بروز ترین ها

اطلاعات عمومی خود را در اینجا بالا ببرید

  • ۰
  • ۰

Boycotts می‌تواند بسیار موثر باشد - چون فیس بوک پیدا می‌کند .
در اواخر قرن ۱۸ ، جنبش abolitionist مردم بریتانیا را تشویق کرد که از کالاهایی که توسط بردگان تولید می‌شوند دور بمانند . کار می‌کرد . حدود ۳۰۰،۰۰۰ نفر از خرید شکر دست کشیدند - افزایش فشار برای لغو برده‌داری .

 

تحریم فیس بوک


نفرت توقف کمپین سود آخرین جنبشی است که از تحریم به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده می‌کند . همچنین ادعا می‌کند که فیس بوک به اندازه کافی این کار را انجام می‌دهد تا محتوای نژادپرستانه و نفرت‌انگیز را از پلت فرم حذف کند .
It's یک سری از شرکت‌های بزرگ را متقاعد کرد که تبلیغات خود را از فیس بوک از جمله کوکا کولا ، یونیلور و استار خریداری کنند .
فقدان اعتماد می‌تواند این تحریم فیس بوک را تحریم کند؟ پاسخ کوتاه این است که اکثریت قریب به اتفاق of از تبلیغات حاصل می‌شود .
دیوید Cumming از سرمایه گذاران Aviva به برنامه امروز BBC's گفت که از دست دادن اعتماد و عدم وجود یک کد اخلاقی می‌تواند " کسب‌وکار را از بین ببرد " .
در روز جمعه قیمت سهام Facebook's به میزان ۸ % کاهش یافت - مارک Zuckerberg ، مدیر عامل فروش ، از لحاظ نظری حداقل ۶ میلیارد پوند فقیرتر .
اما این که آیا این می‌تواند بزرگ‌تر باشد - یک تهدید وجودی برای آینده بلند مدت - چندان واضح نیست .
اول از همه ، این اولین تحریم یک شرکت رسانه اجتماعی است .
در سال ۲۰۱۷ ، برند اصلی پس از اعلام نام تجاری اصلی اعلام کرد که تبلیغات در یوتیوب را متوقف می‌کنند - پس از این که تبلیغات در کنار فیلم‌های نژادپرستانه و homophobic قرار گرفتند .

 

 


آن تحریم خاص اکنون تقریبا ً کاملا فراموش شده‌است . گوگل ، سیاست‌های آگهی خود را تغییر داد و سه سال در شرکت مادر YouTube's گوگل همین کار را انجام داد .
و دلایل بیشتری وجود دارد که این تحریم را به همان اندازه که ممکن است به فیس بوک آسیب برساند ، باور کنید .
در ابتدا ، بسیاری از شرکت‌ها فقط متعهد به تحریم یک ماهه در ماه جولای هستند .
دوم ، و شاید به طور قابل‌توجهی ، بیشتر درآمد تبلیغاتی Facebook's از هزاران و هزاران کسب‌وکار کوچک به سایز متوسط می‌رسد .
سی ان ان گزارش می‌دهد که در تبلیغات فیس بوک که بالاترین قیمت را در سال گذشته ۴ / ۴ میلیارد دلار بوده‌است - یا حدود ۶ درصد از درآمد تبلیغ کنندگان را تشکیل می‌دهد .
تا کنون ، اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌های متوسط به امضا نرسیده اند .
مت موریسون ، رئیس استراتژی آژانس تبلیغات تلویزیونی دیجیتالی ، به من گفت که تعداد زیادی از کسب و کاره‌ای کوچک‌تر که " استطاعت آن را ندارند " را تبلیغ نمی‌کنند .
او می‌گوید که برای کسب و کاره‌ای کوچک‌تر - که از تبلیغات بر روی تلویزیون - ارزان‌تر و تبلیغات متمرکز بر روی پلتفرم‌های مانند فیس بوک قیمت‌گذاری می‌شوند ، ضروری هستند .
موریسون می‌گوید : " تنها راه کار ما این است که به این مخاطبان بسیار هدفمند دسترسی داشته باشیم، که مخاطبان رسانه جمعی هستند ، بنابراین ما به تبلیغ خود ادامه خواهیم داد . "

 

لابی در فیس بوک


در برخی موارد فیس بوک به نظر می‌رسد انتخاب خوبی از شرکت برای لابی است . ساختار فیس بوک به مارک Zuckerberg ، مقدار زیادی از قدرت را می‌دهد تا بر تغییر اثر بگذارد . اگر چیزی می‌خواهد ، آن را به دست خواهد آورد .
شما فقط باید ذهن یک مرد را تغییر دهید .
اما معکوس نیز صادق است . سهام داران قادر به اعمال فشار بر روی Zuckerberg به شکل دیگر شرکت‌ها بودند . اگر بخواهد بازی کند ، won't می‌کند .
با این حال ، او علائم نشان داده‌است که he's آماده حرکت هستند . در روز جمعه ، فیس بوک اعلام کرد که این هفته شروع به برچسب گذاری محتوای انزجار آور خواهد کرد و برای اطلاعیه‌های بیشتر در این هفته به بیرون نگاه خواهد کرد .
با این حال ، این تغییرات کافی هستند تا نفرت را از سود بردن به سود حاصل کنند .
امسال سال سنگی برای همه شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی است . فیس بوک به هیچ وجه استثنا نیست . اما شرکت‌ها همیشه توسط برگه موجودی خود هدایت خواهند شد .
اگر تحریم در پاییز طول بکشد - و اگر شرکت‌های بیشتری ثبت‌نام کنند - این می‌تواند یک سال تعیین‌کننده برای شبکه اجتماعی باشد .

  • ۹۹/۰۴/۱۲
  • mohammad jamali

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی