بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

در مبارزه با coronavirus ، فناوری دیجیتال نقش بی سابقه ای در حفظ زندگی روزمره و فعالیت های اقتصادی و اجتماعی و همچنین در بهبود صنعت و تجارت دارد. همه گیر کورو ویروس با سرعت بخشیدن به بلوغ فن آوری دیجیتال به یک نقطه مهم برای دیجیتالی شدن - طلوع عصر جدید - تبدیل می شود: آنچه که زمانی "خوب برای داشتن" بود ، اکنون می تواند تبدیل به یک "اهمیت حیاتی" شود. برای رشد شغلی و سازمانها در درازمدت و بلند مدت ، انعطاف پذیری بیشتر ، ممکن است مهم تر از گذشته بررسی مجدد برنامه های تحول دیجیتال باشد تا بتواند در "عادی جدید" رقابت کند.

 

گزارش بانک سرمایه گذاری اروپا

 

در این زمینه ، گزارش جدیدی از گزارش بانک سرمایه گذاری اروپا (EIB): چه کسی برای عصر جدید دیجیتال آماده است؟ نگاهی به وضعیت دیجیتالی شدن در اتحادیه اروپا و ایالات متحده از منظر تجاری منحصر به فرد می اندازد. این گزارش ، براساس نظرسنجی در سطح شرکت ، نشان می دهد که شرکت های اتحادیه اروپا در بیشتر بخش ها عقب تر از ایالات متحده هستند. همچنین نگرانی های اصلی بنگاه ها را هنگام اتخاذ فن آوری های دیجیتال و سرمایه گذاری در این زمینه بیان می کند. به ویژه ، برجسته می کند که چگونه دسترسی به مدیریت ، نیروی کار ماهر و محیط نظارتی بر دیجیتالی شدن شرکتهای اروپایی و همچنین ایالات متحده تأثیر می گذارد.

دبورا روولتلا ، اقتصاددان ارشد EIB می گوید: "اگر سیاست گذاران اروپایی می خواهند شرکت های اروپایی دیجیتالی تر شوند ، باید موانع ساختاری برای سرمایه گذاری در دیجیتال سازی را برطرف کنند." "اقدام سیاستگذاری باید تدابیری را برای ردیابی سریع تصویب دیجیتال سازی ایجاد کند. اینها شامل مهارتها و شیوه های مدیریتی پیشرفته تری ، بهبود مهارت کارگران از طریق آموزش و تسهیل سرمایه گذاری در نامشهود و فن آوری های دیجیتال است. بحران اقتصادی فعلی Covid-19 می تواند فرصتی برای پیشبرد برخی از این ابتکارات باشد. "

شاخص دیجیتالی سازی EIB ، که در این گزارش معرفی شده و بر اساس داده ها و درک سطح شرکت ، نشان می دهد که اتحادیه اروپا از ایالات متحده کم است. فقط چهار کشور عضو اتحادیه اروپا - و تنها یک کشور در حال ظهور - از نظر دیجیتالی شدن از آمریکا جلوتر است: دانمارک ، هلند ، چک و فنلاند.

در این گزارش ادعا شده است که میزان تصویب سازی دیجیتال سازی در جمهوری چک بالاتر از حد متوسط ​​اتحادیه اروپا و ایالات متحده برای اکثر فناوری ها است و به ویژه در بخش خدمات و زیرساخت ها بسیار بالاست.

با این حال ، بطور متوسط ​​، بنگاههای اروپایی در اغلب موارد کاملاً دیجیتالی هستند و فناوریهای دیجیتالی را کمتر از همتایان آمریکایی خود سرمایه گذاری و اتخاذ می کنند. تفاوت بین ایالات متحده و اتحادیه اروپا به ویژه در بخش ساخت و ساز بسیار زیاد است ، جایی که سهم بنگاه های دیجیتال در اتحادیه اروپا 40 درصد و در ایالات متحده 61 درصد است. تفاوت نرخ پذیرش بین شرکت های اتحادیه اروپا و آمریکا 13 درصد در خدمات و 11 درصد امتیاز در بخش زیرساخت ها است. از نظر تولید ، تنها 66 درصد بنگاه های اتحادیه اروپا ، در مقایسه با 78 درصد در ایالات متحده ، گزارش می دهند که دست کم یک فناوری دیجیتال را اتخاذ کرده اند.

 

مشاغل دیجیتالی در آمریکا

 

در این گزارش شواهدی از عملکرد بهتر و پویاتر توسط مشاغل دیجیتالی یافت شده است. بنگاههای دیجیتالی تمایل به بهره وری بالاتری نسبت به بنگاههای غیر دیجیتالی دارند ، از شیوه های مدیریتی بهتری برخوردار هستند ، ابتکاری بیشتری دارند ، سریعتر رشد می کنند و مشاغل با درآمد بیشتری ایجاد می کنند - همچنین بهبودی پس از یک بحران جهانی را آسان تر می کند.

اندازه برای دیجیتالی شدن نیز اهمیت دارد: بنگاه های بزرگ تمایل دارند دیجیتال سازی را سریعتر در اتحادیه اروپا و ایالات متحده انجام دهند. این اثر اندازه به ویژه در بین شرکتهای تولیدی قابل تلفظ است. تنها 30 درصد از شرکتهای اتحادیه اروپا با کمتر از 10 کارمند فناوری دیجیتالی را تصویب کرده اند ، در حالی که این سهم برای شرکتهایی که بیش از 250 کارمند دارند ، به 79 درصد افزایش می یابد.

یک مانع بزرگ که مخصوص اروپا است توزیع نامطلوب اندازه شرکت است. بسیاری از بنگاه های کوچک ، به ویژه قدیمی تر در اتحادیه اروپا ، مقررات بازار کار ، مقررات تجارت و فقدان بودجه خارجی را موانع عمده سرمایه گذاری می دانند که این امر ممکن است تأخیر در پذیرش فناوری دیجیتال را بیشتر کند.

  • ۹۹/۰۲/۰۶
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی