شده است ، اما هیچکدام از این کارها کنار گذاشته نشده اند.

  • ۹۹/۰۲/۰۸
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی